ردینگ اخبار خلاصه: شهرستان ترینیتی مرد مرده در رودخانه ساکرامنتو; پلیس بررسی

دیوید Benda, انزال زن, Shulman و جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:37 PM EDT May 10, 2020مارس 10تثلی

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

مارس 10

تثلیث County مرد مرده در رودخانه ساکرامنتو; پلیس بررسی

مرگ یک مرد که در بدن داشت در رودخانه ساکرامنتو در روز جمعه است تحت بررسی توسط اندرسون اداره پلیس اگر چه مقامات می گویند که هیچ نشانه ای از بازی ناپاک است.

انسان شناسایی شده است که 58 ساله ویلیام گلن Braz از تقاطع شهر با توجه به Shasta County, دفتر پزشکی قانونی.

بدن گزارش شده حدود 10:30 صبح جمعه در رودخانه پشت 3300 جلوگیری از ریورساید درایو در Anderson.

نمایندگان با شستا شهرستان کلانتر قایقرانی ایمنی واحد پاسخ به خلاص شدن بدن از رودخانه و یک معاون پزشکی قانونی محقق نیز وارد شده است.

Braz بود در صحنه مرده.

یک postmortem آزمون برنامه ریزی شده است.

مارس 10

دریافت 28 سال حبس برای جرایم جنسی علیه کودکان

یک Shasta County شده محکوم به 28 سال زندان برای سوء استفاده جنسی دو فرزند.

یک هیئت منصفه در سال 2019 محکوم استوان Wolcott از پنج جنسی-سوء استفاده جنایات پس از آن در ماه مارس سال 2020 او بستری اضافی جنسی-سوء استفاده جرائم این Shasta County دفتر دادستان منطقه گفت: در آن Facebook صفحه.

اتهامات عنوان شده علیه Wolcott شامل سوء استفاده جنسی از کودکان زیر 14 و در اختیار داشتن تصاویری از کودکان بهره برداری جنسی از دا را گفت.

دادستان گفت: Wolcott در زمان "تلاش زیادی" برای پنهان کردن جنایات خود.

"این بود تا شهروندان نگران به نام پلیس پس از مشاهده رفتار عجیب و غریب توسط Wolcott نسبت به یکی از قربانیان که Wolcott جاری جنایی سوء استفاده جنسی از دو نفر از قربانیان شروع به بررسی و کشف" دا شدهاند.

مرد نیاز به خدمت حداقل 85% از 28 سال حبس به خاطر او التماس کرد به چند خشونت آمیز اعتصاب جرائم.

Wolcott نیز مورد نیاز خواهد بود برای ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی پس از آزادی وی از زندان ایالتی.

مارس 9

دریافت خود را در سال 2020 رایت اجازه آنلاین

ساکنان شستا و تثلیث استان ها که می خواهند به خرید یک dooryard رایت اجازه خواسته به انجام این کار آنلاین برای کمک به حفاظت از مردم و دولت کارگران از امکان قرار گرفتن در معرض coronavirus.

با توجه به COVID-19 گیر کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش درخواست ساکنان رفتن به https://burnpermit.fire.ca.gov/ خرید مجوز.

متقاضیان تماشای یک فیلم کوتاه و سپس درخواست خود را.

مجوز معتبر هستند برای تقویم سال چاپ باید امضا شده و در دست انجام در حالی که در حال سوختن است.

Dooryard رایت اجازه لازم نیست در Shasta County تا ماه مه 1, اما کسانی که درخواست آنلاین در حال حاضر نیازی به دریافت یکی در مه. مجوز در دسترس هستند برای کسانی که در دولت مسئولیت منطقه است.

در این زمان تثلیث ساکنان شهرستان نیاز به یک رایت اجازه از سواحل شمال هوایی واحد مدیریت کیفیت منطقه برای تمام پوشش گیاهی سوزش.

به صورت روزانه رایت وضعیت و راهنمایی: در Shasta County, تماس 224-8777 یا 800-411-8728 یا رفتن به https://bit.ly/2xYzNMZ. در ترینیتی شهرستان تماس 707-443-7665 یا 866-287-6329.

تماس کال آتش برای کسب اطلاعات بیشتر در 225-2418.

مارس 4

Shasta County مرد مرده یافت در Lassen

یک Shasta County مرد مرده پیدا شد جمعه در شهرستان لاسن پس از رفتن از دست رفته در حالی که در مسیر به یک کابین وجود دارد, کلانتر, مقامات گفت.

ساکنان محلی Mark Bailey و چارلز Reifert به نظر می رسد برای بدست می لاسن در مارس 13 و گزارش رسمی گم شده در 21st, Lassen شهرستان کلانتر Sgt. لورا جانسون گفت.

بیلی به پایان رسید متداول در دلار General store در وستوود شنبه هنگامی که یکی از بستگان او را برداشت جانسون گفت.

گروهبان گفت: بیلی گفت: نمایندگان که او و Reifert رانده بودند به یک دوست خانوادگی کابین حدود سه هفته قبل از آن مصرف مهتاب جاده ایست. وسیله نقلیه خود را کردم گیر کرده در برف در راه است, بنابراین مردان راه می رفت یکی دیگر از 200 متری به داخل کابین جانسون گفت.

مردان بودند snowbound برای چند روز اما در نهایت به دلایل ناشناخته Reifert چپ پا با سگ های خود را در وسط شب جانسون گفت. بیلی چپ یکی دیگر از 10 روز بعد, او گفت:.

تلفن همراه پرونده نشان داد که مردان به احتمال زیاد رو به Lassen شهرستان در 13th اما در اوایل جستجوها در منطقه ناموفق بودند جانسون گفت.

روز جمعه نجات کارگران نگاه کرد و دوباره یافت Reifert مرده است. یکی از سگ پیدا شد زنده و تبدیل به Lassen County Animal Shelter, جانسون گفت.

Reifert را علت مرگ در دست بررسی است.

مارس 1

وزارت کالیفرنیا از حمل و نقل بسته خواهد شد عازم شمال بزرگراه میان ایالتی 5 به طور متناوب بین شستا سد بلوار و Fawndale جاده امروز و پنج شنبه.

در آن ناحیه 2 Facebook صفحه Caltrans گفت: من 5 خواهد بود به کاهش یک خط برای کار بر روی متغیر پیام آیات و سازه. این اتفاق خواهد افتاد بین ظهر و نیمه شب.

بیشتر: کارمند در ردینگ جانبازان خانه آزمایش مثبت برای COVID-19

اما بین 6 بعد از ظهر و نیمه شب هر روز گشت بزرگراه کالیفرنیا انجام خواهد شد کامل متناوب تعطیلی عازم شمال من-5 بین شستا سد بلوار و Fawndale جاده ها است. هر بسته خواهد تا 20 دقیقه Caltrans گفت.

"این تعطیلی برای نصب و راه اندازی 25-پا-گسترده متغیر پیام آیات خواهد بود که قرار است در بالا عازم شمال خطوط در منطقه" Caltrans گفت.

کار است آب و هوا وابسته است.

بیشتر: Misselbeck سد اضطراری اعلام کرد بیش



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب