لاک پشت دریایی تودرتو فصل شروع می شود به زودی در سواحل ساکت تر

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:03 PM EDT May 14, 2020صدها نفر از زنان سرخ لاک پشت های دریایی ب

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

صدها نفر از زنان سرخ لاک پشت های دریایی به زودی شروع خواهد شد lumbering بر روی سواحل محلی و واریز تخم مرغ را در یک چرخه طبیعی است که رفته است در اینجا برای هزاران سال.

لاک پشت دریایی تودرتو در جنوب غربی فلوریدا اجرا می شود از 15 آوریل از طریق Oct. 31 و یکی از حیات وحش برجسته از ماه های تابستان.

نظارت بر لی و ذغال سنگ سواحل شنبه شروع می شود اگر چه بعید است که زنان به ظهور آغاز خواهد شد برای 10 روز یا بیشتر.

"ما واقعا نمی دانم چه به انتظار" گفت: Maura کراوس ذغال سنگ شهرستان را بالا لاک پشت زیست شناس. "ما هرگز با حیوانات وحشی اما ما هیجان زده برای شروع است."

لاک پشت های دریایی تودرتو در جنوب غربی فلوریدا نداشته اند آن را آسان در سال های اخیر است.

طوفان ایرما را شخم زدند تا ساحل نسبت به پایان سال 2017 فصل و صدها نفر از لاک پشت های دریایی شسته مرده در سواحل محلی در طول محیط زیست فلج red tide شیوع 2018.

عجیب, یک رکورد 1,953 فتح کند گرفته شد لانه ثبت شد در سواحل نظارت در ذغال سنگ و دیگر 1,728 لانه ثبت شد وجود دارد در سال 2018 است.

"ما شاهد یک شادمان در سال 2016 و 2017 آن رفت" کاروس گفت: از شماره های اخیر. "اما این یکسان نیست (دسته) از لاک پشت ها. آنها مهاجرت های مختلف تغذیه مناطق و رفتن به مناطق خود را به لانه. این گروه از لاک پشت ها (به شکل گروه های بزرگتر) و به همین دلیل ما دیدن بالا و پایین سال است."

کاروس گفت: وجود داشته است 10 لاک پشت دریایی strandings تا کنون در ذغال سنگ این سال است.

او و خدمه از 10 کارگران و داوطلبان پوشش حدود 26 کیلومتر از تودرتو سواحل در ذغال سنگ.

برخی از مناطق مانند پابرهنه ساحل و Vanderbilt شناخته شده درنده راکون و شغالها.

کاروس و خدمه محل قفس های فلزی بیش از لانه وجود دارد.

""امیدوارم راکون نیست بیش از حد گرسنه زیرا مردم در ساحل تغذیه آنها," او گفت:. "آنها فقط ممکن است مستقیما به تخم مرغ است. قفس آنها را نگه دارید اما از آنها می توانید به آنها گاهی اوقات قبل از ما انجام دهد."

کاروس گفت: در تابستان امسال جالب خواهد بود چرا که اغلب وجود خواهد داشت بیشتر لاک پشت دریایی آهنگ و کمتر ردپای انسان با توجه به ملی اضطراری, اما که می تواند یک چیز خوب برای پرورش لاک پشت.

"یک چیز در مورد داشتن مردم در ساحل خواهیم دید بهتری در مورد لانه و نادرست می خزد چون مردم آنها را دور ترساندن در شب," او گفت:.

غلط خزیدن است زمانی که یک زن باردار پدیدار اما نمی سپرده تخم مرغ است.

سواحل در لی شهرستان در حال نظارت توسط گروه های مختلف.

فیبروم رحم, بالا دامپزشک در مرکز توانبخشی حیات وحش و یا کلاغ در Sanibel گفت که او را هیجان زده برای دیدن فصل شروع می شود.

"آنها می گویند در مناطق دیگر است که آن را برای رفتن به یک فصل خوب" بارون گفت. "من آرزو می کنم من می تواند بیرون رفتن در پیاده روی. این عالی خواهد بود."

شش داوطلبان و کارکنان نظارت بر سواحل در لی شهرستان و کلاغ طول می کشد در حیات وحش از نقاط مختلف جنوب غربی فلوریدا.

دولت حیات وحش ماموران گفت: مردم باید آگاه باشند از لاک پشت دریایی تودرتو فصل و آسیب زدن به خود را پرورش که سواحل محلی را باز به انسان است.

"شما می تواند کمک به نگه داشتن سواحل تیره در شب و رایگان از موانع در طول گفت:" میشل Kerr, فلوریدا, ماهی ها و حیات وحش حفاظت سخنگوی کمیسیون. "نور مصنوعی می تواند مزاحم تودرتو لاک پشت های دریایی و disorient hatchlings بنابراین اجتناب از استفاده از چراغ قوه و یا تلفن های همراه در ساحل در شب. روشن کردن چراغ و یا نزدیک پرده ها و سایه در ساختمان ها در امتداد ساحل پس از تاریک برای اطمینان از لاک پشت های تودرتو نیست آشفته."

حدود 90 درصد از فلوریدا لاک پشت دریایی تودرتو رخ می دهد در سواحل شرق کاروس گفت.

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن