رکورد افکن تولید عملیات در حال حرکت به چیکو; روزنامه ساختمان قرار داده می شود تا برای فروش

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:40 PM EDT Jul 9, 2020رکورد افکن مطبوعات در ردینگ خواهد کرد که رول برای

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

رکورد افکن مطبوعات در ردینگ خواهد کرد که رول برای آخرین بار در ژوئیه 19.

شروع جولای 20, رکورد افکن چاپ خواهد شد در شرکت-ثبت در چیکو. رکورد افکن است نه ادغام با E-R اما در حال انقباض است با چیکو برای چاپ مقاله.

کاغذ بسته بندی مرکز که مونتاژ درج تبلیغات و بسته های نرم افزاری در پایان مقاله نیز بسته است در ردینگ. یازده تمام وقت و هفت پاره وقت کارکنان تحت تاثیر قرار خواهد شد حرکت می کند.

"من قصد ندارم به براق آن بیش از آن لطمه می زند و برای پایان دادن به این دوره از چاپ در ردینگ و خداحافظی به همکاران عزیز است که مهارت و حرفه ای رفته به تولید روزانه این معجزه هر شب" سردبیر اجرایی سیلاس لیون گفت.

خوانندگان باید متوجه هر گونه تغییر. تحویل بار و محتوای اخبار همان باقی خواهد ماند و این مقاله را در ادامه به چاپ و هفت روز هفته.

لیون گفت: او با اعتماد به نفس مطبوعات عمل را در دست های خوب در چیکو.

"این من را تشویق می کند به می دانم که در یک شب من آگاه هستم از زمانی که ما نمی تواند چاپ در ردینگ — شب Carr آتش سوزی شد یک گردباد — آن چیکو خدمه که برای نجات ما و چاپ مقاله ما. آنها تا به حال پشت ما و ما به آنها اعتماد" او گفت:.

در حال حرکت چاپ عملیات به چیکو خواهد شد که هیچ تاثیری در اتاق خبر که به تازگی گسترش یافته علاوه بر این با خبرنگار آموزش و پرورش ندا آتیه امکان پذیر شده توسط همکاری با گزارش برای امریکا است.

"مطبوعات عملیات حرکت خواهد کرد اما رکورد افکن می رود قوی" لیون گفت. "ریشه های ما بازگشت به تاسیس شستا پیک در 1850s. ما در جامعه ما معتقدیم محلی نگاری باعث می شود آن را به مکانی بهتر و ما اینجا هستیم برای مسافت های طولانی است."

رکورد افکن ساختمان خواهد بود برای فروش قرار داده و احتمالا در اوایل هفته آینده, لیون گفت.

فروش به کار گرفته خواهد شد توسط BellCornerstone از Manlius, New York.

مقاله نقل مکان از مرکز شهر ردینگ به 11 هکتار در سایت بر روی دوقلو نظر بلوار در سال 1982.

دلار 2.66 میلیون 51,000 فوت مربع ساختمان ساخته شده بود توسط ون دایک ساخت ردینگ و طراحی شده توسط Pellegren Corp. از Englewood, کلرادو, با توجه به ثبت افکن مارس 1981 مقاله.

سابق رکورد افکن ویرایشگر رابرت Edkin گفت: در یک سال 1980 مقاله ای که در روزنامه در اواخر سال 1978 دستور جدید پنج-واحد 80-صفحه مطبوعات بود که ساخته شده در کانکتیکات. آن را حمل به ردینگ در اواخر سال 1980 اما نبود به بهره برداری قرار داده تا دوقلو نظر بلوار گیاه افتتاح شد.

ساختمان پروژه در این زمان بود که بزرگترین در 52 سال سابقه John W. Scripps روزنامه ها که تاسیس ردینگ رکورد در سال 1938 و متعلق به روزنامه برای بسیاری از وجود آن است.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن