ردینگ را ویور چوب به فروش می رسد به مصالح ملی تامین شود. نام تغییر نمی دهد.

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 10:43 AM EDT Jul 7, 2020یک خانواده متعلق به کسب و کار چوب است که خدمت رد

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

یک خانواده متعلق به کسب و کار چوب است که خدمت ردینگ برای نزدیک به 60 سال است فروخته شده به یک ملی ساختمان تامین کننده مواد که در حال حاضر شمال کشور حضور.

ساخت آمریکا منبع LLC به دست آورد ویور چوب در ژوئیه 1. نام کسب و کار محلی تغییر نمی دهد.

صاحب برنت ویور گفت: او می خواست برای اطمینان از موفقیت بلند مدت کسب و کار خود را تمرکز بر روی دیگر فرصت های کسب و کار و صرف زمان بیشتری را با خانواده خود را.

"من به دنبال به آینده من فکر می کنم ما بیشتر تحکیم" در صنعت ساختمان مواد ویور روز دوشنبه گفت:. "این چیزی است که واقعا من را وادار به تصمیم گیری مستقل چوب کسب و کار امکان پذیر است برای مدت طولانی — قطعا برای کوتاه مدت وجود دارد بدون شک ما می تواند وجود داشته باشد.

"این کسب و کار به یکی از دو راه: شما برای اجرای آن به زمین و یا شما موفق handoff."

میسوری آمریکایی مستقر ساخت و ساز منبع دارای بیش از 70 مکان در نه ایالت از جمله Meek را Lumber & Hardware که در مکان های ردینگ و اندرسون.

در ماه فوریه آمریکا ساخت و ساز منبع به دست آورد Homewood Holdings LLC یک شرکت است که در عمل تحت چندین نام های تجاری مختلف. Homewood نام مکان در منطقه ساکرامنتو بیشتر.

ساخت آمریکا منبع تاسیس شد در نوامبر سال 2018 است و از نظر مالی حمایت آنجلس سهام همکاران و کلیرلیک سرمایه ،

"ACS خوشحال است برای اضافه کردن ویور چوب به ما رشد نمونه کارها از سرویس گرا چوب و مصالح ساختمانی locations" جیمز Drexinger مدیر عامل شرکت ساخت آمریکا منبع گفت: در انتشار اخبار. "ویور خانواده ساخته شده است بسیار موفق کسب و کار ما هیجان زده به همکاری با این تیم و بیشتر در خود ایجاد بیش از 50 سال میراث."

ساخت آمریکا منبع بود 14 رتبه چوب و مصالح ساختمانی تامین کننده در این کشور در سال 2020 با توجه به ProSales مجله.

برای مورد در سال گذشته ویور گفت: به او گفته بود به تعدادی از خریداران قبل از ساخت آمریکا منبع با او تماس.

"بیش از چهار یا پنج ماه است که این نوع رو جدی با سندرم" ویور گفت:, و اضافه کرد که بیشتر از او یاد گرفته در مورد این شرکت بهتر از احساس او در مورد فروش به ملی چوب و مصالح ساختمانی توزیع کننده.

بسته به زمان از سال ویور چوب اتحاد بین 45 و 50 نفر. ساخت آمریکا منبع برنامه ای برای حفظ همه کارکنان و ویور خواهد ماندن به مدت حداقل شش ماه برای کمک به انتقال یک آمریکایی ساخت منبع سخنگوی گفت.

ویور چوب ریشه بازگشت به اوایل دهه 1960 هنگامی که ویور پدربزرگ کنت ویور دوم خریداری هیوز تخفیف تخته سه لا در ردینگ از کون هیوز.

ریک ویور برنت ویور پدر و سپس اداره کسب و کار خانوادگی برای حدود 30 سال قبل از برنت ویور خریداری شده آن را در اطراف 2005.

برنت ویور سپس خرید هیوز ردوود متعلق به عمویش داگ ویور و در نهایت تثبیت کسب و کار تحت نام ویور چوب.

کسب و کار رشد کرده است بیش از دهه گذشته با وجود چالش های مانند رکود اقتصادی ،

در سال 2011 ویور چوب خریداری خزه Lumber & Hardware موجودی پس از خزه چوب ورشکست و بسته در بحبوحه رکود بزرگ پایان دادن به یک اجرا از 65 سال در کسب و کار. ویور چوب و سپس نقل مکان کرد عملیات خود را در سراسر خیابان را به سابق خزه چوب حیاط در Eastside جاده ها است.

تحقق چشم انداز خود را از ایجاد یک توقف فروشگاه های بهبود خانه ویور در سال 2013 افتتاح ارزش واقعی فروشگاه سخت افزار در 10 ، 000 فوت مربع ساختمان در مقابل Eastside جاده اموال.

"واقعا بیش از نه سال گذشته شده است وجود دارد رشد فوق العاده ای محلی تقاضا اساسی بازار تقاضا برای مسکن و سپس چند سال گذشته شما پرتاب در اثر آتش سوزی" ویور گفت. "ما شاهد رشد قوی, بنابراین من بسیار افتخار می کنم که چگونه من قادر به مباشر خانواده میراث."

ویور پوشیده شده دیگر کلاه از جمله چهار سال از روی لئامت دادن در ردینگ شورای شهر. اما این توسعه املاک و مستغلات کسب و کار است که او مشتاق است که به رشد او به عنوان مراحل به دور از مصالح ساختمانی کسب و کار.

ویور توسعه دروازه ساختمان در شستا و خیابان بازار – صفحه اصلی به کوبه غذاهای دریایی & Steakhouse – و خیابان کاج Lofts در خیابان کاج در مرکز شهر ردینگ. او با قرار دادن نکات تکمیلی در سه طبقه پلاسر ارتفاع ساختمان در Placer و کاج نیز واقع شده در مرکز شهر.

همکاری با جیمی لین ویور redeveloped سابق آمریکا تسلیم به آمریکا هتل مدرن در مرکز شهر ردینگ. این دو نیز redeveloping سابق Canteca مواد غذایی انبار سایت در اورگان خیابان در مرکز شهر به یک مخلوط با استفاده از ساختمان.

"این یک محوری برای من به انجام برخی از خلاق تر و هیجان انگیز خوبی توسعه پروژه ها در منطقه ما" ویور گفت.

ادامه مطلب:

  • وزوز: جنوب ردینگ بار می بیند احیای رغم همه گیر
  • وزوز: منطقه خلیج گروهی اقدام به خرید کل بلوک در مرکز شهر ردینگ
  • چگونه سود در ساخت و ساز, مشاغل, کمک Shasta County اقتصاد ارتجاعی در مه

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن