رکورد افکن روزنامه نگاران برنده 2019 بهترین گانت جوایز از جمله 2 نام MVPs

گزارش کارکنان منتشر شده 5:48 PM EDT 22 مه سال 2020رکورد افکن در زمان خانه چند برنده پنج شنبه از طریق پدر و ماد

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

رکورد افکن در زمان خانه چند برنده پنج شنبه از طریق پدر و مادر خود شرکت سالانه جوایز روزنامه نگاری — از جمله دو نفر از کارکنان که به نام "standout هنرمندان" در گانت ملت بزرگترین روزنامه های زنجیره ای.

نه خارج از قضات انتخاب برندگان برای بهترین گانت جوایز که در حال حاضر شامل مطالب از 260 مقاله در سراسر کشور پس از شرکت در هم ادغام شدند و با GateHouse رسانه ها.

این نور افکن را جنی اسپینو محلی اخبار مربوط به Alayna Shulman ارشد خبرنگار نامگذاری شد دو مشترک شرکت "standout هنرمندان" در سال 2019.

رده — صورتحساب نیز به عنوان شرکت "MVPs" — افتخارات کارکنان "است که فرد بدن از کار در سراسر سال نمونه آنچه که ما برای ایستادن و آنچه ما به آرزوی. وجود 32 MVPs نام در سراسر اخبار بخش از این شرکت است که همچنین به عنوان شناخته شده در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

به عنوان "تحول صدای در اتاق خبر و جامعه" Shulman ذکر شده بود برای کار در Carr, آتش مدرسه واکسیناسیون نرخ منطقه ای و سیاست در شمالی وزارت امور خارجه در سال 2019 در حالی که اسپینو مفتخر شد برای او اختصاص داده شده و توانمند رهبری به عنوان یک ویرایشگر.

"جنی و Alayna دو تا از بهترین روزنامه نگاران من می دانم کار در بالای بازی خود را. این یک هیجان برای دیدن آنها به رسمیت شناخته شده در میان هزاران نفر از روزنامه نگاران در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در سراسر کشور در منطقه" سردبیر اجرایی سیلاس لیون گفت. "آن را حتی بهتر با آنها کار به روز کردن و احساس شدت از خود گذشتگی خود را به این جامعه و این ماموریت از اخبار محلی."

در ضمن این مقاله همچنین مفتخر شد برای بهترین محلی گزارش برای یک سری از داستان در Carr آتش.

برنده مطالب شامل یک تحقیقی قطعه از خبرنگاران ارشد Mike Chapman, دیمون, آرتور و دیوید Benda که کاوش در این شهر مدیریت پوشش گیاهی و یک روایت بازگویی آتش شش ماه بعد توسط Shulman.

قضات به نام Carr آتش نوشته "برجسته و نوآورانه کار تحقیقی."

"من خشمگین شد که خواندن در مورد عدم توجه به پوشش گیاهی که سوخت کار آتش است. من teared تا زمانی که خواندن در مورد قربانیان داستان" آنها نوشت. "این سری از داستان سزاوار توجه ملی و افتخارات."

داستان در پوشش گیاهی "سوخت برای ما آتش" ویژه همکاری با ENPLAN محلی محیط زیست و geospatial شرکت است که ایجاد نقشه های تعاملی برای خوانندگان.

این نور افکن دیگر افتخار این سال برای آرتور سری با خبرنگاران از دیگر روزنامه "مقصد برای رایت" که برنده بهترین مشارکتی داستان سرایی.

"این پروژه خدمات عمومی در جوامعی که نیاز به آگاهی بیشتر از چگونگی ایمن ماندن در طول حوادث" قضات نوشت: از سری که متمرکز در اردوگاه آتش در بهشت.

"اخبار محلی است که تحت فشار شدید در اطراف کشور ما خواسته ایم ما جامعه برای حمایت از ما به خاطر این کار مهم است. این همان چیزی است که ما در حال صحبت کردن در مورد: گزارش دیده بان است که دارای افراد قدرتمند و نهادهای پاسخگو در مورد مسائل است که ماده" لیون گفت. "من سپاسگزار برای شرکای ما از جمله ENPLAN های چیکو شرکت-ثبت ساکرامنتو زنبور عسل, آسوشیتد پرس و دیگران است که با همکاری با ما به انجام کار بزرگ بخشید."

این مقاله آخرین برنده بیا یک ماه پس از آن در زمان خانه 14 جایزه از کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران سالانه کالیفرنیا جوایز روزنامه نگاری. چاپ نشریات در سراسر کشور رقابت در این مسابقه که قضاوت توسط روزنامه نگاران در سراسر کالیفرنیا و برندگان شکسته گردش خون اندازه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن