امن در حال حاضر: IF گیرندگان در صورت نامشخص آینده در زمان نامشخص

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 5, 2020هیچ سویا ni de aquí, ni de allá.

توسط ABTINNEWS در 15 تیر 1399

هیچ سویا ni de aquí, ni de allá.

این بدان معناست که "من نه از اینجا و نه من از وجود دارد." این نزدیک ترین تعریف آلدو مارتینز برای صفحه اصلی به عنوان کسی محافظت از تبعید تحت عمل معوق برای ورود دوران کودکی برنامه.

مارتینز به ایالات متحده آمد از مکزیک زمانی که او 12 و وارد مدرسه در میامی.

"این خانواده تصمیم. ما فکر می کردیم که (در) ایالات متحده, ما شانس بهتری در یک زندگی بهتر" او گفت:.

در حال حاضر 26 مارتینز با این نسخهها کار به عنوان یک امدادگر در فورت مایرز اما احساس می کند یک اتصال به بومی مکزیک و ایالات متحده آمریکا

"آنها می گویند که در خانه است که در آن قلب است" مارتینز گفت. "من قلبی است که در هر دو مکان."

چه IF?

در هر شیفت مارتینز رفتار چندگانه COVID-19 بيمار. عاطفی تلفات سنگین است, او گفت:, و آن را گاهی اوقات تحت الشعاع او.

اما بار بود بدتر برای مارتینز. در حالی که او بیمار پس از, بیمار, دیوان عالی کشور تصمیم گیری شد که سرنوشت تقریبی 800,000 افراد حفاظت شده تحت برنامه DACA.

"آن را با اضافه کردن اضطراب و عدم اطمینان به یک در حال حاضر نامشخص زمان," او گفت:. "من نمی دانم آنچه من می خواهم."

دولت اوباما در تاسیس IF در سال 2012 به ارائه اخراج امداد و مجوز کار برای مهاجران که آورده بودند به ایالات متحده به عنوان کودکان.

در سال 2017, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور پایان دادن به این برنامه.

پرونده های حقوقی ثبت شده در مخالفت در نهایت بالا این موضوع را به دادگاه عالی ایالات متحده که تایید برنامه در یک 5-4 تصمیم ژوئن 18. قاضی جان رابرتز نوشت که نظر اکثریت گفت: وزارت امنیت داخلی عمل شد "خودسرانه و هوس باز."

که حکم داد مارتینز برخی از کمک.

"من خدا را شکر دیوان عالی کشور نیست اعتصاب آن را," او گفت:.

اگر آن را یک خوش آمدید, پیروزی مارتینز گفت: آن است که یک راه حل دائمی.

"تمام نقطه DACA بود به ارائه یک حل موقت است که ما می تواند حل شد از طریق اصلاحات جامع مهاجرت," او گفت:. "ما باید که مبارزه ما به عنوان IF گیرندگان و مبارزه است که ما نسبت به خودمان پدر و مادر ما, جامعه و مبارزه برای چیزی دائمی است."

رئیس جمهور تهمت و معاون مدیر سیاست, ایالات متحده خدمات مهاجرت و شهروندی یوسف Edlow محکوم کرد حکم دادگاه عالی. رئیس جمهور تهمت recommitted برای پایان دادن به این برنامه.

"به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده, من برای یک راه حل قانونی در DACA نه سیاسی است و سازگار با قانون است. دیوان عالی کشور حاضر است به ما بدهد بنابراین در حال حاضر ما باید برای شروع این روند بیش از همه دوباره" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن است.

اگر برنامه به پایان بدون یک راه حل دراز مدت برخی از IF دریافت کنندگان می تواند خود را تبعید شده به کشور آنها به سختی می دانم.

مرکز آمریکایی پیشرفت تدریجی سیاست موسسه مستقر در واشنگتن دی سی در می یابد متوسط گیرنده وارد در سال 1999 زمانی که آنها 7 سال و 37 درصد قبل از آنها بودند 5.

که دریافت IF?

فلوریدا خانه را به کمتر از 25,000 IF گیرندگان با توجه به مارس گزارش از مرکز آمریکایی پیشرفت است.

رئیس جمهور تهمت توییتی در سال 2019 است که بسیاری از IF دریافت کنندگان "به مراتب از فرشتگان است."

"برخی از آنها بسیار دشوار و سخت مجرمان," او نوشت.

DACA برنامه سخت است در آن مورد نیاز است. متقاضیان نیاز به نشان می دهد آنها وارد قبل از تولد 16 خود را داشتند و کمتر از 31 سال سن در زمان خود نرم افزار; بودند و یا از دبیرستان فارغ التحصیل شده و یا دریافت یک GED در ایالات متحده آمریکا; متعهد هیچ جرائم جدی و زندگی در این کشور برای حداقل پنج سال. آنها همچنین باید تمدید وضعیت خود را با این برنامه هر دو سال.

اگر IF گیرندگان فراموش ارتکاب جرم آنها خطر از دست دادن خود را در وضعیت حفاظت شده. IF requesters که در بازداشت هستند و مورد تایید برای برنامه در نرخ پایین تر و برخی از آنها را تکذیب کرد با توجه به گذشته خود سوابق کیفری است.

با توجه به 2018 داده ها از USCIS تنها 7.8 درصد از 770,628 افراد مورد تایید مورد تایید قرار گرفت و با دستگیری و 31.4 درصد از 20,993 IF requesters که محروم بودند تا به حال قبل از دستگیری.

در حالی که DACA گیرندگان واجد شرایط برای کار و کمک به دولت و مالیات فدرال — به عنوان از آوریل IF خانواده ها پرداخت می شود 5.6 میلیارد دلار در مالیات فدرال و $3.1 میلیارد دلار در دولت های محلی و مالیات سالانه با توجه به مرکز آمریکایی پیشرفت آنها واجد شرایط برای کمک های مالی فدرال هر چند آنها هنوز هم می تواند دریافت کمک های مالی از مدارس حضور آنها و سایر کمک هزینه تحصیلی است.

مارتینز رفت و به Miami Dade College برای خدمات پزشکی اورژانس برنامه اما او برای پرداخت شهریه و بدون کمک های مالی او گفت:. برنامه تراز وسط قرار دارد با آنچه او می خواست بیشتر: کمک به مردم است.

"من گفتم: "این است" او گفت:.

هل دادن به یک قانون جدید

در حالی که DACA گیرندگان حفاظت شده در حال حاضر رهبران در جامعه تجدید مبارزه خود را برای یک راه حل قانونی.

تد هاچینسون فلوریدا مدیر مهاجرت عدالت کیفری و اصلاحات سازمان حمایت FWD.به ما گفت: تصمیم دیوان عالی کشور پایان IF می تواند ویرانگر برای دولت است.

"بیایید جشن گرفتن این پیروزی است. ما خوشحال هستیم" او گفت:. "بیایید برای این کار از انجام آنچه که ما قرار است انجام شود در وهله اول است که دائم قانونی تصمیم گیری است."

به طور کلی IF گیرندگان نیز به نام خیال پس از عود قطعه ای از قوانین توسعه امداد و آموزش و پرورش برای بیگانه افراد زیر سن قانونی (DREAM) عمل می کنند که به ارائه یک مسیر به شهروندی.

این نسخه برای اولین بار معرفی شد و توسط سناتور اورین هچ و Dick Durbin در سال 2001 با توجه به مهاجرت آمریکا شورای یک دفاع غیر انتفاعی بر اساس واشنگتن و حداقل 10 نسخه های معرفی شده در کنگره بیش از 18 سال گذشته است. هر تکرار را در ارائه یک مسیر به وضعیت حقوقی برای ثبت نشده جوانی که به این کشور به عنوان کودکان مانند IF گیرندگان. که در حال حاضر وجود ندارد.

جدید ترین نسخه از قانون Dream معرفی شد در مارس 2019 و همراه با آمریکا وعده عمل 2019 به H. R. 6 رویای آمریکایی و وعده عمل 2019. مجلس نمایندگان تصویب H. R. 6 در ماه ژوئن 2019 هر چند که هنوز به تصویب مجلس سنا.

"راه رو به جلو است رفتن به نیاز به رهبری است. آن را برای رفتن به نیاز به سنا انجام بخشی خود را," هاچینسون گفت. "به هر انتخاب رسمی: بروید کار خود را انجام دهد."

در حالی که قانونی آینده IF گیرنده نامشخص باقی مانده است مارتینز گفت: جامعه خود را به او می دهد امید است.

"من در اینجا در حال حاضر. و من می توانید تفاوت را در اینجا. و هر روز من سعی می کنم برای ایجاد تفاوت که من رفتن به محل کار," او گفت:. "مبارزه ادامه دارد."

ایالات متحده آمریکا امروز دادگاه عالی خبرنگار ریچارد ولف کمک به این گزارش.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن