ردینگ ولز فارگو شعبه بازگشایی جمعه پس از COVID-19 مورد شناسایی

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:42 PM EDT Jun 5, 2020ولز فارگو شعبه در شرق خیابان سرو در ردینگ بود به ب

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

ولز فارگو شعبه در شرق خیابان سرو در ردینگ بود به بازگشایی در روز جمعه پس از به طور موقت بسته شدن در ژوئن 3 "پس از اطلاع از یک مورد مثبت برای COVID-19" با توجه به شرکت.

در بیانیه ای که از این شرکت منتشر شد و در اواخر روز پنجشنبه به هیچ جزئیات بیشتری در مورد کوروناویروس مورد.

تعدادی از مشتریان که به شعبه اواسط بعد از ظهر روز پنج شنبه به نظر می رسد شگفت زده برای پیدا کردن شعبه بسته شده است. نشانه ای بر روی درب کارگردانی مشتریان به ولز فارگو شعبه در رد بلاف.

چند جمله آماندا Banuelos گفت: آنها تا به حال شده است به اطلاع از مشکلات در ردینگ شعبه بانک است.

در یک بیانیه ولز فارگو گفت که "پس از تمام بهداشت عمومی ارشاد. تمیز کردن عمیق در شعبه انجام شد و شاخه ای است که انتظار می رود برای از سرگیری عملیات در روز جمعه, ژوئن 5. اولویت اول ما همچنان نگه داشتن کارکنان و مشتریان امن و به خوبی آگاه است در حالی که در ادامه برای دیدار با نیازهای مشتریان است."

این بانک گفت که در "اولویت ایمنی" در شاخه های آن در میان COVID-19 همه گیر شروع در ماه مارس این شرکت به طور موقت بسته شد و شعبه در 1515 خیابان کاج در ردینگ همراه با حدود یک چهارم از شبکه شعبه در سراسر کشور است.

در حالی که خیابان کاج لابی بسته است آن خود پرداز مشغول به کار بودند در روز پنج شنبه.

Shasta County Health and Human Services Agency سخنگوی Kerri Schuette گفت: مقامات بهداشتی دولت به طور کلی نیست انتشار کارفرما از هر کسی که تست مثبت "مگر بهداشت عمومی دلیلی برای انجام این کار است."

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه شما نیاز به دانستن جمعه در مورد COVID-19 در شمال کشور

او گفت: بهداشت عمومی تحقیقات تیم "می شود در تماس با بیمار بلافاصله پس از تشخیص مثبت و شروع به تماس با ردیابی فرایند به قرنطینه نزدیک خود را تماس با ما. این روند منجر نشد این نتیجه رسیدند که ما نیاز به انجام یک گسترده هشدار به مردم" در ولز فارگو مورد.

به عنوان پناهگاه در محل محدودیت های در حال برداشته و افراد با داشتن ارتباط بیشتر با مردم بیشتر "خطر در حال افزایش است که شما در حال رفتن به در تماس با کسی که حامل" گفت: Schuette. شهرستان مقامات بهداشت اصرار مردم برای گرفتن تست شده برای COVID-19.

"اگر شما یک فرد که در آن شما باید فرض کنیم که شما ممکن است یک ناقل بدون علامت است و هر کس با شما تماس ممکن است یک ناقل بدون علامت," او گفت: ساخت این مهم به عمل اجتماعی فاصله کامل شستن دست ها و استفاده از ضد عفونی کننده دست اگر شما می توانید نیست و با پوشیدن یک پارچه صورت پوشش که در.

از صبح روز جمعه دو شستا ساکنان شهرستان در حال آزمایش مثبت برای coronavirus بالا بردن مجموع شناخته شده مورد تعداد به 42. شده اند وجود دارد چهار مرگ و میر.

در ماه آوریل یک چهارم کارکنان از ردینگ جانبازان خانه تا به حال تایید شده است به عنوان داشتن COVID-19 California Department of Veterans Affairs اعلام کرد.

ولز فارگو گفت: مشتریان خود را می توانید بانک شعبه یاب برای دستگاه های خودپرداز و مکان و وضعیت شعب.

بیشتر: بروزرسانی: سه چهارم کارکنان در ردینگ جانبازان خانه COVID-19 از جمله یک شهروند

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب