روزولت پل باقی مانده بسته; طرح های در حال انجام به طور موقت re-configure دیکسی بزرگراه و ما-1 شمال و جنوب از پل

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:39 PM EDT Jun 21, 2020استوارت — در اوایل صبح روز دوشنبه زیادی

توسط ABTINNEWS در 2 تیر 1399

استوارت — در اوایل صبح روز دوشنبه زیادی صفحات فلزی و برج خواهد بود قرار است در دیکسی بزرگراه به حمایت از بخشی از southbound بخش از روزولت پل با توجه به انتشار اخبار صادر یکشنبه از فلوریدا بخش حمل و نقل است.

شش-کوچه 23-ساله پل بسته شده روز شنبه پس از یک کرک و سقوط بتن کشف شد شنبه شب.

خدمه هفته گذشته بازرسی عازم جنوب پل و یافت فولاد کابل خورده بودند و حتی پاره. بخش بسته خواهد شد به صورت گسترده زمان انتشار خبر متحده است.

تست و بازرسی از روزولت پل ادامه انتظار می رود حداقل تا روز چهارشنبه به عنوان پل مهندسین به دنبال پیدا کردن یک جدول زمانی برای زمانی که این ساختار می تواند بازگشایی انتشار متحده است.

بیشتر: پرسش های بزرگ در مورد روزولت پل FDOT هنوز هم نیاز به پاسخ | گیل هوشمند

بیشتر: 5 گنج در سواحل پل ساختاری کمبود, اما این بدان معنا نیست که آستانه سقوط

هفته گذشته استوارت گفته مقامات عازم شمال روزولت پل می تواند به بازگشایی دو راه ترافیک در روز چهارشنبه اگر پل عبور بازرسی توسط FDOT مهندسین.

اما FDOT گفت: در روز شنبه انتشار, هیچ قسمت از پل خواهد شد تا بازگشایی مهندسین مشخص پل به امن است.

FDOT اتحاد نهایی برنامه است که به طور موقت پیکربندی مجدد دیکسی بزرگراه و U. S. 1 شمال و جنوب از پل. این پیکر بندی دوباره کار آغاز خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

خدمه همچنان به ارسال نمونه ها به FDOT آزمایشگاه در گینسویل به تجزیه و تحلیل پل مواد و کمک در شناسایی علت مسائل.

FDOT هماهنگ است با فلوریدا ساحل شرق راه آهن به بازرسی زیرین پل بیش از آهنگ های راه آهن و کاهش قطار با سرعت 10 مایل در ساعت از طریق منطقه.

رانندگان سفر در فلوریدا شاهراه که واجد شرایط دریافت معلق عوارض به دلیل روزولت مسیر انحرافی, اما لازم نیست که یک SunPass transponder باید سفر را از طریق پول نقد خط به دریافت یک مقاله بلیط. در هنگام خروج از شاهراه آنها باید بلیط به همراه برای جلوگیری از اتهامات عنوان شده علیه.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن