گزارش: فلوریدا شاهد $522 میلیون در coronavirus مربوط به تلفات محصول

تیموتی فانینگ ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 4:53 PM EDT Apr 21, 2020محصول ضرر و زیان به فلوریدا صنعت کشاورزی

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

محصول ضرر و زیان به فلوریدا صنعت کشاورزی — دولت دومین اقتصادی راننده شده اند سویفت, سرسام آور و ویرانگر است.

مجموع تلفات در سراسر کشور در حال حاضر ممکن است ضربه $522.5 میلیون سال جاری است. که با توجه به یک گزارش جدید تولید شده توسط وزارت کشاورزی فلوریدا و خدمات مصرف کننده.

اتاق ناهار خوری در سراسر ایالات متحده رفته تیره برای جلوگیری از گسترش coronavirus. درد منشعب به هزاران نفر از کوچک و بزرگ کشاورزان در سراسر فلوریدا که تکیه بر رستوران ها برای اکثر یا تمام فروش خود را.

"این محصول از دست دادن آمار و ارقام گزارش شده توسط تولید کنندگان نوک کوه یخ — بدون دسترسی سریع به معنی کمک های فدرال بسیاری از فلوریدا multigenerational, کشاورزی, کسب و کار می تواند غرق شده گفت: کمیسیون کشاورزی نیکی سرخ شده.

فلوریدا است که این کشور دومین تولید کننده تخصص فصلی محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی, زغال اخته, توت فرنگی و خیار و فلفل — و این میوه ها و سبزیجات هستند بزرگترین ضربه را.

FDACS' فلوریدا فصلی محصول COVID-19 ارزیابی اثرات, بر اساس آمار و ارقام گزارش شده توسط کشاورزان در اواسط ماه آوریل نشان می دهد که گوجه فرنگی به تنهایی ممکن است حساب برای حدود 164 میلیون رسید.

در پایان ماه مارس گوجه فرنگی تولید کنندگان باقی مانده بودند با حدود 29 میلیون پوند از unsold در آن زمان محصول که در سمت چپ بود یا به پوسیدگی در این زمینه و یا بسته بندی شده و unsold. مارس و آوریل به طور معمول بزرگترین ماه برای برداشت گوجه فرنگی به عنوان کشاورزان در سراسر کشور آغاز برداشت حدود 300 میلیون پوند است. تقاضا کاهش یافته 84% — معنی تنها 46 میلیون پوند می تواند فروخته شده در این فصل است.

در ابتدای فصل زغال اخته کشاورزان انتظار می رود برداشت از 24 میلیون پوند خواهد شد اما تنها برداشت حدود 40 درصد به قیمت میوه همچنان به افت به دلیل کاهش تقاضا و چالش رقابت با واردات سیل در آمریکا بازار. زغال اخته و زیان در فلوریدا در حال تخمین زده می شود در حدود 50 میلیون دلار.

لوبیا سبز به تنهایی حساب برای یک دهم از دولت ضرر و زیان است. همه گیر باعث شده است که قیمت به دهانه از حدود 17 یک جعبه را به $7 — 60% افت.

کلم کشاورزان ایستاده به از دست دادن 24 میلیون دلار در محصول و ارزش و فلفل کشاورزان 10 میلیون دلار. خیار کشاورزان می تواند از دست دادن همه چیز — 100 ٪ از سال 2020 محصول در حال حاضر ممکن است تحت کشت و زرع و در نتیجه $38 میلیون رسید.

افت قیمت برای کدو سبز و کدو است که در میان بالاترین با خود فصلی اوج متاسفانه همزمان با این که از جدید کروناویروس. قیمت ها کاهش یافته است از $28 یک جعبه را به $3. ضرر و زیان برآورد شده در یک ترکیب $34 میلیون.

در ماه گذشته 20 فدرال قانونگذاران از فلوریدا و کشاورزی دولت کمیسر نیکی سرخ شده با ارسال نامه اصرار ایالات متحده کشاورزی منشی سانی Perdue شامل فلوریدا کشاورزان در فدرال مواد غذایی خرید و توزیع برنامه تا مازاد محصولات کشاورزی می تواند کمک به تغذیه و مواد غذایی نا امن.

وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی یک وب سایت جدید در هفته گذشته به کمک دولت به کشاورزان و دامداران در میان coronavirus بیماری همه گیر.

جدید حفظ فلوریدا در حال رشد صفحه وب است که می رود به یک پورتال برای ارائه مواد غذایی و کشاورزی-اطلاعات مرتبط.

برای کشاورزی تولید کنندگان سایت ویژگی های فلوریدا مزرعه به شما کالا لیست که در آن کشاورزان می توانید لیست محصولات خود را برای خریداران مواد غذایی, بانک ها و مصرف کنندگان است.

این صفحه همچنین ویژگی های اطلاعات در مورد کمک های اقتصادی مانند SBA وام های کشاورزی و کمک های اضطراری دولت وام پل همراه با دولت در خرید برنامه برای محصولات کشاورزی.

برای مصرف کنندگان آنها می توانید دسترسی به مواد غذایی مربوط به اطلاعات از جمله U-انتخاب مزرعه یاب که در آن تولید می شود و کمک به کاهش هزینه های حمل و نقل برای کشاورزی تولید.

مصرف کنندگان همچنین می توانید پیدا کردن اطلاعات در بخش کمک های غذایی برنامه از جمله تابستان سرویس غذا برنامه برای کودکان در طول تعطیلی مدارس و کمک های غذایی مکان برای خانواده های کم درآمد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن