ردینگ نظر قوانین راه را برای پناهگاه کوچک برای بی خانمان

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:27 PM EDT Jun 8, 2020شهر ردینگ در حال کار به سمت آن تغییر منطقه بندی ق

توسط ABTINNEWS در 20 خرداد 1399

شهر ردینگ در حال کار به سمت آن تغییر منطقه بندی قوانین به جای خانه های کوچک و یا دیگر انواع میکرو-پناهگاه برای بی خانمان ها.

موجب شده توسط یک زن محلی تمایل به ساخت مسکن موقت برای بی خانمان ها ردینگ برنامه ریزی بخش ایجاد کرده است یک پیش نویس چارچوب مقررات منطقه بندی برای تنظیم میکرو-پناهگاه جوامع که آن را به برنامه ریزی کمیسیون در روز سه شنبه.

نشست روز سه شنبه شروع می شود در 4 p. m. و برگزار خواهد شد و عملا با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

نظرات عمومی را می توان به planningcommission@cityofredding.org. ایمیل های دریافتی قبل از ظهر جمعه خواهد بود به صورت الکترونیکی فرستاده شده به کمیسیون به عنوان آنها دریافت کرده است.

بعد از این تابستان برنامه ریزان را به نگرانی ها و نظرات بیان شده توسط مديران و سهامداران و آماده سازی یک فرمان برای این کمیسیون در نظر بگیرید. در نهایت قوانین جدید نیاز به تایید توسط ردینگ شورای شهر.

"زمانی که منطقه بندی تکمیل می شود, پس از آن ما در حال رفتن به در یک موقعیت را خاموش" گفت: ردینگ ساکن Laural پارک که مشغول به کار بر روی برنامه ای برای یک بی خانمان مسکن موقت برای چند ماه.

بیشتر: سیمپسون مربی می خواهد "بحث واقعی 530' برای اطمینان از برابری را تغییر دهید به ردینگ

او خواهد شد در نشست روز سه شنبه برای پاسخ به سوالات.

پارک گفت که او است که به دنبال در دو سایت در این شهرستان است که می تواند جای یک جامعه Conestoga کلبه به پناهگاه مردم است. جامعه خواهد بود حصارکشی با یک قفل دروازه اصلی و یک واحد برای سرپرست.

"این خواهد بود یک barebones نوع جامعه برای کمک به مردم از خیابانها دریافت تثبیت برخی از مهارت های, به طوری که آنها می تواند انتقال از" پارک گفت. "ما در اورگان در آن طول می کشد حدود شش تا نه ماه را که اتفاق می افتد."

پارک برآورد مواد هزینه بین $1200 و 1500 دلار برای ساخت هر یک کلبه. در این مرحله او نمی داند که چه مقدار از آن را هزینه برای توسعه میکرو جامعه است.

پارک گفت: او را شریک با AccessHome از ردینگ می کند که می تواند نظارت و اطمینان جامعه از نظر مالی پایدار است.

یک سازمان غیر انتفاعی ثبت شده در سال 1997 AccessHome فراهم می کند مقرون به صرفه مسکن و خدمات مسکن برای رشد و نمو معلول و محروم جمعیت در Butte, شستا و Tehama شهرستانهای استان است.

بیشتر: "سیاه مردمی ... شده اند در یک بیماری همه گیر برای 400 سال': ردینگ اعتراضات نژادی و بی عدالتی

سحر اسمیت مدیر اجرایی AccessHome گفت: پارک است که در الهام بخش است.

"این واقعا یک چیز بزرگ برای افرادی که بی خانمان در جامعه ما به یک محل که در آن آنها احساس امن برای رفتن" اسمیت گفت.

در ژانویه پارک انجام یک تظاهرات در کالیفرنیا به عنوان میراث YouthBuild آکادمی دانش آموزان و داوطلب سازندگان قرار دادن با هم یک 60 فوت مربع عایق کوچک کلبه.

در میان ى مسائل مربوط به این کمیسیون را در نظر بگیرید عبارتند از:

  • پهنه بندی مناطق میکرو-پناهگاه باید اجازه داده شود در
  • آیا آنها نیاز به یک مجوز استفاده?
  • آیا باید فاصله مورد نیاز از مدارس و پارک مانند وجود دارد برای پناهگاه بی خانمان
  • آنچه باید خدمات ارائه شده به ساکنان?

همچنین در روز سه شنبه کمیسیون را در نظر بگیرید:

  • یک سایت توسعه مجوز نرم افزار برای Willett Ramsdell که می خواهد برای ساخت یک 3,703 فوت مربع خودرو با 21 خلاء ایستگاه های جدید بوسیله اسباب گردنده نهر بازار مرکز خرید. پیشنهاد خودرو خواهد بود در انتهای شمالی مرکز بوسیله اسباب گردنده نهر جاده در کنار آن Les شواب تایر مرکز خواهد ساخت جدید خود را در فروشگاه.
  • یک سایت توسعه مجوز نرم افزار برای ران Munk که می خواهد برای ساخت یک تریلر و تعمیر تاسیسات در 5625 سروهای جاده در جنوب ردینگ. کسب و کار را از ویژگی های یک تا 3000 فوت مربع خرده فروشی/تعمیر ساختمان برای, تریلر, اتومبیل ها و وسایل نقلیه تفریحی.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن