ردینگ Jiu-Jitsu بدنسازی باز می ماند در سرپیچی از اقامت در خانه سفارشات

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:34 PM EDT مارس 15 سال 2020تماس های تلفنی و پیام ها در رسانه های اجتماع

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

تماس های تلفنی و پیام ها در رسانه های اجتماعی شده اند بی پایان از برنج برادران تصمیم به بازگشایی خود را در برزیل Jiu-Jitsu بدنسازی در 27 آوریل.

بسته به نوع که شما بخواهید تنر برنج و برادر کوچکترش متی هستند یا rulebreakers یا عامیانه قهرمانان.

در دو هفته گذشته برنج برادران BJJ دریافت نامه ای از Shasta County وزارت بهداشت درخواست بدنسازی به "قطع در فرد خدمات است."

در تاریخ 27 آوریل ایجاد شد یکی از اولین کسب و کار برای بازگشایی در ردینگ در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اقامت-در-خانه سفارشات.

بیشتر: لیگ کوچک باقی مانده در برزخ در اطراف Shasta County با توجه به کروناویروس

"در این وضعیت بهداشت عمومی را با مالک تماس بگیرید و با صدور آنها نامه ای مطابق با ایالت سفارش" Shasta County بهداشت عمومی سخنگوی Kerri Schuette گفت. "وقتی که اتفاق نمی افتد آنها ارجاع تخلف به ردینگ اداره پلیس. ردینگ پلیس تماس صاحبان کسب و کار در تلاش برای به دست آوردن داوطلبانه انطباق است."

Schuette اضافه شده که ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> او گفت: "که RPD را هر تلاش برای به دست آوردن داوطلبانه رعایت و در نظر گرفتن اجرای عمل اگر آنها همچنان به نقض نظم و قرار دادن جامعه ما در خطر است."

<url> در مصاحبه ای گفت: با رکورد افکن است که او می خواهد در برابر اجرای کسب و کار است که دست انداختن دولت دستورالعمل به "آخرین چاره."

"من تا به حال به نوشتن یک استنادی و یا انجام هر گونه اجرای عین حال" <url> گفت. "آموزش و پرورش کار کرده است و موفق, و من می خواهم را امتحان کنید و آنها را مطابق با سفارشات به طور داوطلبانه."

در بدترین سناریو اگر صاحبان کسب و کار نمی همکاری آنها می تواند در صورت تخطی از قانون اتهامات عنوان شده علیه مجازات 90 روز تا شش ماه در زندان با 1000 $خوب با توجه به <url>.

به جای استناد به صاحبان کسب و کار <url> گفت: "من ترجیح می دهم در آموزش و پرورش و من ترجیح می دهم رعایت داوطلبانه. من ترجیح می دهم در تلاش برای کار کردن وسط زمین از آنجا که من درک می کنم این است که امرار معاش خود."

روز یکشنبه یک سالن ورزشی مالک در اوشن ساید شد اولین شناخته شده کسب و کار فرد دستگیر شده در دولت برای اجرای بسته شدن سفارشات با توجه به آسوشیتد پرس. مانند برنج برادران صاحب لو Uridel مبارز باقی می ماند و برای کسب و کار باز دوباره بعد از آن در هفته AP گزارش شده است.

برخی از مشخصات برنج برادران به عنوان طبقه کارگر و رهبران. تنر برنج گفت: باشگاه تا به حال هیچ چاره ای اما برای بازگشایی به دلیل آن صاحبخانه Hignell شرکت نمی ارائه هر گونه کمک مالی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"ما معنی نیست که برای اولین بار از آنهایی که" تنر برنج گفت. "ما آن را انجام داد چرا که ما به گوشه ای حمایت."

Hignell شرکت در چیکو و دارای دفاتر در مرکز نوار است که در کنار برنج BJJ. Hignell مدیر کل خواهد چان گفت که او در تلاش برای کار با بدنسازی قبل از آن بازگشایی شد.

"من به آنها اطلاع داد که آن را به انتخاب خود (بازگشایی)," چان گفت. "ما در مذاکرات برای طرح پرداخت و سپس آنها به من گفت که آنها را به باز کردن. من به آنها گفتم که بود خود را انتخاب و آن را به طور کامل به آنها. ما نمی توانیم به آنها بگویید که آیا آنها می تواند باز کردن یا نه."

با وجود هشدارهای از بهداشت عمومی اداره تنر برنج گفت: او و برادرش متی خواهد کرد تنها اگر اثبات است که عامل کسب و کار خود منجر به شیوع در جامعه است.

"افرادی که انتقاد کسب و کار من (همین حالا) درک وضعیت ما در" تنر برنج گفت. "اگر وجود دارد یک نشانه و اثبات وجود دارد که آنچه که ما در حال انجام است و باعث گسترش بیماری ما تعطیل خواهد شد. اما تا زمانی که آن نقطه ما ادامه خواهد داد."

تنر برنج گفت: ورزشگاه اتحاد "و بعد فورا رفت واز تن از پشتیبانی از سراسر جهان است. ما تا به حال مردم می گویند: ما پشت سر شما اگر چیزی اتفاق می افتد و ما را پشتیبانی شما در دادگاه است.' ما باید یک وکیل خوب است و ما آماده رفتن به آن نقطه است."

ورزش برنج برادران آموزش جوجیتسو برزیلی شامل دو grapplers در تماس نزدیک که با استفاده از اهرم خود و تکنیک های قلاب به نمره نقاط. هدف این است که به حریف ارسال کنید.

اجتماعی-فاصله دستورالعمل توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود مردم حفظ حداقل 6 فوت یا بیشتر فاصله بین آنها.

CDC همچنین آمده است که مجامع عمومی باید محدود به حداکثر 10 نفر است. برنج BJJ میزبان کلاس ها از 15 یا بیشتر دانش آموزان است.

این ویروس با توجه به CDC در درجه اول گسترش از فردی به فرد دیگر از طریق قطرات تنفسی رو با سرفه و عطسه منتقل شده است به دیگران که استنشاق ویروس.

"در صورتی که استودیو ندارد COVID-19 و بدون علامت است و نمی دانید که در آن آنها می توانند گسترش آن به دیگر افرادی که در همان نزدیکی زیرا آنها در تماس" Schuette گفت. "اگر یکی از آن بچه ها به خانه می رود به مادر بزرگ خود را که با او زندگی می کند و در معرض خطر است که می تواند ایجاد یک مشکل واقعا بزرگ. وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا ما می خواهیم محلی در ورزشگاه منتظر بازگشایی هنگامی که آن را امن تر است."

اواخر روز شنبه, Shasta County health گفته یکی اضافی coronavirus مورد آوردن این شهرستان تعداد کل موارد شناخته شده به 33. به گفته مقامات دو مورد اخیر درگیر افرادی که نمی نمایشگاه هر گونه علائم.

تنر برنج زندگی می کند که در کاتن وود, پشتیبانی از دیگر کسب و کارهای محلی که می خواهید را به سرپیچی از فرمان دستورالعمل های بهداشتی. او گفت: او یکی از حدود 2000 افرادی که با حضور در کاتن وود بازار مال فروشان در روز یکشنبه گذشته. بازار مال فروشان را شکست CDC دستورالعمل برای تجمع جرم و جلب توجه Newsom.

"ما فکر کردیم که چه اتفاقی افتاده است در بازار مال فروشان یک چیز عالی بود," برنج گفت.

متی برنج می گوید او بدنسازی را Instagram صفحه رشد به بیش از 10 ، 000 پیروان و او بیشتر دانش آموزان در حال حاضر نسبت به زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شده است.

یکی از برنج را بزرگ طرفداران شده است مربی تایلر Scalisi که بر اساس گوگرد در لوئیزیانا که در آن او می شود در المپیک برزیل Jiu-Jitsu ، Scalisi گفت: او الهام گرفته شده بود به بازگشایی سالن ورزش یک هفته پس از برنج بازگشایی در 27 آوریل.

"من مؤمن بزرگ در آزادی فردی و من باور نمی کنم در این دولت به من گفتن من نمی توانم باز کردن کسب و کار و حمایت از خانواده" Scalisi گفت. "(Tanner برنج) بود که واقعا فرد برای اولین بار در BJJ جامعه را به ایستادگی کردن."

بیشتر: Cal Poly میدانی, ورزشکار مولی راس می یابد راه های خلاق به آموزش در خانه ردینگ

Schuette رد این استدلال که دولت در تلاش است تا به سرکوب مردم حقوق.

"ما در سمت راست وجود دارد با شما در شرایط که مایل بود به بیش از" Schuette گفت. "ما درک می کنیم آن است که فوق العاده خسته کننده است که مردم نیاز به قرار دادن زندگی خود را در انتظار نگه داشته و آن را خسته کننده است و هیچ کس آن را دوست دارد."

Shasta County است که در حال حاضر در فاز 2 کالیفرنیا 4-مرحله پاندمی پاسخ. ورزشگاه مجاز به باز تا مرحله 3 که هنوز هم شامل محدودیت های اندازه در گردهمایی با توجه به کالیفرنیا بازگشایی نقشه راه.

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن