تفریحی گلدان حامیان در فلوریدا آتش در قانون جدید

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریداانتشار: 10:57 AM EDT May 28, 2020آلاباما -- با یک جلسه در هفته آینده, در, فلوریدا

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

آلاباما -- با یک جلسه در هفته آینده, در, فلوریدا, دیوان عالی کشور, حامیان اصلاح قانون اساسی پیشنهاد شده است که اجازه می دهد مردم را به استفاده تفریحی ماری جوانا در حال دعوا استدلال مجلس سنا دولت که در قانون جدید باید به کمک بلوک رای گیری ابتکار عمل.

وکلای مدافع برای کمیته سیاسی آن را قانونی فلوریدا ثبت 28-صفحه مختصر دوشنبه در دادگاه عالی گفت که قوه مقننه نمی تواند راست جدید موانع حقوقی به پیشنهاد متمم گفت: "این قطار ایستگاه را ترک مدتها قبل از" بحث برانگیز قانون تصویب شده در مارس.

قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis طول می کشد یک سری از مراحل را امتحان کنید به آن را سخت تر به تصویب رای گیری طرح از جمله خواستار دادگاه عالی فلوریدا به در نظر گرفتن که آیا پیشنهاد اصلاحات "facially نامعتبر تحت قانون اساسی ایالات متحده." سنا در این ماه ثبت مختصر گفت: قانون جدید تقویت استدلال دیوان عالی کشور باید بلوک انتخابات پیشنهاد به دلیل آن را در تضاد با قوانین فدرال است که ماری جوانا غیر قانونی است.

بیشتر: درمانگاه ماری جوانا پزشکی در پاسخ به کروناویروس با 'گیاه سمت وانت'

دادگاه عالی نقش یک دروازه بان نقش مهمی در رای گیری طرح به مطمئن شوید که آنها با استانداردهای قانونی قبل از رفتن به رای دهندگان. قضات خواهد شد برگزاری یک جلسه در تفریحی ماری جوانا پیشنهاد ممکن است 6.

در این پرونده چهار شنبه, Make It Legal, فلوریدا وکیل جورج Levesque and Ashley هافمن Lukis نوشت که قانون نمی تواند عطف به ماسبق تفریحی-ماری جوانا پیشنهاد که واجد شرایط برای یک دادگاه عالی بررسی در ماه دسامبر بر اساس طومار امضا.

اما حتی اگر این قانون می تواند عطف به ماسبق وکلای نوشت تفریحی-ماری جوانا پیشنهاد که می تواند در سال 2022 رای گیری ندارد و در تضاد با قانون اساسی ایالات متحده و یا قوانین فدرال است.

"در صورت تصویب این متمم را جرم زدایی از فروش و در اختیار داشتن ماری جوانا تحت قانون فلوریدا در محدود خطوط متمم" مختصر گفت. "این تغییر در قانون دولت را منعکس منطقی و جایز سیاست انتخاب شده توسط رای دهندگان فلوریدا به توقف استفاده از دولت منابع محدود به تعقیب انجام است که در حال حاضر غیر قانونی. اصلاح نمی کند حکم هر Floridian به نقض قانون فدرال است. نه نشانی از آن هیچ تاثیری در اجرای قانون فدرال یا ادعا به نقصان فلوریدا از نقض قانون فدرال --- و نه می تواند آن را. به سادگی قرار دادن واگرا سیاست انتخاب شده توسط دولت فدرال و دولت با توجه به جرم خاصی انجام نمی ایجاد یک صورت تخلف از قانون اساسی ایالات متحده."

مخالفان این طرح از جمله سنا, خانه, دادستان کل اشلی مودی و فلوریدا اتاق بازرگانی باید با حمله به اصلاحیه پیشنهادی در ماه های اخیر به دلیل پتانسیل درگیری با مواد مخدر فدرال قوانین رقیب که اندازه گیری نمی کند به اندازه کافی اطلاع رای دهندگان از جنگ خواهد بود و گمراه کننده است.

اما سنا رفته بیشتر مقید است که استدلال به قانون جدید نیاز است که دیوان عالی کشور نگاه کنید که آیا رای گیری طرح های نامعتبر هستند تحت قانون اساسی ایالات متحده. سنا استدلال می کند ماری جوانا اندازه گیری را نقض قانون اساسی ایالات متحده را "برتری بند" است که به طور کلی شامل قوانین فدرال trumping قوانین ایالتی.

"عبور از (قانون جدید) توضیح حوزه دادگاه بررسی و باز کردن درب برای دادگاه در نظر گرفتن ناتوانی comport با قانون فدرال" سنا وکلای نوشت در مارس 20 مختصر. "از آنجا که این طرح facially نامعتبر تحت قانون اساسی ایالات متحده دادگاه باید آن را حذف از انتخابات."

بیشتر: برنت چاق شدن: تفریحی ماری جوانا فشار حمایت از منابع قابل پیش بینی

در حالی که مخالف اصلاح مودی دارای انشعاب از مجلس سنا در مورد استفاده از قانون جدید سعی کنید برای جلوگیری از آن. در یک پرونده هفته گذشته مودی دفتر گفت: قضات باید در نظر بگیرید که آیا این طرح اجرا می شود گرفتار قانون اساسی ایالات متحده.

"از آنجا که گمراه کننده زبان های رای را فراهم می کند کافی مستقل و زمینه را برای حل و فصل این مورد (عالی) دادگاه نیاز نیست --- و سنتی و مبتنی بر اصول قضایی خویشتن داری نباید --- آدرس به صورت اعتبار پیشنهاد متمم تحت قانون اساسی ایالات متحده," مودی مختصر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب