کلاهبرداری: "فقط به خاطر ما بدست هر یک در یک در حالی که معنا نیست که آنها در خارج وجود دارد'

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:31 PM EDT Apr 17, 2020در برخی از مناطق در سراسر کشور و دلهره در

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

در برخی از مناطق در سراسر کشور و دلهره در مورد COVID-19 شده است یک قلاب برای scammers به استفاده از دیگران است.

در حالی که کلاهبرداری از همه نوع اتفاق می افتد روزانه در ساحل گنجینه های محلی اجرای قانون مقامات در این مورد گفت: آنها متوجه نمی افزایش کلاهبرداری از طریق ایمیل و یا تلفن از فرماندار "امن تر در خانه" سفارش به اثر رفت در ماه گذشته.

اریک گل, Indian River County sheriff سخنگوی گفت: در اطراف اواسط ماه مارس آژانس رو چند تماس از ساکنان گفت: آنها دیدم مردم در کت سفید درخواست ساکنان اگر آنها می خواستند برای آزمایش ویروس. او گفت: هیچ کس را فریب خوردن از پول است.

هیچ کس دستگیر شد و به گل گفت: نمایندگان هرگز مردم انجام این کار است.

گل گفت: با وجود دیدن نیست افزایش کلاهبرداری آن را غیر معمول نیست برای کلاهبرداری های جدید به موسیقی پاپ بسته چه می گذرد.

بیشتر: مراقب باشید از این کلاهبرداری ها

او گفت: در طول فصل طوفان کلاهبرداری مربوط به فصل به طور معمول شروع و شهرستان است که معمولا در یک منطقه که در آن مردم سعی می کنید به دلیل کلاهبرداری از تعداد بیشتری از ساکنان مسن.

"بچه های بد همیشه به دنبال راهی برای کلاهبرداری از مردم," او گفت:.

ساراسوتا اداره پلیس ارسال شده یک هشدار بر روی آن حساب های رسانه های اجتماعی است که چیزهایی مانند اولین کار خود را اولین اتومبیل خود را و رنگ مورد علاقه همه پتانسیل موارد استفاده از وب سایت به عنوان چک امنیتی. به اشتراک گذاری عکس های خود را و خود را در پاسخ به این پرسش در رسانه های اجتماعی می تواند توسط scammers استفاده می شود در مقابل شما را به شکستن را به حساب های خود را.

برایان Bossio استوارت سخنگوی پلیس و پورت سنت لوسی پلیس سخنگوی ارشد Sgt. لیزا ماری santa's adventures گفت: سازمان متوجه نمی کلاهبرداری با استفاده از این اپیدمی به عنوان یک راه برای باهم مردم از برخی از پول است.

در فورت پیرس و Vero Beach, اطلاعات عمومی سخنگویان گفت: همان.

Santa's adventures گفت: این سازمان دریافت نکرده گزارش از هر گونه کلاهبرداری در چند هفته گذشته.

"فقط به خاطر ما بدست هر یک در یک در حالی که بدان معنا نیست که آنها نه در خارج وجود دارد" گفت: santa's adventures.

او گفت: یکی از چیزهایی که در این سازمان انجام شده است که ممکن است کمک به جلوگیری مردم از موفقیت scamming ساکنان این شهر است و به این سازمان ارسال مداوم در رسانه های اجتماعی مردم را تشویق به در مواظب برای کلاهبرداری و آنچه را که آنها ممکن است مانند نگاه.

بیشتر: زن 81, پرداخت از $110,000 به scammers که ادعا می خواهم برنده میلیون ها نفر و یک ماشین جدید

دیگر بخش های دولت نیست خیلی خوش شانس بوده.

با توجه به انتشار اخبار از دادستان کل اشلی, مودی, فلوریدا شاهد افزایش COVID-19-مربوط robocalls. به عنوان یک نتیجه مودی را صادر مصرف کننده هشدار هشدار پنج شنبه.

"زمان بحران می تواند به خارج کردن بهترین در مردم به عنوان ما شاهد با ما شجاع پزشکی حرفه ای و اولین پاسخ دهندگان که در حال پاسخ دادن به ندای وظیفه در برابر این همه گیر مرگبار," او نوشت: در یک ایمیل. "متاسفانه, آنها همچنین می توانند از بدترین ها در مردم بود و کلاهبرداران با سوء استفاده از ترس در اطراف این زمان به چالش کشیدن را امتحان کنید و سرقت اطلاعات شخصی یا مالی. فلوریدا باید در آماده باش برای محافظت در برابر کلاهبرداری—به خصوص robocalls ادعا می کنند برای ارائه COVID-19 محصولات مرتبط یا منافع."

دفتر دادستان کل است که تشویق ساکنان که یک coronavirus بسته محرک کلاهبرداری و یا هر نوع دیگر از COVID-19 تقلب برای تماس با فلوریدا دادستانی کل در 1(866) 9NO-کلاهبرداری یا MyFloridaLegal.com.

بیشتر: Coronavirus پوشش: اجرای قانون در سراسر فلوریدا احتیاط ساکنان به سازمان دیده بان برای کلاهبرداری

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن