بازگشت به قلوه سنگ: دروازه طلایی شهرکهای قربانیان آتش سوزی از دست دادن خانه های خود را به شعله های

جیک آلن و رایان میلز ناپل اخبار روزانهبه روز شده در 7:04 PM EDT مارس 16 سال 2020بسیاری از قربانیان از 36th خیا

توسط ABTINNEWS در 28 اردیبهشت 1399

بسیاری از قربانیان از 36th خیابان جنوب شرقی برس آتش فرار با هیچ چیز بیش از این لباس در پشت خود را به خانه های خود نابود شدند با شعله های آتش که از طریق شرقی ذغال سنگ شهرستان در این هفته.

این 8,663 هکتار آتش سوزی, آتش ادامه داد: برای سوختگی شد و 40 درصد موجود شنبه با توجه به فلوریدا خدمات جنگل.

در یک کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه شب بیشتر ناپل رئیس آتش نشانی کینگمن Schuldt تایید کرد که هفت خوابگاه شده اند در آتش از دست داده.

ناپل اخبار روزانه صرف زمان با ساکنان دوشنبه در بر داشت و چندین آواره اعضای جامعه پیشنهاد رسمی تعداد خانه از دست خواهد رفت.

ابراز حمایت و نذر برای کمک به همسایگان

با دود در هوا سوخته و سیاه شدن درختان نخل در اطراف او و خاکستر بر روی زمین لیزا طبخ بازگشت به دروازه طلایی املاک ملک شنبه برای اولین بار از خانه اش ویران شد در این آتش است.

زمین هنوز داغ زیر پای خود او به عنوان نزدیک به خاکستری شمع از قلوه سنگ بود که یک بار خانه او با دوست پسر خود را از 11 سال کارل Radzik.

"من دیده ام به اندازه کافی تصاویری که من می دانستم که چه آن را مانند نگاه در حال حاضر, اما آن را هنوز هم دیوانه" لیزا گفت: به او نگاه کرد.

قبل از آتش و او را دو دختر اما طبخ 14 و کوین Radzik, 2 زندگی در خانه با او و لیزا پدر و مادر زندگی می کردند در یک camper در اموال خود را.

مقامات آتش و نماینده صلیب سرخ آمریکا آمد و رفت و به عنوان لیزا سرگردان در اطراف ملک خود با دو سگ پس از نزدیک پشت سر گذاشت.

باقی مانده از یک مکان از یک خوک قلم و مبلمان پاسیو در نزدیکی خودش می تواند دیده می شود به عنوان لیزا صحبت در مورد آنچه رفته بود.

"ما فقط کاشته کوین برخی از گل," او گفت: به دنبال در یک سوخته انبوه از خاک است. "است که بسیار غم انگیز بود چرا که او بسیار هیجان زده در مورد آن, و آنها فقط شروع به آمده است."

بازی تنظیم خانواده به تازگی ساخته شده بود رفته بود. پس از آن بوته گل رز لیزا دوست پسر او را برای روز مادر.

پالت او نقاشی برای ابزار باغبانی و آویزان در جلو عرشه نیز قلوه سنگ.

"من و چراغ من فقط برای خرید به خارج از خانه من می توانید آنها را ببینید" لیزا گفت. "ما مس سینک ما در مورد به قرار دادن در آن را سمت راست وجود دارد. ما تا به حال چیزهای زیادی که چیزی نیست. کارل تا به حال بسیاری از ابزار است."

اول خانواده نقل مکان به خانه ای در مه 2018 یک ماه قبل از لیزا دختر دوم متولد شد.

"نکته خنده دار این است که من از نوع منفور این خانه من استفاده می شود به شوخی در مورد آن زمانی که ما برای اولین بار در اینجا نقل مکان کرد" لیزا گفت. "آن را در بد شکل و نوع دلال بالا هنگامی که ما آن را خریدم."

آتش نشانان نمی توانستم به خانه را به محافظت از آن را از شعله به دلیل باریک و پر از دست انداز جاده های خاکی آن نشسته است.

"ما شده است صحبت کردن با همسایگان در حالی که در مورد آنچه که ما باید انجام دهید برای دریافت آن ثابت و گسترده تر" لیزا گفت. "در حال حاضر که پروژه بعدی من پس از من مطمئن شوید که همه خوب است. من نیاز به این جاده ها گسترده تر شد به طوری که این (expletive) هرگز برای ما اتفاق می افتد دوباره."

روز چهارشنبه به آتش نزدیک تر و نزدیک تر به خانه اش لیزا برادرزاده Derrek والاس همه چیز را او می تواند آن را ذخیره کنید.

او زد بین در نزدیکی کانال پر کردن پنج گالن سطل با آب و آزادسازی آن در شعله های آتش برای دفاع از خانه.

"درختان نخل هنگامی که کسانی که همه چیز بالا رفت و باد شلاق خیلی سریع آتش بود فقط جیغ" والاس گفت. "آن شد تا با صدای بلند که از طریق آن درختان."

والاس فکر او همه چیز را تحت کنترل تا زمانی که بخشی از عرشه متصل به خانه آتش گرفت.

"چیزی که بعد از من می دانم که من شروع به پریدن کرد عرشه و من از نفس از دود" والاس گفت. "من شروع به راندن و شروع به خشک و تاب است. آن ترسناک بود."

پس از خانه خود را ویران شد لیزا و خانواده اش شده اند ماندن با لیزا که شوهر خواهر نیز زندگی در دروازه طلایی املاک. لیزا گفت: او در حال کار بر تر پیدا کردن محل دائمی برای خانواده اش باقی بماند.

"ما به شما پیدا کردن یک محل" لیزا گفت. "من از مردم خارج وجود دارد به دنبال ما است."

دو GoFundMe صفحات تعیین شده است تا به جمع آوری پول برای لیزا و خانواده اش.

در روز پنج شنبه, لیزا صرف بیشتر از روز خود را در گاراژ مرتب سازی از طریق اهدا لباس و لوازم آرایش. موارد ارسال شد به او از اعضای جامعه و محلی خارج از جاده خودرو گروه به نام نابغه و خودرو هم میهن / Hammihan.

"همه اشک من دیروز خوشحال بودند اشک" لیزا گفت. "من فقط خدا را شکر همه با هم در آینده به ما کمک کند."

حتی به عنوان خانواده او مبارزات با دست دادن خانه خود را, لیزا می داند که بسیاری از کشورهای همسایه هستند در همان وضعیت است و او متمرکز بر کمک به آنها.

او قصد دارد اجازه می دهد تا یکی از همسایه ها که از دست رفته خود را در خانه و بدون بیمه به اقامت در مهمان خانه بود که آسیب دیده در آتش است.

"من فقط می خواهم برای کمک به همسایه ها" لیزا گفت. "من به کمک نیاز دارم اما من آن را دریافت کنید در نهایت."

سقف خانه مهمان نابود شد در سال 2017 در طول طوفان ایرما و لیزا و کارل شده بود رفع آن را قبل از آتش.

در حال حاضر لیزا و کارل برنامه ریزی برای قرار دادن در کانتر و سینک و می تواند در نهایت حرکت در بعد از همسایه خود را می یابد و جایی برای اقامت.

"من حتی نمی باید اشک چپ به گریه" لیزا گفت. "من که غمگین کنه. زمانی که من فکر می کنم در مورد چیزهای خاصی مانند کودکان baby stuff, آن را غم انگیز از بین رفته اند."

لیزا این است که خدا را شکر دوست پسر او را نجات داد سه و گربه و خوک و دو سگ و نوزاد پتو برای نوزاد دختر از خانه خود را قبل از آن نابود شد.

"کمک های غیر واقعی بود زمانی که من در نهایت دیدم کارل آیند و او تا به حال دو تا از اسم حیوان دست اموز پتو برای کوین در دست خود" لیزا گفت. "من نمی توانستم دیدن حیوانات در ابتدا و سپس او به من گفت که او همه آنها را."

لیزا که زندگی در ناپل-منطقه پس از سال 2003 برنامه ای برای بازگشت به کار خود را در یک دامپزشک دفتر دوشنبه و گفت: او در حال رفتن برای بازسازی خانواده اش ،

"این خواهد بود که من نسخه خود را از خانه" لیزا گفت. "ما پیدا کردن یک راه در نهایت. ما احتمالا بسیاری از آن خودمان است. ما ساخت خانه رویایی ما این بار به جای تلاش به نوبه خود شخص دیگری را به ما خانه رویایی."

به دنبال سوخته و چشم انداز اطراف آن اموال لیزا منعکس شده در آنچه که او دوست دارد در مورد محل.

"این زیبا اینجا واقعا" لیزا گفت. "این سخت است برای تصویر آن را در حال حاضر اما از آن خواهد شد زیبا دوباره."

پسر فکر کرد که او از دست پدر خود را به آتش

مایکل کریستنسن را از طریق آتش چهارشنبه تنها برای پیدا کردن پدر تریلر را فرا گرفته در شعله های آتش.

همسایه گفت: کریستنسن که پدر خود را نیز مایک کریستنسن بود حاضر به ترک اموال خود را خاموش وودلند شهرکهای جاده و خانه خود را برای بیش از 40 سال است.

هنگامی که او را دیدم او را پدر تلفن همراه خانه به آتش مایکل Christensen, 46, فرض بدترین.

"من نمی تواند هر چیزی را ببینید," او گفت:. "من می توانم از دیدن شعله های آتش شد. مانند پدر که در آن شما پدر؟"

چه کریستنسن نمی دانم در آن زمان بود که یکی دیگر از همسایه ها در حال حاضر خود را برداشت پدر و بريدن او را به ایمنی "لگد زدن و جیغ" مایکل کریستنسن را Patty گفت.

مایک کریستنسن یک جراحی پیوند قلب در حدود 10 سال به عقب به تازگی دچار سکته مغزی. او هنوز هم در تلاش برای صحبت می کنند اما همچنان متعهد به ماندن بر روی زمین است.

"من از دست همه چیز او گفت:" اما افزود: "من نمی روم."

مایکل کریستنسن گفت: پدر خود را دیده است که بسیاری از آتش سوزی از طریق دروازه طلایی آمریکا در چهار دهه زندگی وجود دارد اما هیچ چیز مانند آتش است که پاره از طریق پنج شنبه.

پدر تریلر است که در حال حاضر فقط یک لت و پار ظروف سرباز یا مسافر سوخته فلزی. آتش نیز نابود مایک کریستنسن کامیون و ابزار فروشگاه به طور منظم خانواده پاتوق.

"تنها چیزی که او تا به حال بود کیف پول خود را و لباس خود را در" مایکل کریستنسن گفت: پدر خود را. "که همه او را با او."

وجود حداقل سه خانواده دیگر با خانه های تلفن همراه در پشت کریستنسن را که در خانه هم سوخته, خانواده و همسایگان گفت.

Patty کریستنسن گفت: آنها شگفت زده شده است در غلیان احساسات پشتیبانی از دوستان و همسایگان.

"تلفن ما شده است باد ، آنچه نیاز دارید ؟ من آنجا خواهم بود. آنچه نیاز دارید ؟ چه شما نیاز دارید?" او گفت:.

دوستان به تاسیس یک GoFundMe حساب برای مایک کریستنسن در: www.gofundme.com/f/support-michael-christensen-house-fire-relief

"من هیچ جایی برای رفتن'

برای آخرین سه شب Pranee Nakarintra شده پارک شده در متوقف می شود استراحت و خواب در پشت خود را ون.

او بازمانده در انبه او را در یک کیسه پلاستیکی. پس از تلفن همراه خود را خانه ویران شد در این آتش سوزی روز چهارشنبه او چند گزینه و نمی دانید چه باید بکنید.

"من جایی برای رفتن است," او گفت: گریه. "هیچ جایی."

Nakrintra خانه یکی از حداقل چهار خانه در بره لین, عمیق در جنگل در گلدن گیت آمریکا که در آتش سوخته. Nakarintra 65 ساله گفت: او زندگی می کردند در اموال 16 سال. او در زندگی با یک دوست که به تازگی نقل مکان کرد.

Nakarintra سعی به بازگشت به خانه اش جمعه شب در حالی که آتش سوختن بود. اما او گفت که او متوقف شد دو بار توسط ذغال سنگ شهرستان کلانتر نمایندگان گفت که او آن را بیش از حد خطرناک است.

او سوار در صبح روز شنبه با یک چرخ دستی شروع به تخلیه باقی مانده به جاده.

Nakarintra که در اصل از تایلند زندگی ساخته شده به فروش میوه و سبزیجات, او گفت:. اما همه از میوه و سبزیجات او در حال رشد بود در پشت خانه اش ویران شده بودند توسط آتش بیش از حد.

اقامت مثبت پس از از دست دادن همه چیز

احاطه شده توسط آتش دن مک ماهون انداخت سگ های خود را در کامیون خود را و به ضرب گلوله کشته آن را از طریق یک دیوار از شعله های آتش.

او نمی تواند ببیند اما او می تواند ببینید scraggly جاده خاکی — بیشتر شبیه به یک ATV نوین — اجرا می شود که از شمال در امتداد کانال در کنار خانه خود را به طوری که او به دنبال آن است.

در طول راه او مواجه می شوند دیگر کشورهای همسایه فرار از دوزخ. هنگامی که آنها یک فاصله امن او گفت: آنها متوقف شد و در دیگر همسایه حیاط و فقط به تماشای آتش سوزاند.

"در آن لحظه ما در حال حاضر می دانستند که ما همه چیز را از دست داده بود گفت:" مک ماهون 58 سابق پیراپزشک. "آتش بود خیلی سریع رفتن من فقط می دانست هیچ شانسی بود."

هنگامی که آتش گذشت و مک ماهون بازگشت به اموال تنها یک پوسته سوخته از خانه اش باقی مانده است.

در حدود 20 سال مک ماهون و همسرش کارولین, rita gary, 56 زندگی کرده اند در این دور قطعه زمین کردن زمین های جنگلی املاک جاده, احاطه شده توسط درختان در گلدن گیت املاک.

آن را به یک محل خاص, او گفت:, نوع مکانی که در آن تمام همسایگان دیگر می دانیم حتی اگر آنها زنده یک نیم مایل از هم جدا از یکدیگر است.

مک ماهون فرار شنبه تنها با سه سگ و شورت او پوشیده بود — نبود او با پوشیدن یک پیراهن یا کفش. او حتی نمی زمان به گرفتن کیف پول خود را و یا هر گونه اموال.

"آتش در آن نقطه در زمان آن خروشان شد و آن را مانند نورد بر روی زمین" او گفت:.

وجود ندارد بسیار برای نجات, اما مک ماهون را پیدا کوچک سیمان سنجاب زینت استفاده می شود که متعلق به مادر خود که پس از طوفان ایرما. آن را هنوز هم نشسته در مقابل از خانه.

"به جای فکر کردن از همه چیز بد شد فقط یک بیت از شادی او گفت:" از سنجاب زینت.

مک ماهون و همسرش در هتل ماند با سگ خود را به شب از آتش است. آنها پس از بازگشت و در حال زندگی در یک اجاره وسیله نقلیه تفریحی. آنها زندگی می کردند در یک تریلر در اموال 20 سال پیش زمانی که آنها ساخته شده است خانه خود را به طوری مک ماهون گفت: آنها قصد این کار را دوباره.

مک ماهون گفت: یک مرد زندگی در اموال خود را که در تریلر اولیه آن نیز نابود شد ،

بر خلاف بسیاری از همسایگان خود مک ماهون و rita gary تا به حال بیمه در خانه خود را که باید کمک به آنها برای بازسازی. این یک زمان استرس زا اما مک ماهون گفت که او و همسرش در حال تلاش برای نگه داشتن روحیه خود را تا.

"ما سعی می کنید و اقامت مثبت و با نشاط و جوک," او گفت: "اما بدیهی است که وجود دارد هنوز هم نقاط زمانی که شما در حال گریه است."

دوستان به تاسیس یک GoFundMe حساب برای مک ماهون و rita gary در: www.gofundme.com/f/carolyn-stepp-house-fire

با قدیمی

در وسط شرلی Speight حیاط نشسته جدید Maytag ماشین لباسشویی فقط تحویل جمعه.

کارگران قرار است به بیرون آمدن جمعه به نصب آن در تلفن همراه خود را از خانه, او گفت:. اما تلفن همراه او در خانه بود به زمین سوخته توسط دوزخ است که پاره از طریق دروازه طلایی آمریکا در روز چهارشنبه.

نوعی ماشین لباسشویی جان سالم به در برده از صدمه ندیده.

"تا آنجا که من نگران هستم جهان فقط خالص زمین. نگاهی به قدیمی و جدید به ارمغان بیاورد گفت:" Speight, 73, که فقط در مورد همه چیز او متعلق به, در, آتش, اما باقی مانده است آرام و جمع آوری شده است.

Speight شده است زندگی در اعماق جنگل خاموش بره خط از سال 2004 او گفت:. او و دخترش Nanette زندگی جداگانه در خانه های تلفن همراه بر روی زمین است. هر دو در آتش سوخته.

Speight گفت که او و دخترش شد خرید در خارج روز چهارشنبه که در آتش مشتعل. دیدم آتش هنگامی که آنها به خانه رانندگی و بازگشت عجله به نجات شاهزاده خانم آرامش.

او زد درب تنها با کیف پول تلفن همراه کلید و یک جفت از لباس خواب.

"ما تو را دیدم آتش و پس از آن نزدیک است. و سپس ما اساسا در زد و سگ," او گفت:. "این است که آنچه در آن است."

قهوه ای و پیراهن و شورت سبز او با پوشیدن تنها لباس او را ترک کرده است دیگر از جوراب او خرید در دلار درخت.

Speight گفت که او و دختر او شده اند اقامت در یک هتل در شهر پس از آتش است. او مشغول به کار بود در روز شنبه برای دریافت کمک از صلیب سرخ.

او گفت: شوهر سابق او گفت دخترش که او آنها را به خرید یک خانه جدید است.

"او گفت:" من ممکن است طلاق از مادر خود را, اما من هنوز هم دوست دارم اینجا.' او گفت: "من قصد دارم برای خرید یک تریلر است.'"

'من می خواهم به ماندن در اینجا تا زمانی که من می توانم'

Khamdy Kiewsida به هیچ وجه قصد خروج از دروازه طلایی شهرکهای پس از برترین نابود شد این هفته را به آتش کشیدند. او حتی نمی خواهید به ترک زمانی که آتش نزدیک شد.

Kiewsida, 57 گفت: او را دیدم آتش از پنجره خود را روز شنبه. آن سرخ و در درختان.

"و من گفتم: اوه چه من می خواهم به انجام در حال حاضر ؟" او به یاد می آورد شنبه.

او گفت: یک آتش نشان و یا یک کلانتر معاون – او مطمئن نیست که – در آمد خود را برترین در پایان بره خط و به او گفت که باید او را ترک.

اما او را ترک نمی کند. او گفت که او به آنها گفت که او می خواست به صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.

ده دقیقه بعد از آنها بودند. وجود دارد هیچ وقت برای صبر کنید. او مجبور به ترک.

"آنها گفت: من در حال حاضر. Go, Go, go, go. بنابراین من شروع به پریدن کرد در ماشین من" Kiewsida گفت. "پس از آن من را فراموش کرده من بطری آب. من گفتم: آقا من می تواند به دریافت my water? و به آنها گفت: "هیچ هیچ هیچ هیچ. برو برو برو.'"

Kiewsida گفت که او فرار کرد و در یک کامیون خواهر خود را به او داد. این همه او در حال حاضر. از آن جایی که او می خوابد این روز است.

آتش خود را نابود پمپ و ژنراتور. بر خلاف بسیاری از همسایگان خود او تا به حال هرگز برق است.

Kiewsida که در اصل از لائوس گفت: او زندگی می کنند در گلدن گیت آمریکا برای 30 سال زندگی در اعماق جنگل در بره خط برای 17 سال است. او نشانی از یک کار ندارد گفت: اما او زنده می ماند.

"من می خواهم به ماندن در اینجا به عنوان طولانی به عنوان من می توانم" او گفت:. "من نمی دانم که به کجا برود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن