ردینگ پلیس در اعتراض به تساوی صدها نفر به مرکز شهر و شهرستان در سالن

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:13 PM EDT Jun 3, 2020انعکاس روند در شهرستانها در سراسر آمریکا صدها نفر

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

انعکاس روند در شهرستانها در سراسر آمریکا صدها نفر جمع شده بودند در ردینگ در سه شنبه شب در اعتراض به خشونت پلیس شعار شعار "نمی توانم نفس بکشم" "نه عدالت بدون صلح" و "شما نمی توانید متوقف کردن انقلاب است."

بیش از 400 نفر در صف دادگاه خیابانی در مرکز شهر ردینگ در حالی که صدها نفر با تجمع در مقابل ساختمان تالار شهر.

اعتراضات تا حد زیادی باقی مانده است, صلح آمیز, به جز چند زمان حوادث هنگامی که یک گروه ادعا برای محافظت از کسب و کار مواجه تظاهرکنندگان گفت که آنها عصبانی بودند که مردان سیاه و نیروهای پلیس است.

اعتراضات در سراسر کشور پس از جورج فلوید کشته شد در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس در مینیاپولیس. بسیاری از کسانی که در تظاهرات های خشونت تبدیل شد. اما تظاهرات در ردینگ در روز سه شنبه باقی مانده صلح آمیز است.

"ما روشن سیستمیک نژاد پرستی ساخته شده را به سیستم قضایی ما و قانون اجرای سیستم" گفت: Troy Eagan از ردینگ یکی از کسانی که نشان داد تا برای اعتراض سه شنبه شب.

Tevin Seeley از ردینگ گفت: او پیوست و اعتراض به خاطر او رنج می برد از طریق نژادپرستی بسیار از زندگی خود را. او در ردینگ و تحمل نژادپرستی به عنوان یک دانش آموز در مدرسه بالا است.

او نشان داد تا سهشنبه به رهبری برخی از شعار است.

"من رمز نام سیاه و سفید بچه در بسکتبال تیم در سازمانی دبیرستان" Seeley گفت.

او از مردم می خواست که برای جلوگیری از تماس او که نام اما همچنان به این روز زمانی که او می بیند پیر, همکلاسی, او گفت:.

Seeley و دیگر تظاهرکنندگان انجام تظاهرات خود را در حالی که یکی دیگر از "مارس برای عدالت" برنامه ریزی شده برای شرق ردینگ در روز سه شنبه لغو شد پیش از آن روز.

سازمان دهندگان این رویداد گفت: آنها به تعویق افتاد مارس به دلیل ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> گفت: آنها بیش از حد بسیاری از افسران اختصاص داده شده به کمک به شستا شهرستان کلانتر دفتر با یک افسر درگیر تیراندازی.

در اوایل این هفته <url> ارسال شده یک پیام در Facebook شماری از جورج فلوید. او همچنین مخلوط با جمعیت در شهرستان سالن.

وقتی پرسیده شد که به طور مستقیم توسط یک زن به زانو <url> گفت: "من قصد دارم به انجام این کار است."

"چه خواهد شد آن را انجام?" او گفت: قبل از خروج از زمانی که جمعیت شعارهای تکامل یافته به "نشان می دهد که شما انسان را به زانو."

رئیس گفت: در یک کنفرانس خبری پیش از آن در بعد از ظهر که از کارآگاهان اختصاص داده به افسر-درگیر تیراندازی.

اما وجود حداقل یک زن و شوهر از ده افسران در دادگاه و خیابان و شهر سالن شد. به عنوان تظاهرکنندگان جمع شده در کنار پیاده رو در نزدیکی Shasta County, مدیریت, مرکز, متعدد کلانتر نمایندگان نگهبانی در خارج از دفاتر شهرستان با پوشیدن کلاه و حمل باطوم.

در زمان هواپیماهای بدون سرنشین پرواز سربار در طول تظاهرات و شب هنگام پس از یک گشت بزرگراه کالیفرنیا هلیکوپتر دور سربار.

به عنوان اعالن رشد به بیش از 400 نفر آنها شروع به نشت کردن و پیاده رو به خیابان. در یک نقطه وجود دارد تنها یک خط باز کردن در هر دو جهت در دادگاه خیابان.

حتی همانطور که بیشتر مردم پر, خیابان, خودرو, ترافیک, رشد, سنگین تر, به عنوان, به عنوان مردم سوار مرکز شهر به اعتراض و صدای بوق به عنوان آنها رفت.

حدود 25 نفر جمع شده بودند یک بلوک دور در اورگان خیابان. بسیاری از آنها را به تن tactical gear, شلوار استتار و انجام two-way radios. حتی برخی از عینک کلاه و جلیقه حفاظتی.

گفت: برخی از آنها به حمایت از معترضان اما آنها ملحق نشده در شعارهای. به جای آنها گفت: آنها وجود دارد برای محافظت از کسب و کار در این نزدیکی هست در مورد تظاهرات شد خشونت آمیز.

"ما از مردم در مورد آنچه اتفاق افتاده است به جورج (فلوید) گفت:" دونالد گاردنر از ردینگ. "اما آنها در حال رفتن به سوزاندن شهر ما پایین است."

در یک نقطه و یک مرد رانندگی وانت خود را ظاهرا آمد بیش از حد نزدیک به یک معترض کردم و در یک درگیری مختصر. مرد که نمی خواست به نام او گفت: کسی انداخت بطری آب در کامیون خود را.

مرد متوقف کامیون خود را و به طور خلاصه کردم اما جمعیت همگرا بر او و مردم فریاد زد و او را به ترک.

او قبل از سوار کردن کسی چاک از حق خود عقب تایر. او سوار دور و متوقف شده در نزدیکی در اورگان خیابان. او گفت که او بخشی از یک گروه که به صورت, اما او نمی خواست برای شناسایی آنها.

یک زن که تنها شناسایی خودش را به عنوان Kim M. اما نمی خواست به او نام خانوادگی زیرا او به کودکان گفت که او با یک گروه از حدود پنج افرادی که نام خود را "3% اصل."

کیم بود در لباس استتار و شلوار جلیقه محافظ و انجام یک کلاه.

"این است که به سادگی برای حفاظت از," او گفت:. "ما در اینجا برای جلوگیری از هر چیزی. ما در اینجا به مختل کردن هر چیزی."

اما Keito عوبدیا که در اعتراض به خشونت پلیس گفت که او احساس Kim M. و دیگران بودند در تظاهرات به هم بزنید تا مشکل. او برداشت یک تصادف تعقیب درهم bullhorn و هشدار داد دیگر به تعامل با آنها را.

"برخی از مردم وجود دارد که می خواهید به تغییر روایت است. اجازه ندهید که آنها را منحرف کردن اذهان ما را از هدف ما است. وحدت بالاتر از همه" عوبدیا گفت.

جک پاتر جونیور رئیس ردینگ Rancheria مدیره انجام سوختن حكيم بالا و پایین خط از معترضان به اجازه دهید دود نسل اینده بیش از آنها را. او گفت: دود آورده روح صلح و تصفیه به این گروه است.

"همانطور که ما دعا, نماز ما در دود به خالق" هری پاتر گفت. او ابراز امیدواری کرد که تظاهرات صلح آمیز باقی خواهد ماند.

"اگر شما می خواهید صدای خود را به شنیده می شود شما باید آن را در راه حق را بدون خشونت" او گفت:.

در حدود 9 p. m. ردینگ پلیس شروع به بسته شدن برخی از خیابانهای منتهی خاموش دادگاه خیابان. و یک بند از افسران حمل باتوم و پوشیدن کلاه و سپر چهره به انتظارنشسته بودند تا در گیری در سراسر خیابان دادگاه در Tehama خیابان.

تظاهرات راه می رفت به عرض حدود 50 متری از افسران را با دست خود در هوا شعار "دست ها بالا نمی شلیک کنید!" آنها پس از آن متوقف شد و زانو زد و شعار می دادند "تعقیب پلیس" "من نمی توانم نفس بکشم" و "راه رفتن با ما."

تظاهرکنندگان همچنین گذاشته چهره را در پیاده رو و ادامه داد: شعار "نمی توانم نفس بکشم" و "به من اجازه نفس کشیدن."

یک زن در سمت چپ این گروه از معترضان راه می رفت به خط پلیس داد و دو نفر از آنها به آغوش.

در نهایت ردینگ پلیس Sgt. علامت مونتگمری پا را از خط افسران و راه می رفت به جمعیت معترضان که فوران در به سلامتی.

مونتگمری از آنها خواست تا برای پرداخت و اجازه پلیس برای باز کردن خیابان به رانندگان. تظاهر کنندگان توافق کردند که به ترک منطقه اگر ماموران با آنها راه می رفت به دادگاه.

برخی از افسران مرتبط با اسلحه با معترضان که فریاد می زدند: "RPD!" RPD"! آمیخته با "نه عدالت بدون صلح!"

"شما نمی تواند دیوانه در آنها; خدا ما را همان" یک مرد گفت به یک بلند گو حرف زدن.

پس از حدود هشت افسران راه می رفت با تظاهرکنندگان سه بلوک به پلاسر خیابان, جمعیت شکسته شد و بسیاری از مردم در سمت چپ منطقه است.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن