ردینگ را فراگیر باشگاه کتاب ارائه می دهد یک فروم برای بحث در مورد نابرابری در شمال کشور

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:17 PM EDT Jun 4, 2020در حالی که راهپیمایی خواستار برابری را در سرا

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

در حالی که راهپیمایی خواستار برابری را در سراسر جهان یک Shasta County مردمی گروه ایجاد کرده است یکی دیگر از فروم برای مردم به بحث در مورد تعصب و راه هایی برای ایجاد یک جامعه فراگیر: یک باشگاه کتاب.

شمال کشور خوانندگان جمع آوری برای جلسات ماهانه در زوم به بحث در مورد کتاب نشان می دهد که جهان از طریق چشم از یک گروه متنوع از مردم است.

سازمان از Shasta County محبوب جامعه (SCBC) باشگاه کتاب می گویند آنها به دنبال ارائه یک فروم برای باز مدنی بحث است.

"بیشتر به شما آموزش خود را بهتر است" شما آماده برای به چالش کشیدن ریشه دوانده کلیشه و متحد کردن جامعه خود باشگاه تسهیل Monette پیرس گفت. که هدف از این باشگاه به میزبانی SCBC — یک سازمان مردمی که پرورش فراگیر برای مردم از همه مذاهب و اقوام جنس و گرایش جنسی.

این باشگاه برای اولین بار ملاقات در مارس در شاستا ، 30 شرکت کنندگان شامل مردم از انواع پس زمینه سنین مشاغل و مذاهب.

اما در اواسط ماه مارس در کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش تعطیل تجمعات بنابراین این باشگاه نقل مکان کرد به ویدئو کنفرانس خدمات زوم. اجازه داده است که بیشتر مردم برای پیوستن به, از جمله برخی از دیگر نقاط شمال کشور, Pierce گفت. اگر گروه خود را همچنان به رشد این باشگاه ممکن است باز جوش به بحث در مورد موضوعات در بیشتر صمیمی شدند.

تا کنون کتاب های خواندن متمرکز classism و نژاد پرستی.

در مارس و آوریل این گروه بخوانید Howard Zinn را "صدای یک نفر را در تاریخ ایالات متحده است." کتاب آشنایی خوانندگان با سابقه نابرابری در ایالات متحده پیرس گفت.

"من یاد گرفتم که نابرابری در جریان بوده است پس قبل از پایه و اساس کشور ما است و هنوز هم در رفتن — (و) که سرمایه داری شده است دستکاری به نفع درصد کمی از مردم," او گفت:.

مطالب بیشتر:

ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> کاهش را به زانو در اعتراض

'وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر

کتاب های دیگر در این باشگاه لیست عبارتند از: "این کتاب ضد نژادپرستانه: 20 درس در مورد نحوه بیدار اقدام و انجام این کار." نویسنده تیفانی Jewell طول می کشد خوانندگان از طریق درونگرا تمرینات برای ریشه کن کردن تصورات غلط و کمک به آنها اقدام مثبت.

ژوئن/ژوئیه انتخاب "سوم بازسازی: چگونه اخلاقی جنبش غلبه بر سیاست تقسیم و ترس" با حقوق مدنی و فعال سابق کارولینای شمالی NAACP رئیس همایش کشیش ویلیام باربر دوم.

آرایشگر کتاب توضیح می دهد که چگونه آموزش و پرورش بر اعمال مردم در یک جامعه سطح پیرس گفت: "اگر شما تحصیل کرده به جای عصبانی شدن شما می توانید اقدام مثبت از آنجا که شما باید ابزار"است.

با فرهنگ آمریکایی بنابراین به لحاظ سیاسی قطبی در حال حاضر پیرس گفت که او امیدوار است افراد بیشتری باز خواهد بود برای پیوستن به این باشگاه کتاب را در مکالمات. به این منظور در هنگام اقامت در خانه محدودیت ها برداشته و غیر ضروری گردهمایی های مجاز این باشگاه ادامه خواهد داد جریان در زوم جلسات در شستا ،

پیرس گفت: این باشگاه با هدف مشابه است که از صلح آمیز بودن تظاهرات برگزار شد بیش از مرگ جورج پری فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس: به "ایجاد تغییر مثبت" آدرس سیستمیک تعصب و ترویج برابری در جامعه است.

چگونه برای پیوستن به SCBC باشگاه کتاب

وقتی که: جلسه بعدی برای برنامه ریزی 5:15 بعد از ظهر جولای 9.

تماس با ما: ایمیل monette.pierce@yahoo.com برای دریافت جلسات اعلامیه و زوم دعوت نامه.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب