دوره نقاهت پس از بیماری همه گیر: انعطاف پذیری از شمال کشور در یک بحران

نظرسیلاس لیون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:32 PM EDT 28 مه سال 2020در سال 1938 در آمریکا نرخ بیکاری در ایستاده

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

نظر

در سال 1938 در آمریکا نرخ بیکاری در ایستاده بود 20 درصد به عنوان یک مرد به نام فرانک کرو در زمان بر روی یک پروژه بسیار وسیع و پیچیده و بحث برانگیز برخی هنوز معتقدند باید آن را هرگز اقدام شده است.

کرو و خدمه خود را از 4,700 نیست فقط ساخت شستا سد دوم-بلندترین سد بتنی جهان در آن زمان بود. در بسیاری از آنها ساخته شده است Shasta County ما در امروز زندگی می کنند. و جسارت خود را درد اشتباهات و موفقیت های ثابت کند که ما به طور کلی فکر می کنم بیش از حد کوچک زمانی که ما فکر می کنم در مورد آنچه که ما می توانید با هم انجام دهید.

این کشور خروج از رکود به مراتب متفاوت تر از وضعیت ما امروز. اما ما در حال آزمایشی و اشتباه دوباره شروع به پدیدار شود از بی سابقه ملی shut-down. ما پیدا کردن یک جهان و جامعه تغییر کرده است. وجود خواهد داشت مشکلات ما هرگز با آن مواجه است. نیز وجود خواهد داشت فرصت های ما تا به حال هرگز.

میلیون ها نفر از کارگران شده اند مجبور به یاد بگیرند که چگونه به انجام شغل خود را از خانه — و بنابراین باید کارفرمایان خود را. که می تواند به ایجاد فرصت برای جوامع روستایی مانند ما برای جذب بالا-کارگران پرداخت می شود که آن را به کسانی که دلار به اقتصاد محلی?

و... اما ما نمی به اندازه کافی پهنای باند. حدس بزنید چه ؟ آنها نمی باید هر گونه راه برای گرفتن به اندازه کافی شن به کنترل از راه دور محل سد. آنها ساخته شده است 10-مایل طولانی تسمه نقاله و زد آن 24 ساعت یک بعد از Kutras دستگاه توسط رودخانه در وسط ردینگ. هیچ کس تا به حال چنین چیزی شنیده ام.

ما در حال رفتن به مجبور به تنظیم. انتخاب ما است که آیا برای زنده ماندن این و یا فکر می کنم بزرگ.

امروز به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در سراسر کشور تلاش های ما در حال راه اندازی یک سری از داستان که به بررسی راه هایی که جامعه در حال حاضر شروع به ظهور از COVID-19 خاموش کردن و یا حداقل تلاش برای. پروژه های بازسازی امریکا در تلاش برای جذب این لحظه تاریخی و درخشش نور به سمت مسیر رو به جلو است.

ما تبلیغات بخش فروش شده اند و کار با کسب و کارهای محلی به شناسایی راه هایی می توانید آنها را دوباره به هم متصل با مشتریان و رشد و یا به دست آوردن کسب و کار خود را. و در اخبار کنار ما مشغول به کار در بخش های بخش نگاه در شکل "بازسازی" ممکن است.

که شامل:

  • دیوید Benda ما متخصص مقیم در کسب و کار در شمال کشور, نوشتن درباره ظهور گرایش های جدید در اقتصاد منطقه ای;
  • Benda همچنین است گرفتن نگاه نزدیک در این ایده که روستایی املاک و مستغلات ممکن است رونق مناسب همراه با کار از صفحه اصلی گزینه;
  • دامون آرتور می نویسد: از یک پتانسیل موج گردشگران منتشر شده از, اقامت خانه سفارشات و به دنبال این نوع از تنهایی ما منطقه را ارائه می دهد;
  • میشل چندلر گزارش تلاش های صاحبان رستوران ها برای زنده ماندن نه تنها تعطیلی اما بازگشایی رو با قوانین است که کسب و کار خود سود;
  • Mike Chapman بررسی راه های غیر منتظره COVID-19 تحت تاثیر صنعت بهداشت و درمان و ورود ناگهانی از آینده پزشکی از راه دور;
  • اتان هانسون توضیح کامل و مطلق عدم قطعیت را احاطه کرده است که آینده ورزشی به صورت محلی به عنوان مربیان و ورزشکاران و مدیران در هر سطح در انتظار روشن هدایت و
  • انزال زن, Shulman مذاکرات به مربیان که در حال تلاش برای تدبیر امن و بسیار تغییر برنامه شروع به گرفتن حداقل برخی از فرد با دانش آموزان زمانی که سال تحصیلی آغاز می شود دوباره.

در خواندن داستان های خود من اغلب تعجب و شیفته چیزهایی که من تا به حال شناخته شده نیست — به خصوص در مورد راه های این بحران و روند بهبود ممکن است متفاوت باشد برای جامعه ما بیش از دیگران است. من فکر می کنم شما در پیدا کردن همان.

آن سال که فرانک کرو وارد Shasta County, دیگر بلند پروازانه همکار از جنوب کالیفرنیا انجام بیش از حد. نام او پل Bodenhamer این ویرایشگر موسس ردینگ رکورد. او ایده های بزرگ — که از رئیس خود ژان پل Scripps بود که Shasta County سزاوار بهتر روزنامه.

ما در زمان ما برای اولین بار تنفس به عنوان یک شرکت در اعماق یک بحران ملی. ما مفتخریم که هنوز هم در اینجا با شما به عنوان ما از ظهور دیگر — با هم. با تشکر از شما برای خواندن.

سیلاس لیون است سردبیر اجرایی ثبت می شوند. محلی نگاری مسائل و سزاوار حمایت خود را. اگر شما هنوز نمی اشتراک, لطفا در نظر پیوستن به ما در بهبود جوامع از طریق تایید و قابل اعتماد گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب