'ایمنی به No. 1': کلیساها دست و پنجه نرم کردن با تصمیم به بازگشایی میان coronavirus

باب Highfill رکوردمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 30 مه سال 2020رهبران مذهبی ایالت در حال اضطراب به استقب

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

رهبران مذهبی ایالت در حال اضطراب به استقبال جماعت خود را به صورت حضوری خدمات دولت را دقیق دستورالعمل های اولیه راننده برای کشیشان که در حال نگه داشتن درهای خود را بسته است.

در مه 25, رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom منتشر شد 13 صفحه از دستورالعمل ها برای خانه عبادت او به عنوان بازگشایی اقتصاد کشور را ویران کرد coronavirus بیماری همه گیر. هدایت کلاه حضور در 25 درصد از ساختمان ظرفیت یا 100 نفر هر کدام که کمتر است و ممنوع اجتماعات بزرگ برای مجالس ترحیم و عروسی و اعیاد مذهبی.

نماز کتاب hymnals, نماز, فرش و دیگر آیتم های به اشتراک گذاشته شده برداشته شوند; عبور ارائه صفحات آواز قیاس و بغل کردن و یا ناامید هستند; و ماسک متوسط چک و ضد عفونی کننده دست تشویق می شوند.

فشار بر Newsom به بازگشایی اماکن عبادت ساختمان بود که صدها نفر را تهدید به سرپیچی دولت stay-at-home منظور رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند برای آنها برای بازگشایی, با وجود خدمات مذهبی و گردهمایی یک منبع بسیاری از عمده شیوع بیماری در سراسر کشور است. در روستایی آرکانزاس بیش از یک سوم از شرکت کنندگان در طول یک سرویس کلیسا آمد با COVID-19 و در منطقه ساکرامنتو یک زبان روسی کلیسا تا به حال حداقل 70 عبادت تست مثبت برای ویروس. بیشتر coronavirus موارد بودند روز مادر کلیسا در مندوسینو و بیوت شهرستانهای استان است.

بیشتر: عکس: Coronavirus تاثیر در شهرستان شاستا

رهبران مذهبی در حال مبارزه با بحرانی تصمیم گیری در جبهه های مختلف به عنوان آنها وزن خطرات بالقوه بهداشتی و آمادگی خود را برای بازگشایی خانه با خیال راحت تمایل به ارتباط مجدد با خود به عبادت و حمایت از آزادی خود را به عبادت.

نظرات متفاوت است و بر اساس گزارش های از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

کوه شستا سران کلیسا کشیش Jason Burkleo گفت که او قصد ندارد به رزومه فرد خدمات نشده است. به جای کلیسا را ادامه جلسه دیجیتالی.

"منظورم این است که یک کلیسا با خوانندگی هیچ خانواده یا بچه گزینه هیچ اجتماعی بدون تنقلات هیچ طولانی چک کردن درجه حرارت پوشیدن ماسک برای جمع 31.25 مردم ... فقط برای تلفن های موبایل بدبختی و خسته کننده او گفت:" در یک پیام آنلاین به عبادت.

اما در Shasta County, Anderson جامعه کلیسا که برگزار شد اولین درایو در خدمات کلیسا در مارس 24, برنامه ای برای بازگشایی با نماز این جمعه با فاصله جدا شده برای افراد و خانواده ها. متوسط چک مورد نیاز خواهد بود که مردم وارد ساخت و آنها انجام شود ممکن است بیشتر از تکان دادن تکان دادن دست خود را به نگه دارید فاصله اجتماعی.

بیشتر: 'هدف این است که واقعا برای زنده ماندن.' که در آن Shasta County رستوران ایستاده پس از COVID-19

دروازه ویسالیا به طور داوطلبانه به حالت تعلیق خدمات خود را در پاسخ به دستور دولت هر چند کلیسا است نه لزوما منتظر OK از این شهرستان در بخش بهداشت و درمان و یا Newsom را از سر گرفت.

"قانون اساسی اولین مقاله ما را تضمین آزادی برای جمع آوری برای مقاصد مذهبی," کشیش اد کمپ گفت."آن را تضمین نمی کند که به لاو یا خانه انبار و یا ذخیره Mart, اما آن را به کلیسا می کند."

در تصمیم گیری چه باید بکنید, رهبران مذهبی به خوبی انجام بلیندا McKenny و او 9 سال و پسر اتان که قبل از مارس 19 اغلب رفت و به ویسالیا ظهور دو بار در هفته.

پس کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارش McKenny تماشا موعظه در یوتیوب و شرکت در مطالعه کتاب مقدس بیش از زوم.

"این افسرده," او گفت:. "من یک فرد اجتماعی. من لذت بردن از کمک هزینه تحصیلی."

ویسالیا ظهور است نه تعیین تاریخ برای زمانی که فرد در خدمات خواهد شد اما McKenny است با احتیاط از عجله برگشت. او نگرانی خود را به دیابت نوع 2 و پسرش آسم قرار داده و آنها را در معرض خطر COVID-19.

"به نظر من (اتان) و حتی بیشتر در معرض خطر به دلیل مسائل تنفسی," او گفت:.

بیشتر: "آنها باید چنین تاثیر': شمال مدارس دولتی دست و پنجه نرم کردن با بازگشایی تصمیم گیری در میان COVID-19

اما هنوز رتبهدهی نشده است

خاخام Jason Gwasdoff قدیمی معنوی رهبر معبد اسرائیل در استاکتون یکی از قدیمی ترین یهودی جماعت در دولت است که با احتیاط از عجله به عقب بیش از حد.

Gwasdoff معتقد است که جماعت خود را می تواند به رعایت تمام دستورالعمل های مطرح شده توسط مقامات بهداشتی, اما او فکر نمی کند در حال حاضر زمان مناسب برای افرادی که به جمع آوری با هم به خصوص از بسیاری از عبادت سالمندان هستند و در این میان بیشترین آسیب پذیر به کوروناویروس. معبد اسرائیل ادامه خواهد داد جریان خدمات برای آینده قابل پیش بینی.

"ما در حال عجله به فرد خدمات دوباره" Gwasdoff گفت. "آن است که بیش از حد به زودی در این مرحله با توجه به عدم اطمینان است که آن را بی خطر است یا نه."

گذشته از نگرانی های بهداشتی دستورالعمل بیش از حد گسترده ای برای اجرای قبل از تعطیلات آخر هفته گفت: یکی استاکتون کشیش که نگرانی منعکس کسانی که از همکاران سراسر کشور.

"دستورالعمل ها و پروتکل ها برای چه آن را برای ما با خیال راحت به جمع آوری برای عبادت در پناهگاه ما هستند بسیار گسترده هستند و ما مجهز به انجام این کار است" گفت: Jan Everhart Hartliff کشیش ارشد در مرکزی کلیسای متحد متدیست در استاکتون.

Evert Hartliff گفت که او در حال انتظار برای سفارشات شخصی حفاظتی در تجهیزات ضد عفونی کننده دست و علامت می رسند قبل از او می تواند بازگشایی پناهگاه.

Rev. Yukiko Motoyoshi در بودایی کلیسای استاکتون گفت: معبد آماده است یا "از آنجا که ما در حال مجهز نیست برای باز کردن با خیال راحت در این زمان. هدف اصلی ما این است که برای ایمنی از این جماعت ،

دیگر خانه عبادت نیاز به زمان بیشتری است.

کوه شستا اولین کلیسای باپتیست خواهد شد برگزاری اولین فرد خدمات در بیش از دو ماه در ماه ژوئن 7. بین در حال حاضر و پس از آن کلیسا بزرگان خواهد بود آماده امکانات خود را برای اجرای جدید دستورالعمل های ایمنی گفت: پاستور براندون Turk.

"ما باید دقت و تلاش ما بهترین را به طور کامل مطابق با دستورالعمل" او گفت:. "ما نمی خواهیم به عنوان یک کلیسا که برای گسترش COVID-19 در جامعه ما است."

کاتولیک روم دایره اسقفی از استاکتون و ساکرامنتو اعلام کرد در فرد خدمات خواهد رزومه 14 ژوئن با وجود این یکشنبه که پنطیکاست یکی از مشهور ترین روز در تقویم کاتولیک. دایره اسقفی کاتولیک می توانید دوره های خود را و بسیاری از آنها هدفمند اواسط ماه ژوئن با توجه به Dyan Hollenhorst با پوهنتون استاکتون اسقف نشین.

بلدرچین دریاچه کلیسای باپتیست در استاکتون نیز از سر گرفته خواهد عبادت عمومی خدمات در ژوئن 14, اما آنها را نگاه بسیار متفاوت است.

"از آنجایی که در بخش بهداشت و درمان حدود 100 نفر به ساختمان ما مشارکت محدود به این تعداد در هر یک از ما سه ساختمان" گفت: Marc Pastor Maffucci. "سرویس خواهد شد در پناهگاه ما ساختمان (اصلی کلیسا دارای 1,300) با تصویری کنسول به ساختمان های دیگر.

"ما باید دو خدمات: سنتی که در راستای مسن اعضای جماعت و معاصر است."

بیشتر: چه خواهد شد, ورزش در نگاه ردینگ که coronavirus به پایان می رسد ؟

'ما بسیار باز'

کلیساها آموخته اند برای انطباق بدون در فرد خدمات.

هر چند مرکزی United Methodist در درها بسته شده اند و از ماه مارس Everhart Hartliff اشیاء به این ایده است که خانه عبادت بسته شده اند و در طول اقامت در خانه سفارش دهید. رهبران مذهبی پیدا کرده اند راه های ابتکاری برای باقی می ماند متصل شده توسط زنده جریان خدمات و برقراری ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی, ایمیل و تلفن.

"ما بسیار باز" Everhart Hartliff گفت. "ما در حال انجام وزارت راه های دیگر. من فکر می کنم ما بیشتر در تماس با ما اعضا از ما در یک زمان بسیار طولانی است."

Bethel Church ردینگ یک outsized حضور در یک جامعه کوچک با یک جماعت 11,500 مردم مانده است زنده از طریق بتل TV, کلیسای دیجیتال پخش. رهبران کلیسا وجود دارد که می گویند هیچ تاریخ هدف برای از سرگیری فرد در خدمات. بتل تشویق پیروان به دیده بان بیشتر صمیمی آنلاین خدمات در خانه های خود را با گروه کوچکی از مردم در نزدیکی جایی که آنها زندگی می کنند بتل سخنگوی هارون Tesauro گفت. کسانی که آنلاین ارائه خواهد شد جریان در چند هفته آینده.

در سالیناس پاستور استیو Lundin از First United Methodist Church احتمالا چند روزهای یکشنبه و دور از بازگشایی اما جامعه توسعه را متوقف کرده است.

"محله ما خدمات مرکز ادامه داد: برای خدمت به وعده های غذایی به کسانی که بی خانمان هستند و تلاش صبحانه و ناهار شش روز هفته," او گفت:. "ما در حال خدمت به مردم در حیاط در حال حاضر و تلاش برای عمل اجتماعی فاصله."

برای چوپان خوب کاتولیک را در بیت لحم مرکز شربت خانه مواد غذایی همچنان ادامه دارد و عملیات خود را با کارگران پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی و اجتماعی حفظ فاصله.

آماده بازگشایی

برای اولین بار از ماه مارس C3 کلیسا در پالم دزرت برگزار خواهد شد خدمات برای بزرگسالان و جوانان در روز یکشنبه. کشیش اسحاق Elguera ارسال یک نظر سنجی به عبادت درخواست آنها چگونه احساس خود را در مورد بازگشایی قبل از تصمیم گیری.

"ما در حال تلاش برای انجام تا آنجا که ما می توانید بدانید که در حال آمدن به این ساختمان که بسیار سخت است برای انجام به دلیل ما می خواهیم برای باز کردن درهای ما به همه گفت:" Elguera که کلیسا به طور معمول صندلی 400 نفر است. "اما در این زمان و مکان ایمنی به شماره 1 است."

خاخام مایکل بارکلی برنامه ریزی برای برگزاری اولین فرد در خدمات در سال روز پنج شنبه در معبد Ner Simcha در وست لیک ویلج به مناسبت تعطیلات یهودی شاوت شناخته شده به عنوان جشن هفته.

بارکلی استقبال دولت جدید دستورالعمل, اما او تا به برخی از مسائل با آنها.

"من فکر می کنم رژیم صهیونیستی است. (گاوین) Newsom است تلاش برای راه رفتن بسیار دشوار است تعادل بین تلاش برای نگه داشتن مردم از لحاظ جسمی سالم و تلاش برای مطمئن شوید که معنوی خود را نیاز ضروری در نظر گرفته شده و ارائه شده برای" بارکلی روز سه شنبه گفت. "اما وجود دارد برخی از چالش های واقعی در سفارش خود را به عنوان آن را در حال حاضر می ایستد."

در Godspeak Calvary Chapel in Newbury Park, برنامه ای برای یک فرد در پنطیکاست خدمات در محل قبل از دولت اعلام دوشنبه. این کلیسا در حال حاضر در یک سرویس در آوریل 24 بر اساس تهمت های اخیر جهت گفت: کشیش راب McCoy.

McCoy در و Godspeak عناوین ساخته شده در ماه گذشته زمانی که او خود استعفا داد اوکس هزار شورای شهر ارسال و در اوایل ماه آوریل برای برگزاری ربانی در یکشنبه نخل. پس از آن خدمات در کلیسا باقی مانده است آنلاین.

"راستش این یک تسکین" McCoy گفت: از دولت حرکت به بازگشایی مذهبی خدمات. او گفت: او سه سفر به ساکرامنتو در تلاش برای تجدید نظر به فرماندار.

"خوشبختانه او می داند آن را ضروری ما" McCoy گفت. "من سپاسگزار برای آن."

از جمعه California Department of Public Health گزارش 103,886 موارد مثبت و 4,068 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

استاکتون رکورد کارکنان خبرنگاران جو Goldeen و اسکات Linesburgh و ایالات متحده آمریکا امروز کالیفرنیا شبکه خبرنگاران کیرا هاس برایان Blueskye, Mike Chapman, David, Benda, رودریگز Munoz و Skye Kinkade کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن