لاک پشت دریایی تودرتو فصل همراه گنج ساحل خاموش به اوایل شروع شمارش اعداد بزرگ

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:41 AM EDT 25 مه سال 2020گنج ساحل ساکنان پناه توسط coronaviru

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

گنج ساحل ساکنان پناه توسط coronavirus تنها کسانی نیستند که خارش به عقب بر گردیم به سواحل محلی ما.

هر یک از این سه گونه از لاک پشت های دریایی که وضع لانه در گنج ساحل سواحل تخم مرغ کاهش یافته است در شن و ماسه زودتر از معمول این سال است.

"هر گونه اوایل آغاز شده و در حال رفتن قوی" گفت: Kendra مقابله رئیس و بنیانگذار ساحلی اتصالات, Inc.

اولین آشیانه های گذاشته شده توسط leatherback و لاک پشت در بر داشت Feb. 6 فقط در شمال سانتا Lucea ساحل در نزدیکی استوارت در هاچینسون جزیره بود که اولین آشیانه بر ثبت در کشور با توجه به فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون.

Indian River County در حال حاضر بیشتر leatherback لانه گذاشته شده در این سال — 37 همانطور که از مه 15 — نسبت به همه 2019, مقابله گفت. "و ما باید حداقل یک ماه و نیم از leatherback فصل است. ما در میانهی شب هر پرونده هنوز اما فصل خوبی انجام شده است."

زیست محیطی Associates, Inc. یک جنسن بیچ شرکت است که مانیتور لاک پشت دریایی تودرتو در بخش هایی از مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای شمارش 194 leatherback لانه طریق پایان ماه آوریل بیش از دو برابر 89 این شرکت اندکی در طول مدت مشابه در سال 2019.

این خصوص خبر خوب چون leatherback لانه اعداد شده اند در کاهش پس از تنظیم یک رکورد در سال 2011 و با آنها نداشته اعداد بزرگ پس از 2015.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: Leatherback می شود در اوایل شروع لاک پشت دریایی تودرتو فصل

و: 'عظیم' 800 پوند لاک پشت دریایی لانه در نزدیکی مرکز شهر Indialantic در طول روز

رفتن gangbusters

بهاره به طور معمول گونه دوم می رسند و تا کنون پرکار ترین nesters در Treasure Coast همچنین در اوایل (20 مارس در جزیره مشتری در شهرستان مارتین) و در حال رفتن gangbusters.

Indian River County, که تا به حال اول خود را سرخ لانه مارس 8 نزدیک دور جزیره پارک ساحلی در حال حاضر دارای بیش از 500 Cope گفت.

لاک پشت های سبز دریایی, آخرین برای رسیدن به گنج Coast, تنها به تازگی شروع به تخمگذاری می رسد. Indian River County گزارش آن در اول مارس 18.

سال گذشته لاک پشت های سبز دریایی نزدیک به رکورد تعداد لانه هر دو ایالت و در امتداد ساحل گنجینه. "اطاق کوچک زیر شیروانی" تمایل به لانه هر سال دیگر به طوری که آنها در حال انتظار برای تنظیم هر پرونده در سال 2020 است.

"این ممکن است سال برای سبزی به پایین آشیانه شماره" مقابله گفت: "اما آن را به دنبال مانند اعداد ممکن است که کم است. منظورم این است که شماره می تواند بالاتر از آنها در کم ترین سال است."

تغییر آب و هوا ؟

تغییر آب و هوا می تواند یک دلیل برای اوایل شروع می شود: آب های اقیانوس در حال گرمتر شدن زودتر در این سال می تواند باعث لاک پشت های دریایی برای شروع تودرتو زودتر.

"این امکان بسیاری از دانشمندان به دنبال در" مقابله گفت. "این بیش از حد به زودی به می گویند ، ما باید برای ادامه به تماشای آن."

زودتر تودرتو تاریخ نیز می تواند به معنای یک ترکیب بهتر از مرد و زن hatchlings.

برای بیش از ده سال, اکثریت از لاک پشت های دریایی دنیا در سواحل فلوریدا شده اند زن, با توجه به مطالعه به ریاست جانت Wyneken یک علوم زیستی استاد در دانشگاه فلوریدا آتلانتیک.

آیا می دانید؟: تغییر آب و هوا باعث می شود اکثرا خانم لاک پشت دریایی hatchlings

جنس لاک پشت دریایی hatchlings تعیین شده است متوسط از شن و ماسه در اطراف تخم مرغ: داغتر شن و ماسه بیشتر احتمال دارد hatchlings زن خواهد بود.

"این قطعا یک احتمال است که ما را ببینید بیشتر نر hatchlings," مقابله گفت. "این بستگی به آب و هوا بیش از چند ماه آینده. اگر آن را با هیچ باران که می تواند در نتیجه بیشتر زنان; اگر ما شروع به گرفتن تابستان الگوی بعد از ظهر باران به نگه داشتن چیزهایی سرد, ما می توانید ببینید بیشتر از مردان است."

شما می خواهم فکر می کنم بسته سواحل به دلیل coronavirus خواهد بود که به دلیل بزرگ تودرتو اعداد تا کنون, اما کارشناسان نیست بنابراین مطمئن شوید.

"در حالی که فقدان افراد ممکن است مفید واقعا یک راننده از تعداد لانه" گفت: Niki Desjardin ارشد مدیر پروژه زیست محیطی همکاران.

به جز برای هر سال سبز لاک پشت های دریایی تودرتو عادات leatherbacks و آشکار غیر قابل پیش بینی هستند. آنها ممکن است دو یا سه سال بین nestings ایجاد یک الگو و به طور ناگهانی آن را تغییر دهید.

"بالا تودرتو در این سال است که به احتمال زیاد فقط به خاطر آن یک سال" Desjardin گفت.

گنج ساحل ساکنان نیز سزاوار پت در پشت مقابله گفت.

"مردم در حال تبدیل شدن به آگاهی بیشتری از تلاش های حفاظت شده ملی و ایالتی و محلی سطح به حفاظت از لاک پشت های دریایی," او گفت: "ما در حال دیدن میوه از این تلاش است."

قبلی پوشش: Martin شهرستان بازگشایی سواحل به همه

چگونه برای کمک به

همه لاک پشت های دریایی خود را به لانه و تخم مرغ خود را محافظت شده توسط قوانین فدرال و ایالتی.

در اینجا چگونه شما می تواند کمک به ایجاد یک لاک پشت دریایی تودرتو فصل بهتر:

  • خاموش کردن چراغ. نامناسب ساحلی نور — آیا از خیابان در داخل و خارج منازل و یا پارکینگ — می توانید نگه دارید تودرتو لاک پشت های دریایی از آمدن ساحل به تخم. چراغ همچنین می توانید hatchlings سر داخلی که در آن آنها بیشتر احتمال دارد به خورده شدن توسط شکارچیان, توسط ماشین اجرا و یا مرگ از گرمای بیش از حد و خستگی.
  • همین حالا ترک بستر در ساحل آورد و در ساحل مبلمان در شب; هر دو می تواند مانع ورودی mommas و خروجی نوزادان است.
  • آیا درایو چتر ساحل قطب به شن و ماسه در نزدیکی یا لانه و یا اجازه دهید سگ مزاحم لانه; بسیاری از آنها مشخص شده با سه سهام در شن و ماسه متصل شده توسط نارنجی نوار.
  • اگر شما ببینید لاک پشت های تودرتو یا hatchlings که به نظر می رسد مبارزه تماس FWC خط تلفن — 888-404-3922 (لزبین); برنامه آن را به گوشی خود را در حال حاضر و دریافت توصیه های یک متخصص قبل از شما عمل می کنند.
  • گزارش لاک پشت دریایی لانه شکار غیر قانونی و یا اذیت و آزار لاک پشت های دریایی در ساحل با تماس با 911 یا 888-404-سر پا, بندگی.

"ما می خواهیم برای کمک به مردم کمک به لاک پشت های دریایی زمانی و تنها زمانی که به کمک نیاز است" Robbin Trindell یک مدیر در فلوریدا دریایی لاک پشت های مدیریت برنامه گفت TCPalm.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.

با راه: نمی انتخاب کنید تا لاک پشت دریایی hatchlings, دولت, آژانس, گوید

همچنین: کوسه, گزش, ساحل, سطل زباله, و لاک پشت دریایی تله تمام lessened توسط ساحل بسته بودند و یا آنها ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن