صاحبان رستوران پیش بینی جدید طبیعی است که هنوز ماه دور در ساحل گنجینه

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:05 AM EDT 28 مه سال 2020بی سابقه تغییری در صنعت رستوران به سرع

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

بی سابقه تغییری در صنعت رستوران به سرعت گسترش coronavirus از جمله شش هفته تعطیلی اتاق ناهار خوری در سراسر کشور.

به عنوان بسیاری از گنجینه ساحل eateries شروع به بازگشایی در ظرفیت محدود در اوایل ممکن است صاحبان رستوران ها بودند و هنوز هم با احتیاط کسب و کار نمی تواند به حالت عادی بازگشت در هر زمان به زودی.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به آنها کمی امید بیشتر مارس 15, زمانی که او اعلام کرد: رستوران ها می تواند به افزایش ظرفیت از 25 ٪ تا 50٪.

لو Kolbauer پیش بینی یکی دیگر از شش به هشت ماه تا سبز مارلین در ورو بیچ را معمول آن پا ترافیک دوباره. اما این چیزی است که او را می ترساند ترین; مالک ترس او هرگز همان ارتباط با مشتریان در آینده است.

"من فکر می کنم (coronavirus) متوقف خواهد شد و ما از دست دادن و بغل کردن و یا مشتریان به عنوان آنجا که ما قبل از انجام" گفت: Kolbauer که او نیز صاحب کوهی در ورو بیچ. "مشتریان من را ببینید در حال حاضر ما فاصله است. این مایه تاسف است چرا که من فکر می کنم که ما چگونه محبوب شد در این شهر است. من صاحب کردم که به هر کس می دانم. ما فقط باید برای پاسخگویی به در راه های مختلف در حال حاضر."

Kolbauer نیز تا به حال برای کشف سفارش آنلاین و تحویل در گزینه های خود را به نگه داشتن رستوران شناور در هنگام ناهار خوری اتاق بسته است. آن را در حال حاضر تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار است که او در نظر دارد به نگه داشتن به خوبی پس از وقوع به پایان می رسد.

اقدامات دیگر مانند طبقه نشانگر ضبط شش پا از هم جدا و نیاز کارکنان به پوشیدن ماسک و دستکش نمی خواهد در اطراف برای همیشه لطفا برای هر چند هیچ پایان روشن در چشم راست, در حال حاضر, او گفت:.

Jan Trudel, از Jan محل رستوران در جنسن بیچ معتقد است رستوران او نمی خواهد به طور کامل به حالت عادی تا 2021 و اجتماعی فاصله احتیاطی ادامه خواهد داد به اجرا برای مدت زمان طولانی.

بزرگترین تغییر به این صنعت خواهد بود انطباق بزرگتر احزاب Trudel گفت. فشردن در یک گروه از بیش از شش نفر در یک جدول جمعیت اتاق ناهار خوری و باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است برای حفظ یک فاصله امن.

Trudel همچنین فکر می کند که شام می خواهید برای دریافت به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است.

"من فکر می کنم مردم در حال رفتن به یک مقدار زیادی محتاط تر و نمی خواهد نشستن و معطل به همان اندازه به عنوان آنها استفاده می شود به," او گفت:.

مشتریان شده اند در انتظار برای نشستن در خارج هم با وجود در دسترس بودن داخل. زمان انتظار هنوز به بیش از 15 دقیقه Trudel گفت TCPalm در مارس 7, اما آن را شلوغ هر روز.

وس' حیاط خلوت, کباب و گریل در ورو بیچ ندارد هر صندلی در فضای باز قبل از حرکت نیم جداول در پاسخ به COVID-19. در حال حاضر صاحب وس گارسیا می گوید که او احتمالا نگه داشتن آنها وجود دارد.

گارسیا نیست و پیش بینی هر گونه تغییرات دائمی به عملیات کسب و کار, اما او نگران بالا رفتن سرسام آور قیمت گوشت در اوایل ماه مه — که در حال حاضر "رفته از طریق سقف" — تاثیر رستوران به طور قابل توجهی ،

تنها با صندلی در فضای باز کیسی محل در ساحل Vero نیز نمی دیدن تغییرات عمده برای کسب و کار خود ساختار گفت: مالک و مدیر کل کیسی Steil.

جداول پیک نیک استفاده می شود جامعه ای که در آن مشتریان خوش آمدید به نشستن با هر کسی و هر کس. اما در حال حاضر Steil می گوید صندلی محدود شده است و به یک حزب در هر جدول.

میشل جونز در زمان چند روز به بازگشایی اتاق ناهار خوری در 25% ظرفیت در استوارت رستوران Michelina را رستوران و پیتزا فروشی که به معنای 18 مهمان.

جونز می خواستم مطمئن شوید همه چیز را در نوک بالا بیماری; و اگر او هیجان زده بود برای دیدن او, مشتریان وفادار, جونز گفت: او در گونه راش.

"من امیدوار هستم که پایین جاده از آن می رود به حالت عادی بازگشت اما ما نیاز به اقدامات احتیاطی و زمان را به مطمئن شوید که هر کس امن" جونز گفت.

او امیدوار است که کسب و کار می رود بازگشت به حالت عادی در آمده سپتامبر. اما takeout کسب و کار پررونق شده است, او گفت:. جونز سریع به ارائه تخفیف خانواده بسته نرم افزاری است که او در حال حاضر در نظر دارد به نگه داشتن در او سنتی منو.

کسب و کار ممکن است هرگز به بازگشت به حالت عادی هر چند بسیاری از مادر و پاپ رستوران ها ممکن است مجبور به تعطیل کردن برای خوب گفت: Bert DeLuca صاحب پدر بزرگ کسی که شام میخورد در پورت سنت لوسی.

ترافیک پا کاهش یافت در کسی که شام میخورد حتی بعد از ناهار خوری اتاق شروع به باز کردن در کوچکتر ظرفیت. Takeout سفارشات کافی نیست و DeLuca حدس رستوران خود را نمی خواهد بود قادر به نگه دارید تا این راه را برای شش ماه دیگر.

خطوط مورد استفاده برای درب و صبر کنید بار خواهد بیش از یک ساعت.

"من فکر نمی کنم که رفتن دوباره به اتفاق می افتد برای یک مدت زمان طولانی است."

راهنمایی مصرف کننده

  • استفاده از بایگانی اطلاعات و گزینه های تحویل: اگر شما احساس نمی راحت ناهار خوری ، آن نیز کمک خواهد کرد رستوران خدمت بیشتر به مردم در حالی که ظرفیت درپوش در محل باقی می ماند.
  • شخصی افزایش بهداشت تلاش: آگاه از گسترش میکروب ها و آنچه که شما در حال آمدن به تماس با. آوردن شخصی ضد عفونی کننده دست, اجتناب از لمس کردن صورت خود را و دستهای.
  • پایبند به رسمی مشاوره: اگر مقامات نشان می دهد با پوشیدن ماسک های جمع آوری در گروه های کمتر از 10 و اقامت 6 فوت از هم جدا عمومی توجه است که مشاوره در هنگام ناهار خوری را به عنوان به خوبی.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • ساحل گنجینه کسب و کار و فعالیت باز به عنوان منطقه COVID-19 موارد در حفظ و بالا رفتن
  • بازارهای کشاورزان نوآوری سنت صد ساله در جنگهای صلیبی به outlast coronavirus
  • استوارت پس از COVID-19: بیشتر در فضای باز ناهار خوری کمتر جشنواره هنرهای? | گیل هوشمند
  • قایقرانی کسب و کار بزرگ در فلوریدا. خواهد فروش ارتجاعی و اگر هنگامی که?
  • رفتن به فیلم, تئاتر, موزه ها و کارخانه های لبنی تغییر خواهد کرد چرا که از coronavirus
  • Staycations کلیدی خواهد بود برای دوباره بجای اول برگشتن, برای, گردشگری, صنعت هتل در ساحل گنجینه
  • صاحبان رستوران پیش بینی جدید طبیعی است که هنوز ماه دور در ساحل گنجینه
  • تورهای مجازی آنلاین ابزار کمک خواهد کرد که محلی بازار املاک و مستغلات دوباره بجای اول برگشتن ، realtors می گویند عوامل
  • خرید استوارت در ورو بیچ فورت پیرس می تواند تغییر به طور دائم پس از coronavirus
  • بیمارستان ها در حال تغییر غربالگری ملاقات; تحقیقات و آزمایش های در حال انجام در ساحل گنجینه
  • آموزش و پرورش را نگاه متفاوت هنگامی که دانش آموزان بازگشت اما هیچ کس هنوز مطمئن شوید که چه تغییر خواهد کرد
  • بازسازی ساحل گنجینه اقتصاد زیر COVID-19. با هم.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن