ردینگ شورای وزن آینده هزینه برای چشم انداز تعمیر و نگهداری مناطق

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:25 PM EDT Jul 20, 2020این ردینگ شورای شهر در روز سه شنبه مورد بحث بالقو

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

این ردینگ شورای شهر در روز سه شنبه مورد بحث بالقوه هزینه های جدید برای چشم انداز تعمیر و نگهداری مناطق که در حال حاضر وجود دارد در 47 تقسیم بندی در بخش های مختلف از شهرستان.

بسیاری از هزینه ها افزایش می یابد. سالانه میزان 43 بسیاری در پلکر سنبه برای مثال پیشنهاد شده است برای افزایش به $95.26 از $88.30 با توجه به اين شورا گزارش کارکنان.

تقریبا هر ردینگ زیربخش دارای یک چشم انداز تعمیر و نگهداری منطقه, به گفته مقامات شهرستان با بسیاری از هزینه ها استفاده می شود برای حفظ راههای ورودی به تقسیم بندی و یا به چشم انداز مادها در جاده ها است.

سالانه هزینه های محدوده از حدود 7 تا حدود 900 دلار در سال بسته به منطقه و اندازه و تعداد بسیاری از این نوع از پیشرفت های که نیاز به انجام کارهای عمومی مدیر چاک اوکلند گفت.

"به عنوان تقسیم بندی آمده در خط آنها به صورت آنچه به آنها تماس بگیرید چشم انداز تعمیر و نگهداری مناطق و پس از آن هر سال شما باید به مجموعه ای سالانه ارزیابی و کسانی که دریافت قرار داده شده در مالیات بر املاک رول" برای ماه های نوامبر و مارس ،

بیشتر: Coronavirus: رهبران نگاه به سر 'نامعقول' خطر آتش سوزی به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر

ارزیابی مقدار بر اساس آنچه در آن هزینه برای حفظ منطقه اوکلند گفت, همراه با هزینه های دولت. صاحب خانه ها در این مناطق دریافت ارزیابی و سپس شهر استخدام پیمانکاران چشم انداز برای حفظ مناطق "و سپس ما تصویب هزینه های آن از طریق به ساکنان" اوکلند گفت.

در اکتبر سال 2018 پس از Carr آتش ردینگ شورا در نظر گرفته شده بود که آیا ساکنان باید رای در یک شهر جدید و گسترده چشم انداز تعمیر و نگهداری منطقه مالیاتی برای کمک به پوشش برس پاک و دیگر تلاش ها برای کاهش خطر آتش سوزی.

که ایده قرار داده شد "در یک کندتر آهنگ" ردینگ شهرستان Manager بری Tippin گفت: در حال حاضر که دیگر بودجه در دسترس قرار گرفت از ردینگ ابزار برقی و منابع دیگر برای انجام آتش سوزی-کاهش تلاش. "جامعه ما نیست که هیجان زده در مورد مالیات بنابراین ما نیست و با نزدیک شدن به آن را که در راه" Tippin توضیح داد.

بیشتر: PG&E هدف تنها یک "کوچکتر و کوتاه تر و امن تر' سیستم خاموش شدن در شاستا شهرستان در سال جاری

Tippin افزود که مقامات شهر "هنوز انجام نشده است و فکر کردن در مورد" برخی از مرتب کردن بر اساس از شهرستان گسترده چشم انداز تعمیر و نگهداری منطقه در آینده برخی از نقطه. "ایده این است که ما نیاز به ادامه به دنبال منابع مالی بر اساس یک دراز مدت برای مدیریت آتش واقعی است."

روز سه شنبه جلسه طول می کشد محل در 6 p. m. در شورای اتاق در ردینگ شهر 777 سرو Ave. جلسات شورای باز هستند با تغییرات با توجه به گسترش COVID-19. جلسات نیز بصورت زنده بر روی اینترنت و پخش زنده در تلویزیون است.

جزئیات موجود در شورای وب سایت www.cityofredding.org.

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن