دوباره سازمان دهی pro سافتبال بازگشت تیم به بازی در برابر USSSA پراید پس از سرود ملی جنجال

Hillard گراسمن فلوریدا امروزمنتشر شده 3:21 PM EDT Jun 26, 2020پنج روز پس از یک مدیر کل را صدای جیر جیر و پس از

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

پنج روز پس از یک مدیر کل را صدای جیر جیر و پس از آن تیم شورش را لرزاند حرفه ای و سافت بال تیم در Viera کسانی که بازیکنان را به میدان — البته rebranded — شنبه شب در USSSA Space Coast پیچیده را به صورت غرور و افتخار است.

ورزشکارانی که از حقوق خود محروم خود را از سابق حیاط قراضه Dawgs از هیوستون تگزاس را به عنوان "این است که ما." این تیم شامل 11 نفر از اعضای تیم ایالات متحده آمریکا خواهد شد که رقابت در 2021 توکیو بازی های المپیک است.

بلیط برای 6 بعد از ظهر بازی شامل شاید بهترین دو حرفه ای جوخه های در جهان می تواند خریداری آنلاین در etix.com. بلیط ها $10 برای بزرگسالان 7 دلار برای سالمندان و 5 دلار برای کودکان. دروازه باز در 5 p. m.

"این است که ما" شروع به ظاهر شدن بر روی بازیکنان توییتر دسته پنج شنبه و به احتمال زیاد این کلمات را بر روی بازیکنان کشباف شنبه شب.

جانباز پارچ/outfielder متحد Carda پیام روشن بود و مختصر: "این به ما است. ما می خواهیم به بازی ادامه دهد اما مهمتر از ما می خواهید تغییر دهید. ما را به ایستادن برای آنچه که ما به آن اعتقاد داریم. و من از صمیم قلب باور در ما. آن است که زمان برای تغییر و توانمندسازی. و ما در اینجا به آن در ما اتفاق می افتد و سافتبال جامعه است."

پس از بحث های طولانی در میان بازیکنان طی سه روز "این است که ما" تبدیل شده است و این تیم شعار. بازیکنان همه صادر شده یک صدای جیر جیر با کلمات: ما در اینجا به منظور بالا بردن آگاهی است. ما در اینجا به توانمند سازی. ما در اینجا به متحد.

جنجال ناشی از شنبه شب بازی که Dawgs مدیر کل کانی ممکن است قرار دادن یک صدای جیر جیر tagging جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نشان دادن تمام بازیکنان ایستاده بودند برای سرود ملی. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها مورد انتقاد بازیکنان و سازمان های است که اجازه می دهد کسانی که به زانو زدن در طول سرود خواستار آن را "بی احترامی کشور ما و پرچم ما."

سابق NFL quarterback khezri زانو طول سرود قبل از بازی در سال 2016 خواستار توقف نژادی و بی عدالتی اقتصادی و ظلم و ستم و خشونت پلیس. اعتراض بود و توسط ورزشکاران در سراسر ورزشی.

جانباز المپیک پارچ گربه Osterman گفت: بازیکنان در Dawgs ترک در نقطه ای در اتاق قفل زیر پنج شنبه شب 4-0 به از دست دادن غرور و افتخار پس از مواجهه ممکن است.

با توجه به یک گزارش, بازیکنان صرف یک ساعت بحث در مورد این موضوع.

قبل از نیمه شب 17, بازیکنان, گرفتن پشتیبانی از کارکنان مربیگری پاک کردن قفل اتاق تمام وسایل Carda گفت فلوریدا امروز.

"بیشتر ما صحبت در مورد آن را به پای من و من در نهایت فقط گفت:" من انجام می شود, من نمی خواهید به پوشیدن این jersey,' " Osterman نیویورک تایمز گفت. "ما استفاده می شود به عنوان آلت در پست های سیاسی و این خوب نیست."

بازیکنان حمایت می شد در تصمیم خود را توسط کادر مربیگری و USSSA, غرور و افتخار بود که باز تابستان خود برنامه به عنوان یک مستقل و سافتبال باشگاه با هفت بازی از سری بازی های. پس از سه بازی لغو شد. وجود دارد هیچ کلمه ای اگر روز یکشنبه ظهر بازی برگزار خواهد شد.

طرفداران که به نام در به فلوریدا امروز در واکنش به این داستان است که پس از به دست آورد ملی توجه قرار گرفتند در نظرات خود. برخی از عاشق چه بازیکنان انجام شد حتی اگر آن را به احتمال زیاد خواهد شد و هزینه آنها پول; دیگران نا امید شدند و "هرگز بازگشت" به تماشای یک بازی و در عین حال دیگران نمی تواند ببینید که چرا این موضوع مهم: "آنها فقط بازیکنان سافت بال برای گریه کردن با صدای بلند" یک خواننده گفت.

در میان بازیکنان در "این است که ما" است مونیکا ابوت که سه تن به تن بدون گل نوبت دوشنبه شب در چه بود اولین طرفدار تیم ورزشی بازی در ایالات متحده از این بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل ترین ورزش در اوایل ماه مارس.

غرور و افتخار از ویژگی های سابق دانشگاه فلوریدا مشت زن آماندا لورنز; سابق FSU standouts جسیکا Burroughs, جسی وارن و الکس قدرت; و یک میزبان از اوکلاهما ستاره مانند سیدنی رومرو, Shay Knighten و شلبی Pendley.

تماس با گراسمن در 321-242-3676 یا hgrossman@floridatoday.com. حمایت از کار ما با اشتراک به فلوریدا امروز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن