رابرت کرافت را شفاهی در دادگاه تجدید نظر مربوط به مشتری پلیس نظارت تصویری نقل مکان کرد و تا 30 ژوئن

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:30 PM EDT 22 مه سال 2020وکلای مدافع برای میهن پرستان جدید

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

وکلای مدافع برای میهن پرستان جدید انگلستان صاحب رابرت کرافت باید صبر کنید تا 30 ژوئن برای یک شانس برای متقاعد کردن یک دادگاه تجدید نظر که چرا یک قاضی آن را درست کردم با ریختن کردن مخفیانه فیلم ضبط شده از او در داخل یک مشتری روز اسپا.

چهارم دادگاه تجدید نظر نشسته در وست پالم بیچ او داده کرافت درخواست شفاهی که برنامه ریزی شده برای ماه مه 21, اما این تغییر در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

بیشتر: دادگاه تجدید نظر کمک های مالی شفاهی در مورد رابرت کرافت روز آبگرم تصویری

در مارس 12, منظور چهارم دادگاه تجدید نظر موکول کرافت را شفاهی به تاریخ 30 ژوئن در ساعت 10 صبح وکیل نیز نمی تواند مجاز به استدلال می کنند در فرد و به جای آن ظاهر می شود به صورت الکترونیکی با 15 دقیقه مجاز برای هر طرف.

زمانی که وکلای مدافع در ابتدا برنامه ریزی شده به استدلال می کنند در فرد هر طرف اعطا شده بود در دقیقه 42 به ارائه پرونده خود را به دادگاه. دو مربوط به تجدید نظر خواهد شد و شنیده می شود به طور مستقیم بعد از آن در ساعت 10:30 و 11 صبح سوابق نشان می دهد.

"با توجه به تحول وضعیت اطراف COVID-19 ویروس شفاهی انجام خواهد شد از طریق زوم ویدئو کنفرانس" منظور اعلام کرد.

یک هفته قبل از استدلال یک منشی دادگاه ارائه خواهد شد اتصال دستورالعمل.

کرافت و حقوقی تیم به دنبال حمایت از قاضی حاکم است که انداخت از نظارت تصویری از رسم های ثبت شده توسط مشتری پلیس در طول دو بازدیدکننده داشته است به ارکیده آسیا اسپا روز در ماه ژانویه 2019.

او التماس کرد گناه نیست به دو بزه فحشا جرائم ظ پس از آنکه مقامات در فوریه 2019 نشان داد یک رابطه جنسی-برای-پرداخت کاوشگر که درگیر پلیس در سه شهرستان ضبط ویدئو صدها نفر از متهمان به اعمال جنسی انجام شده در داخل با مجوز چشمه های معدنی روز.

اتهامات عنوان شده علیه آبگرم صاحبان و کارگران نزدیک به 300 نر مشتریان و بررسی بسته 10, ماساژ, کسب و کار است.

بیشتر: یک سال پس از روز آبگرم جنسی-برای-پرداخت سرکوب رابرت کرافت هنوز اتهامات

ممکن است آخرین پالم بیچ شهرستان قاضی لئونارد Hanser حکومت کرافت به نفع با صدور دستوری که سرکوب تصویری شواهد پلیس ثبت شده در ارکیده های آسیا در طول پنج روز به عنوان بخشی از یک دادگاه تایید حکم.

Hanser دور انداخت ویدئوها از کرافت و دیگر آبگرم مشتریان در بخشی از انعقاد مشتری پلیس موفق به دنبال به حداقل رساندن دستورالعمل های مورد نیاز برای جلوگیری از افسران مداخله فعالیت های مربوط به جنایات.

خود را سرکوب منظور تقلید احکام صادر شده توسط سه قاضی دیگر در ساحل نخل و رودخانه بوده که دولت به دنبال سرنگونی.

دولت دادستان به دادگاه تجدید نظر به چهار سرکوب احکام آن تثبیت شده است برای درخواست دادخواهی.

کرافت سرب استیناف وکیل Frank A. چوپان میامی معتقد است که در مدارک دادگاه که پرتاب کردن آبگرم تصویری مورد نیاز است برای محافظت از "آزادی های مدنی گرامی در فلوریدا و فراتر از آن."

رابرت کرافت وکلا: اگر دولت برنده تصویری سرکوب تجدید نظر "هر کس از دست می دهد'

پس از شفاهی به قضات اختصاص داده شده — Martha C. Warner; ملانی G. ممکن است; و کری J. Ciklin — می تواند چندین ماه برای صدور حکم.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن