ساکنان در L. A. در لاتین محله کمتر به احتمال زیاد برای دریافت بودجه امداد در میان COVID-19

پنجاه و شش درصد از لاتین-اکثر محله ها در لس آنجلس یک نسبت بالا از ساکنان در معرض خطر بالا برای دریافت نکرده فر

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

پنجاه و شش درصد از لاتین-اکثر محله ها در لس آنجلس یک نسبت بالا از ساکنان در معرض خطر بالا برای دریافت نکرده فردی تسکین کمک های مالی از دولت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل شناخته شده به عنوان مراقبت در عمل با توجه به UCLA گزارش.

این مقاله در نوشته شده بود توسط محققان UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار و UCLA مرکز محله دانش است.

یافته های آن ارائه اطلاعات محلی و مقامات دولتی می توانید استفاده کنید به هدف قرار دادن منابع و ارتباطات تلاش در محله است که در حال تجربه گسترده اقتصادی پریشانی. مراقبت عمل آمده توسط کنگره تصویب در پاسخ به, اقتصادی, اختلالات مرتبط با COVID-19; اندازه گیری شامل پرداخت برای پوشش شهروندان نیازهای اساسی.

"جهانی همه گیر است و قرار دادن یک نور افکن در ترک ما در شبکه امنیت اجتماعی که اغلب موفق به گرفتن آن در فقر زندگی می کنند که به طور نامتناسبی هستند مردم رنگ و مهاجران" گفت: Sonja دیاز, مدیر موسس UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار و همکاری نویسنده این گزارش است. "کل محله را در صورت عدم اطمینان اقتصادی و بحران بهداشت عمومی به چشم پوشی از نیازهای خود را. ما تنها به عنوان سالم به عنوان آسیب پذیر ما و بسیاری از جوامع در لس آنجلس خواهد شد نیاز به کمک های مالی."

لس آنجلس محله ای که ساکنان حداقل به احتمال زیاد برای دریافت یک محرک بررسی متمرکز در مرکز شهر لس آنجلس از جمله Westlake/مک آرتور پارک Koreatown چینی, Skid Row و پیکو اتحادیه.

کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به دریافت کمک مالی تمایل به کاهش درآمد مردم از رنگ و زندگی می کنند در درجه اول در مستاجر محله. مهاجران همچنین افزایش خطر ابتلا به گزارش.

"عدم حمایت قرار می دهد تمام جوامع در معرض خطر در اینجا در لس آنجلس و نیاز به توجه فوری گفت:" پل Ong این مطالعه منجر نویسنده و مدیر مرکز محله دانش است که مستقر در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است. Ong همچنین بنیانگذار Ong & همکاران اقتصادی و سیاست تجزیه و تحلیل شرکت مشاوره ای متخصص در منافع عمومی مسائل که به ارائه خدمات حرفه ای بونو برای مطالعه است.

این گزارش توصیه می کند که دولت های ایالتی و محلی در بیاورد و محله ارائه حمایت هدفمند از جمله کمک نقدی و دیگر مزایای اجتماعی صرف نظر از دریافت کنندگان' وضعیت شهروندی.

گزارش دوم تجزیه و تحلیل لاتین سیاست و سیاست ابتکار و مرکز محله آگاهی بر اثرات اقتصادی از COVID-19 بحران در محله های محروم. یک گزارش منتشر شده در مارس 1 بررسی آسیب پذیری اقتصادی با توجه به خرده فروشی و بخش خدمات تعطیلی در سراسر لس آنجلس محله.

UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار آدرس مهم ترین سیاست داخلی چالش های پیش روی جوامع از رنگ در آمریکا و محلات در سراسر ایالات متحده توسط پرورش تحقیقات نوآورانه اعمال نفوذ سیاست-تخصص مربوطه رانندگی مشارکت مدنی و پرورش رهبری خط لوله است که میشود دوام سیاست اصلاحات برای گسترش فرصت برای همه آمریکایی ها است.

UCLA مرکز محله دانش اختصاص داده شده است به ترجمه یافته های آن برای اطلاع رسانی به عملی محله های مربوط به سیاست ها و برنامه هایی که منجر به تغییرات مثبت اجتماعی است. این متخصص در تجربی تجزیه و تحلیل مکانی و تاکید این مطالعه از تنوع و تفاوت و نابرابری در میان محله و به صراحت پوشش مهاجر نواحی کم درآمد محلات و جوامع اقلیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن