به تازگی دوباره مارکو جزیره افسر پلیس می یابد خود را به عقب تحت بررسی

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 10:49 AM EDT 28 مه سال 2020یک جزیره مارکو افسر پلیس که در ابقاء شد از طر

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

یک جزیره مارکو افسر پلیس که در ابقاء شد از طریق داوری این ماه دوباره تحت بررسی است.

در حالی که این شهر از مارکو جزیره نمی تواند تایید وجود یک تحقیق به Tige Thompson, معافیت ذکر شده توسط این شهرستان شنبه شب در پاسخ به ناپل اخبار روزانه درخواست سوابق مربوط به ارتباطات در مورد او میریزد نور در شکایت.

خاص اساسنامه ذکر شده توسط سروان. دیو بائر, Ch. 112.533 (2)(a) مانع از انتشار پرونده تا زمانی که تحقیقات "متوقف می شود فعال" و یا اخطار کتبی داده شده است که بررسی بسته است.

این مشخص نیست که چه خاص اتهامات علیه تامپسون.

بیشتر: مارکو جزیره پلیس نیست و مشخص شود چه چیزی برای انجام با ابقاء افسر که نمی تواند شهادت

تامپسون ابقاء شد در مارس 6, نزدیک به یک سال پس از خاتمه این شهرستان به دلیل آن تلقی او نمی تواند تحقق وظایف یک افسر پلیس است.

تصمیم خود را بر اساس تامپسون که در یک بردی لیست که برخی از دولت وکیل دفاتر به ممنوعیت استفاده از افسران از شهادت و یا پیگیری از افسران که شهادت می تواند استیضاح در شهادت ایستاده است.

دادستانی حفظ کرده است برای سال های سال است که آن را نمی خواهد تماس تامپسون به عنوان شاهد بر اعتبار نگرانی است که کشش و برگشت به یک مورد DUI که در آن او را متهم به کذب بودن.

در حالی که این اتهامات untruthfulness منجر به دادستانی انداختن صورت بدون تحقیقات راه اندازی شد به این حادثه تا سال 2014 زمانی که هیچ شکارچی بود رئیس پلیس.

حتی در آن شهر نمی تواند تکمیل تحقیقات بی درنگ.

پس از آن رئیس پلیس Al Schettino در زمان زمام اداره او اختصاص جدید محقق به این مورد اما نه بدون اشتباهات.

بیشتر: بحرانزده مارکو جزیره افسر برنده مورد داوری بازگشت

زمانی که تحقیقات کامل شد گروه نمی تواند مجازات تامپسون به دلیل 180 روز پنجره به نظم و انضباط او تمام شده بود. علاوه بر زمان بندی اشتباه بررسی خود بود و نه عادلانه به عنوان تامپسون بود فراهم فرصت برای ایجاد یک بیانیه و یا در حال حاضر شواهد در دفاع از خود.

در ضمن Schettino reassigned تامپسون از تحقیقات بخش بازگشت به جاده گشت جایی که او باقی مانده سال را تا زمان فسخ است.

اگر چه Schettino احساس تامپسون اعتبار مسائل را لکه تحقیقات اگر او تا به حال باقی مانده در قبلی خود نقش شرایطی ثابت می شود فاجعه به عنوان اکثریت قریب به اتفاق موارد او با درگیر بودن تحت پیگرد قانونی قرار.

این شامل یک حادثه در دسامبر 2018 که در آن یک مرد دستگیر شد و در چندین اتهام جنایت پس از barricading خود را در خانه خود با بیش از 20 سلاح و هزاران نفر از مهمات.

بیشتر: با استناد به جزیره مارکو پلیس, نقش, در, دستگیری, وزارت امور خارجه دادستان کاهش هزینه

تامپسون در ادامه اشتغال با وزارت سال با وجود نگرانی از دادستانی ثابت به منجی خود را در طول فرآیند داوری.

داور جرارد فاولر اعلام کرد که تامپسون بوده است در خدمت به عنوان یک افسر پلیس است و می تواند همچنان به انجام این کار در آینده. قرار دادن در یک بردی لیست نیز برابر نیست به رد صلاحیت از اشتغال است.

در حالی که تامپسون ابقاء شد سه هفته پیش در این شهر متوقف شده بود آوردن او به کار از جمله فراهم کردن او با شرطی از نظر اشتغال است.

آن را نیز تا به حال هنوز مشخص نیست چه وظایف خود خواهد بود با توجه به اینکه دادستانی کاهش یافته است به تغییر موقعیت خود را در تماس با او را شاهد بوده است.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب