ردینگ ماموران آتش نشانی مشغول ماندن در جولای 4th

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:31 PM EDT Jul 5, 2020دو خدمه به پایان رسید دادن و گشت 5 هکتار آتش سوزی

توسط ABTINNEWS در 16 تیر 1399

دو خدمه به پایان رسید دادن و گشت 5 هکتار آتش سوزی که اوایل صبح روز یکشنبه در شمال غرب ردینگ در یک منطقه محبوب با افرادی که به تماشای این نمایش آتش بازی در نزدیکی ردینگ مدنی سالن.

ردینگ آتش نشانی گردان رئیس Jason فولی گفت: آتش خاموش کوارتز هیل جاده بزرگترین حدود یک و نیم دوجین آتش سوزی که شکست در ردینگ در طول سالانه چهارم جولای جشن.

"ما بسیار شلوغ است. آن را به طور معمول یکی از شلوغ ترین روزهای سال" فولی گفت: ژوئیه 4 تعطیلات.

بسیاری از blazes هر چند کوچک بودند چمن آتش سوزی و هیچ سازه تخریب شد, او گفت:.

در حالی که هیچ مقام رسمی باعث تعیین شده برای هر یک از شعله او گفت: وجود دارد بسیاری از موارد از مردم به طور غیر قانونی تنظیم کردن آتش در ردینگ در شب شنبه. آتش بازی نیز غیر قانونی در خارج از محدوده شهر در Shasta County است.

او نمی دانست اگر ردینگ مقامات اداره آتش نشانی صادر شده هر تقدیر نامه برای ساکنان غیر قانونی تنظیم کردن آتش.

دو صرف آتش بازی بودند در سمت چپ بر روی زمین در خاک در بالای پرتگاه مشرف به آتش فولی و خدمه مشغول به کار یکشنبه. در طول ردینگ نمایش آتش بازی در منطقه تبدیل به یک پارکینگ موقت بسیاری برای مردم به تماشای نشان می دهد در نزدیکی ساعت آفتابی پل در فاصله.

آتش خاموش کوارتز هیل جاده در نزدیکی سنگ دره درایو ظاهرا سوخته در اطراف پارکینگ خاک منطقه و به دره به سمت جنوب. روز یکشنبه فولی و موتور خدمه قطع برخی از باقی مانده مرده خطر درختان در منطقه آتش.

فولی گفت: خدمه باقی مانده در آتش از طریق صبح به تماشای شعله ور شدن یو پی اس به عنوان درجه حرارت صعود در طول روز و نسیم وزید از جنوب.

یک مرد نورد در اتومبیل خود بعد از آن صبح روز یکشنبه برای دیدن اگر او می تواند پیدا کردن یک جفت از عینک را از دست داد, شنبه شب. او خود را در بر داشت اما یکی از لنزهای حال ظهور از قاب. تکه شیشه ای شکسته شد و تکه های پراکنده در خاک است.

یکی دیگر از آتش خاموش کوه آهن جاده در نزدیکی ایالات متحده آمریکا اداره مدیریت زمین تیراندازی محدوده شمال غرب ردینگ سوخته 7.7 هکتار با توجه به کالیفرنیا گروه جنگلداری و مدیریت آتش.

یک خانه خالی در الک دنباله شرق نیز آتش گرفت شنبه, کال, آتش, مقامات گفت.

در حالی که Shasta County متعدد آتش سوزی به عنوان ساکنان جشن 4 با آتش بازی کال مقامات آتش گفت: هیچ آتش سوزی مربوط به آتش بازی در Tehama County, که در آن شخصی fireworks قانونی هستند.

"با وجود شرایط گرم و متعدد آتش بازی شکایت ترکیبی از آموزش و پرورش و منطقه گشت این چهارم جولای امن و سالم برای تعطیلات. وجود دارد هیچ آتش بازی مربوط به صدمات و یا آتش سوزی گزارش" کوین Colburn, یک کال آتش گفت: در انتشار اخبار.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن