Save Mart باز ژوئیه 1 در ردینگ. در اینجا یک پیش نمایش از فروشگاه

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 PM EDT Jun 23, 2020Save Mart باز خواهد شد اولین فروشگاه خود را در ر

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

Save Mart باز خواهد شد اولین فروشگاه خود را در ردینگ در ژوئیه 1.

این مودستو (Modesto)-بر اساس سوپرمارکت شده است آموزش کارکنان برای چند ماه آن را به عنوان چرخ دنده تا برای افتتاح. درب باز خواهد شد در ساعت 6 صبح

در روز سه شنبه رکورد افکن رو منحصر به فرد دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در داخل فروشگاه جدید است که از 50000 فوت مربع و مجریان بوسیله اسباب گردنده نهر بازار در گوشه جنوب Bonnyview و بوسیله اسباب گردنده نهر جاده ها.

در میان ویژگی های منحصر به فرد در فروشگاه و رستوران و نقطه اوج و یک کوره سرنشین دار توسط کوره کارفرمایان که می خواهد به سفارش نیویورک, استیک, فیله ماهی قزل آلا یا دنده ها برای مشتریان.

نیز وجود دارد یک سالن بستنی در فروشگاه و آبجو غار.

"ما نمی خواهیم شما را ترک کنند. ما می خواهیم شما را به ماندن" رایان راموس فروشگاه مدیر گفت: به عنوان او به یک تور از سوپر مارکت.

راموس و خانواده اش نقل مکان کرد و از فرزنو جایی که او آغاز شده و با Save Mart برخی از 20 سال پیش به عنوان یک سرویس کارمند. او موفق ذخیره مارت در فرزنو قبل از آمدن به ردینگ.

"من هیجان زده در مورد آن. مهمانان ما هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این" راموس گفت. "مهمان ما تجربه ... در حال رفتن به خاموش نمودار و این مهم ترین چیز از رستوران در فروشگاه به ... تازه برش میوه تازه ساخته شده سالسا و guacamole, روزانه, یخ نوار کرم. هر گوشه وجود دارد چیزی جدید است."

صرفه جویی مارت استخدام 160 نفر در ردینگ. فروشگاه باز خواهد شد 6 صبح تا 11 p. m. روزانه.

Save Mart بخشی از ذخیره مارت شرکت که همچنین صاحب خوش شانس و FoodMaxx. FoodMaxx عمل کرده است در ردینگ در اونا نهر جاده از سال 2003.

Save Mart دوم خواهد شد فروشگاه مواد غذایی در ردینگ در این سال است.

جوانه کشاورزان بازار باز در اواخر فوریه در Mt. شاستا بازار.

در اینجا برخی از نکات برجسته از داخل جدید Save Mart:

نقطه اوج

با 16 آبجو در شیر سه شراب و شراب, slushies این نقطه اوج در گوشه شمال غربی فروشگاه مطمئن است به یک نقطه کانونی برای مشتریان.

این رستوران دارای چهار تلویزیون در داخل و دو در ناهار خوری پاسیو خارج است. سرگرم کننده واقع کشاورزان خارج خواهد شد و محلی 4H باشگاه در Shasta County است.

"ما در مورد مراقبت از هر گونه جامعه ما هستند و ما معتقدیم در پشت" راموس گفت که این فروشگاه را حامی یک مدرسه ابتدایی در منطقه است.

امضای منو مورد سه نکته است که ترشی برای حداقل پنج ساعت قبل از آن پخته شده بر روی چوب-آتش کوره.

"آن را کم و فرایند آهسته است که به شما می دهد که حساسیت" هنری گارسیا, فروشگاه, آشپز گفت.

Ciabatta, ساندویچ, burritos, tacos و سالاد نیز در منو هستند.

سالسا موجود در میوه های تازه

Save Mart خواستار آن دره های تازه تولید پایه که در آن مشتریان می توانند انتخاب کنید تا سبزیجات تازه پلاتر و سالسا و guacamole ساخته شده روزانه.

مخلوط و تزریق آب به فروش می رسد در اینجا.

خریداران همچنین باید این گزینه از سفارش تا دسته ای از سالسا که متناسب به سلیقه خود.

کوره کارشناسی ارشد

فروشگاه استخدام چهار کوره کارفرمایان که در کار صرفه جویی مارت گوشت و مواد غذایی بخش مرکزی.

این بخش دارای یک کوره که در آن مشتریان می توانند خود را انتخاب کنید ادویه جات ترشی جات و ترشی و باید خود را, استیک ماهی یا دنده کباب به نظم در حالی که آنها صبر کنید.

آنها می توانید آن را در خانه یا پیاده روی به نقطه اوج سفارش نوشیدنی های مورد علاقه خود را و لذت بردن از وعده غذایی خود را.

اقدامات ایمنی در محل

ردینگ خواهد بود که برای اولین بار Save Mart محل به کشویی از جنس پلکسی گلاس موانع پشت هر بررسی ایستاده برای محافظت از مشتریان و کارکنان در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

فروشگاه و نیز ارائه خواهد شد تحویل خانه و منظقه خدمات.

همچنین در محل خواهد بود ضد میکروبی چک-ایستاده تسمه نقاله و پلکسی گلاس موانع در نانوایی گوشت و غذاهای دریایی و دلی سرویس شمارنده.

ادامه مطلب:

  • Costco مخالفان باید تا 18 جولای به جمع آوری امضا برای رفراندوم
  • شیب در مرکز شهر ردینگ به طور موقت بیش از COVID-19 قرار گرفتن در معرض نگرانی
  • وزوز: منطقه خلیج گروهی اقدام به خرید کل بلوک در مرکز شهر ردینگ

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن