Riverfront تاتر لغو آن سال 2020 فصل در ردینگ به عنوان COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:12 PM EDT Jul 8, 2020خواستار آن یک تصمیم دشوار Riverfront تاتر تئاتر د

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

خواستار آن یک تصمیم دشوار Riverfront تاتر تئاتر در ردینگ لغو آن سال 2020 فصل با توجه به در حال انجام COVID-19 pandemic, هیئت مدیره, رئیس جمهور Darryll Alvey روز سه شنبه گفت.

"ما نمی توانیم خطر زندگی مردم فقط به این دلیل ما مجبور به پرداخت وام مسکن" Alvey گفت: ثبت می شوند.

Riverfront را 2020 فصل بازی خواهد کرد در سال 2021 با رمز و راز قتل "سرنخ" برنامه ریزی شده برای اولین بار تولید در فوریه, او گفت:.

در اوایل ماه ژوئن Alvey گفت: Riverfront می خواستم به مرحله "سرنخ" در ماه اوت است. آن شده اند که برای اولین بار تولید در گروه تئاتر ساختمان جدید در مرکز شهر ردینگ.

اما همه گیر است تغییر زیادی از آن.

در Shasta County تعداد موارد تایید شده است و تقریبا چهار برابر بیش از ماه گذشته از 44 در 7 ژوئن به 163 روز سه شنبه. این هفته مقامات بهداشت محلی همچنین گزارش داد پنجمین مرگ ناشی از کروناویروس یک زن در 70s به.

Riverfront جدید تئاتر در سال 1950 کالیفرنیا سنت است سابق RIOH ساختمان که به Ajamian ساخت و ساز با کمک داوطلبان متعدد تبدیل شده به 150 صندلی هنرهای نمایشی برگزاری است. نیز وجود دارد یک فضای کوچکتر – Alvey خواستار آن جعبه سیاه مرحله – که گروه قادر خواهد بود به اجاره برای زنده موسیقی کمدی شب و یا ارائه.

150-صندلی مرحله اصلی نیز می تواند به عنوان یک محل زندگی می کنند.

در ماه ژوئن Riverfront نشانه رفت تا در تئاتر است.

40 سال گذشته Riverfront را نقش شده بود صحنه داخل پیری ساختمان در شرق خیابان سرو.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن