سارگاسوم جلبک دریایی می تواند بازگشت به فلوریدا سواحل در هفته های آینده

کیمبرلی میلر kmiller@pbpost.comمنتشر شده 5:03 PM EDT مه 6 2020رو به رشد زمینه سنگین سارگاسوم است ساخت راه خود

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

رو به رشد زمینه سنگین سارگاسوم است ساخت راه خود را از شرق کارائیب به جنوب فلوریدا با محققان برآورد اولیه جولای ورود بسته باد و جاری است.

شکوفه قهوه ای macroalgae است و نمی رود به اعماق یورش تجربه در شکستن رکورد سال 2018 اما یک دانشگاه فلوریدای جنوبی پیش بینی شده است که خواستار یک مقدار شبیه به 2015 — بالاتر از متوسط سال که دیدم پالم بیچ شهرستان سواحل پوشانده و به ماه دسامبر است.

Chuanmin Hu, یک دانشگاه فلوریدای جنوبی اقیانوس شناسی استاد که منتشر ماهانه سارگاسوم هوا بر اساس مشاهدات ماهواره ای گفت: این شناور انبوه می تواند رسیدن به تنگه فلوریدا در ماه آینده. از وجود این امر دردسر سوار در خلیج فارس در جریان زمان شمالی.

"این یک زمان بسیار کوتاه برای رسیدن به ساحل پالم شاید یک تا دو هفته. این زمان بسیار سریع است" هو گفت. "آن رسیده است جامائیکا. در ماه ژوئن آن را می تواند حمل و نقل را به شرق خلیج مکزیک است."

جدید ترین USF هوا گفت: کل مبلغ سارگاسوم رشد از 4.3 میلیون متریک تن در ماه مارس به 5.8 در مارس — افزایش 35 درصد و در مورد همان مقدار که در مارس 2015.

بیشتر: آنچه در جهان هستند کسانی که همه چیز شستشو در فلوریدا سواحل ؟

بیشتر: جلبک سارگاسوم: خوب, بد و زشت

سارگاسوم خوب است برای محیط زیست است که در آن فراهم می کند سرپناه برای جوجه سراز تخم دراورده لاک پشت های دریایی که خوراک کوچک خرچنگ و دیگر موجودات زنده که در جلبک دریایی. پرندگان نیز انتخاب از طریق آن برای پیدا کردن مواد غذایی است.

اما در مقادیر زیاد آن می تواند درهم و برهم کردن در پروانه قایق, رهایی, بو کردن سولفید هیدروژن گاز به عنوان آن را متلاشی میشود و اگر به سمت چپ چند پا در ساحل, در واقع می تواند به جلوگیری از تازگی تخم لاک پشت های دریایی از رسیدن آب است.

جزیره بونیر در حال حاضر گزارش سارگاسوم beachings با بونیر از پارک های ملی پایه و درخواست داوطلبان برای کمک به تمیز کردن سواحل است. یوکاتان بار تا به حال یک مقاله در مارس 26, گفته, کانکون نیروبخش برای سارگاسوم تشک برای رسیدن به سواحل آن در اواخر ماه مه یا ژوئن.

"این زمان از سال شکوفه شروع به آمدن به کارائیب و آنها می رویم به این ترتیب" گفت: Brian LaPointe یک محقق در دانشگاه فلوریدا آتلانتیک بندر شعبه موسسه اقیانوس شناسی است که دارای تخصص در شکوفه جلبک. "تعدادی از جزایر گزارش شده است inundations."

2018 جلبک دریایی کمین بلد به 2019 با سارگاسوم انباشته بالا در جنوب پالم بیچ ورودی به جولای بود اما عمدتا از جنوب فلوریدا پس از طوفان دوریان فاجعه خزیدن از طریق شمالی باهاما در اوایل ماه سپتامبر آن سال.

در حالی که طوفان ناشی از امواج شستشو می سارگاسوم از سواحل هو گفت: معلوم نیست چه تاثیر طوفان گرمسیری در نهایت باید در شکوفه تشک در اقیانوس. بادهای سنگین می تواند بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن مواد مغذی از سطوح پایین تر از ستون آب که خوراک شکوفه. در همان زمان آشفته اقیانوس می تواند پشت سر هم گیاهان هوا مثانه ، LaPointe گفت.

"هنگامی که آنها از دست دادن کسانی که آنها در حال رفتن به نزول به پایین" او گفت:.

LaPointe و هو همکاری یک مطالعه منتشر شده در سال گذشته در مجله ساینس که سارگاسوم جهش رشد رخ می دهد, در سال زمانی که رواناب از رودخانه آمازون شامل مقدار زیادی از کود. جلبک دریایی نیز می تواند افزایش می دهد زمانی که upwelling در شرق اقیانوس اطلس به ارمغان می آورد کولر آب و مواد غذایی از اعماق اقیانوس به سطح.

هو در حال کار بر روی یک پیشنهاد به NOAA تحقیقات پول به بیشتر از نزدیک مطالعه سارگاسوم beachings در سواحل شرق فلوریدا با استفاده از داده های ماهواره ای با وضوح بالا.

"این است که واقعا یک مقیاس بزرگ پدیده می رود که در سراسر مناطق گرمسیری اقیانوس اطلس" هو گفت. "آن را تحت تاثیر هوا توسط اقیانوس پایین. وجود دارد بسیاری از اثرات."

Kmiller@pbpost.com

@Kmillerweather



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن