ردینگ اخبار خلاصه: شناگر برافراشتند به ایمنی پس از در گیر شدن در سنگ در پاک کردن نهر

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:53 PM EDT Jun 4, 2020شناگر برافراشتند به ایمنی پس از در گیر شدن در سن

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

شناگر برافراشتند به ایمنی پس از در گیر شدن در سنگ در Clear Creek

ژوئن 4

یک رد بلاف مرد که سعی در کمک به یک جوان شناگر مبارزه در حرکت سریع پاک کردن نهر به پایان رسید تا نیاز به نجات خود را بعد از ظهر چهارشنبه.

متی Ramey, 38 خودش گیر کرده در یک سنگ بزرگ و پرسنل از سازمان های متعددی در پاسخ به این منطقه در جنوب ردینگ برای نجات او Shasta County Sheriff شدهاند.

این حادثه آغاز شده قبل از 3 p. m. روز شنبه هنگامی که SHASCOM dispatchers یک تماس از یک مرد رشته در سنگ در وسط نهر نزدیک Clear Creek تنگه.

Ramey شده بود شنا وجود دارد با دیگر بزرگسالان و جوانان.

نمایندگان گفت Ramey دیدم یکی از نوجوانان گرفتار در حرکت سریع آب و او شروع به پریدن کرد به آب برای نجات جوانان از انجام پايين دست به تنگه.

در حالی که نوجوان بود قادر به آن را به ساحل Ramey کردم گرفتار در whitewater اما قادر به کشیدن خود را بر روی سنگ است. که در آن Ramey نشسته تا به او کمک کردم.

کلانتر دفتر خود را جستجو و نجات و شیرجه تیم های کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت در مقابل آتش سوزی پزشکی آمریکا پاسخ و یک California Highway Patrol هلیکوپتر تمام پاسخ داد.

CHP هلیکوپتر آورده Ramey به ساحل توسط بالابر او را سنگ.

امدادگران گفت: Ramey دچار برخی از خراش بود اما در غیر این صورت خوب است.

نمایندگان اشاره کرد نه Ramey و نه اطفال بودند و با پوشیدن جلیقه نجات.

"کلانتر را تشویق می کند هر کس به پوشیدن یک ژاکت زندگی که یا در نزدیکی آب" در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت:.

نمایندگان هشدار به شناگران مراقب باشید چرا که پاک کردن نهر در نزدیکی تنگه است رپیدز و سریع whitewater. آن را نیز بالا سنگ عمودی دیوار که مردم مانع از بالا رفتن از آب است.

"این می تواند بسیار خطرناک در رپیدز با حرکت سریع آب بزرگ و دندانه دار سنگ" کلانتر شدهاند.

انتظار تاخیر در بزرگراه 299 در ژوئن 4-5

ژوئن 4

قرار دادن مش ماند در کنار بزرگراه 299 نزدیکی سوخته در مرتع پرورش احشام در شهرستان ترینیتی باعث تاخیر ترافیک در روز پنج شنبه و جمعه, ژوئن 4-5.

یک هلیکوپتر استفاده می شود برای نصب مش است که به منظور جلوگیری از سنگ در حال سقوط بر روی جاده در دو محل. دولت در بخش حمل و نقل گفت: 7 میلیون دلار پروژه در حال انجام است با دسترسی محدود ساخت.

سایت های دیگر است که در نزدیکی تقاطع شهر در دره نهر پل. انتظار می رود این پروژه به پایان رسید در ماه نوامبر و شامل جایگزینی پلچک و رفع جاده سطوح.

Caltrans گفت: رانندگان می توانند انتظار تاخیر تا 75 دقیقه بین 7 صبح تا 5 بعد از ظهر پنج شنبه و بین 7 صبح تا 3 بعد از ظهر جمعه.

کوتاه در طول روز تاخیر تا 20 دقیقه انتظار می رود روزهای دوشنبه تا جمعه دیگر هلیکوپتر انفجار و پوسته پوسته شدن عملیات در طول پروژه Caltrans گفت.

Mike Chapman یک خبرنگار و عکاس برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن