بازگشایی ورزشی: در اینجا چیزی است که ما یاد گرفتیم از NFHS coronavirus دستورالعمل

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 10:30 AM EDT 31 مه سال 2020ورزشکاران و مربیان باید شروع به تمرین با پوشی

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

ورزشکاران و مربیان باید شروع به تمرین با پوشیدن ماسک صورت برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض بالقوه به coronavirus اگر ورزش های نجومی است که انتظار می رود اتفاق می افتد پاییز امسال با توجه به ملی فدراسیون دولتی دبیرستان انجمن.

این NFHS که می نویسد: قوانین فعالیت برای کشور بیش از 26,000 عمومی و خصوصی دبیرستان منتشر 16-صفحه مجموعه ای از دستورالعمل در مارس 15, آموزش منطقه ای تازه های ورزشی نظارتی در چه ورزشی باید دوباره به راه افتادند.

تکرار مراحل را شامل تمیز کردن روزانه از تمام امکانات ورزشی از جمله صندلی و مبلمان در اتاق ملاقات, رختکن, وزن اتاق تجهیزات سرویس بهداشتی و ورزشی, آموزش جداول.

به عنوان بخشی از اولین و دومین مرحله از یک رویکرد مرحله به مرحله در اجازه دادن به ورزش به بازگشت به:

  • ورزشکاران و مربیان خواهد بود آزمایش COVID-19 قبل از هر تمرین شامل یک چک دما با هر تمرین. هر کسی که بیمار است و نباید عمل NFHS توصیه می کند.
  • شیوه یا تمرینات باید محدود به بیش از 10 نفر در یک زمان یا در داخل خانه یا خارج از منزل. دانش آموزان را نمی توان با استفاده از قفسه اتاق. به جای آن توصیه می شود آنها به خانه بازگشت و بلافاصله بعد از تمرین. گروه 5-10 دانش آموزان باید به طور مستمر به کار با هم برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض ویروس. ورزشکاران باید حفظ فاصله شش فوت از یکدیگر در همه زمان ها. اگر آن را نمی ممکن است در داخل خانه و سپس مقدار از مردم در یک اتاق نیاز به کاهش یافته است.
  • دانش آموزان نیز خواهد خود را بطری های آب در طول دو فاز. آب چشمه و آب گاوها اجازه داده نمی شود تا زمانی که مرحله سوم و نهایی.

ورزشکاران که خود ایمنی بیماری متوسط تا شدید آسم و دیابت هستند توصیه می شود به شریک شدن در فعالیت های ورزشی تا فاز سه.

در اینجا جزئیات بیشتر در مورد مراحل این NFHS توصیه اجازه می دهد تا دبیرستان ورزش را از سر گرفت.

فاز یک

  • بازیکنان بسکتبال مجاز به شلیک توپ, اما نمی توانید به اشتراک گذاری آن و یا تصویب آن را به دیگر هم تیمی های خود.
  • بازیکنان فوتبال هستند مجاز به شرکت در آموزش است که نیاز به یک توپ است که با دیگر هم تیمی های خود. مقابله و تماس با آموزش امکان پذیر نیست و های مقابله با dummies نباید به اشتراک گذاشته شود.
  • بازیکنان والیبال مجاز به ضربه زدن و یا لمس یک توپ است که با دیگر هم تیمی های خود.
  • بیس بال و سافتبال بازیکنان نباید به اشتراک گذاری دستکش, خفاش ها و یا پرتاب یک توپ خواهد شد که با دیگر هم تیمی های خود. پس از استفاده هر یک توپ نیاز به تمیز به صورت جداگانه.
  • کشتی گیران مجاز به مته بدون دست زدن به هم تیمی.
  • Cheerleaders مجاز به انجام stunts که شامل تماس با شرکای اما می توانید فردی دریل و رقص.
  • دونده هستند توصیه می شود برای حفظ فاصله شش فوت از یکدیگر است.

فاز 2

  • ورزش با کاهش خطر ممکن است از سرگیری مسابقات و تمرین. این ورزش شامل فردی پیگیری و زمینه وقایع در حال اجرا صلیب کشور (با مبهوت شروع می شود) فرد شنا و گلف.
  • اصلاح شیوه های متوسط خطر ورزشی (بسکتبال و بیس بال و سافت بال, فوتبال, شنا رله و 7 در 7 football) اجازه خواهد داشت.
  • تجهیزات ورزشی مانند خفاش پنبه حلاجی شده کلاه و فو دنده باید تمیز بین هر بار استفاده.

فاز 3

  • هر کسی که تا به حال تب و یا علائم سرماخوردگی در 24 ساعت گذشته نباید رقابت یا تمرین.
  • تجمعات تا 50 نفر در داخل خانه یا خارج از منزل اجازه داده می شود. ورزشکاران و مربیان باید حفظ مناسب اجتماعی فاصله.

خطر متوسط شیوه های ورزشی و مسابقات شروع می شود. تجهیزات ورزشی برای شیوه ها و بازی ها باید تمیز بین هر بار استفاده.

  • اصلاح شیوه های بالاتر خطر ورزشی (کشتی کج, فوتبال, پسران, چوگان سرپهن, رقابتی تشویق و رقص) می تواند آغاز خواهد شد.
  • بالاتر خطر ورزشی باید همچنان قبل از عمل غربالگری و متوسط چک.

نگرانی رئیس توسط NFHS است که محدود کردن ورزشکاران و مربیان و طرفداران به قرار گرفتن در معرض قطرات تنفسی است که می تواند باعث گسترش COVID-19.

بیشتر: یکسان و جدایی ناپذیر شمال کشور دوقلوها حک کردن مسیرهای مختلف خود را در بیس بال سفر

در حالی که CIF ساخته شده است که هر برنامه در مورد اینکه آیا یا نه به پاییز فصل OSSAA که سازماندهی مدرسه ورزش در اوکلاهما را رد کرده است انجمن دستورالعمل و راه اندازی مجدد خواهد شد, دبیرستان فعالیت ها بلافاصله با توجه به Oklahoman.

CIF شمالی بخش کمیسر الیزابت Kyle اظهار داشت: از طریق ایمیل که CIF استفاده خواهد شد NFHS مدل خود را برای ایجاد دستورالعمل.

بیشتر: Redding.com نورد تابستان ورزشی وبلاگ: Galbraith استعفا داد به عنوان سیمپسون مدیر ورزشی دانشگاه

"من (تصور کنید) که در مدارس محلی را با استفاده از آن به عنوان یک راهنمای به (را) مراحل لازم اجازه می دهد با خیال راحت به ورزش مشارکت" کایل گفت.

Shasta County Health افسر کارن می گوید: Ramstrom شهرستان نمی تواند حرکت رو به جلو بدون دستورالعمل های روشن از دولت و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

"مدرسه راهنمایی قرار است به زودی," Ramstrom گفت. "از آنچه که من می دانم آن را نمی بحث در مورد استفاده از مدارس قبل از مدرسه باز می شود برای کسانی که فعالیت های خاص."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن