نشاط عکس, رفتار نامناسب موجود در پرونده که منجر پورت سنت لوسی افسر پلیس به ترک

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:26 PM EDT Jul 16, 2020پورت سنت. لوسی — یک افسر پلیس ترک به

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

پورت سنت. لوسی — یک افسر پلیس ترک به جای اخراج می شود و پس از تحقیقات داخلی یافت او نادرست تعامل با یک زن متهم در حمله به خانه سرقت که بعدها او را فرستاده زشت, عکس از خودش سوابق نشان می دهد.

افسر فرانک Incorvaia ترک به عنوان تحقیقات پایدار یافته از پنج تخلف از جمله عدم تطابق با استانداردهای رفتار شکست به درستی امن و حمل و نقل کسی که در بازداشت پلیس و نادرست مرتبط با جنایتکاران شناخته شده.

Incorvaia استخدام شد در مارس 2019 و حمله به خانه سرقت اتفاق افتاد در اواخر نوامبر. 4 یا اوایل نوامبر. 5 در 2200 بلوک شرق culpepper در درایو.

به او گفته شد برای گرفتن یک مظنون در مورد لیلیان Evans, 24, از پورت سنت لوسی به ایستگاه پلیس برای مصاحبه.

ایوانز دستگیر شد و در ماه دسامبر در ارتباط با صورت و چهره هشت فقره جنایت از جمله دو فقره از تشدید باتری با یک سلاح مرگبار و سه فقره از تشدید حمله با سلاح مرگبار سوابق نشان می دهد.

پس از حمله به خانه حادثه یک کارآگاه کردم رضایت به جستجو Evans,' تلفن.

در سیاهههای مربوط به تماس آنها یافت "فرانک با یک دسته از قلب در کنار آن." تعداد بود Incorvaia شخصی شماره سوابق نشان می دهد.

پلیس نگران بودند زیرا زمان تماس بود که Evans شد در اجرای قانون بازداشت کرده است. ایوانز پلیس گفت که او نمی دانست Incorvaia قبل از آن شب.

او گفت: آنها "صحبت کردن است."

"از من خواسته بود در یک رابطه, صحبت کردن'? خانم ایوانز گفت: نه هنوز وجود دارد,'" سوابق نشان می دهد.

او گفت: آنها نیست صحبت از طرح های آینده, اما, "او گفت: او می خواست به من را و یا چیزی است."

بیشتر: آب اسکی علاقه مندان از ساحل Vero می میرد در پورت سنت لوسی حادثه; دختر گفت: او را "پدر بزرگ'

پلیس Incorvaia در زمان ایوانز به ایستگاه پلیس برای مصاحبه و تعیین او وجود دارد حدود 5 صبح هیچ کارآگاهان در بخش تحقیقات جنایی و Incorvaia آورده Evans بازگشت به ماشین گشت. او نه دست به دستبند و آنها صحبت برای حدود 40 دقیقه است.

"در طول این زمان خانم ایوانز و افسر Incorvaia رد و بدل شماره تلفن و او در ابتدا به نام افسر Incorvaia تلفن" سوابق نشان می دهد. "افسر Incorvaia بعدها به نام خانم ایوانز' تلفن همراه در حالی که او در بازداشت پلیس و مصاحبه شده است."

Incorvaia گفت: او رد و بدل شماره برای ساخت یک رابطه دوستانه و "کشت محرمانه خبرچین." او گفت: آن را "عمل مشترک" را از خود عدد است.

"من آنچه را که من به طور معمول انجام دهید ایجاد یک رابطه دوستانه با یک فرد و من حفظ رابطه دوستانه رفتن" Incorvaia گفت. "آنها از من شماره تلفن من است که من را به طور شبانه به کسی ... جنایتکاران از جمله در مورد ... آنها نیاز به در تماس با من و یا اطلاعات در مورد ماری جوانا, مواد مخدر و اسلحه است."

او گفت که چگونه او یک کارآگاه با سازمان های دیگر.

Incorvaia کار کرده و فورت پیرس پلیس و پالم بیچ شهرستان کلانتر دفتر قبل از پورت سنت لوسی پلیس با توجه به پلیس.

در جریان تحقیقات کارآگاهان فکر Incorvaia "به حداقل رساندن" ایوانز' اتهام مشارکت در سرقت.

بیشتر: کارگران در 21 گنج ساحل Publix فروشگاه تست شده COVID-19 مثبت

پلیس در یافت پیام از ایوانز به Incorvaia که او ظاهرا نمی دید. یکی از کسانی که عکس از او را در یک تی شرت و لباس زیر خود را.

پرسید چرا از ایوانز ارسال خواهد چنین عکس Incorvaia گفت: "من نمی توانم به شما بگویم آنچه که او فکر می کند که او چگونه فکر می کند و یا روند تفکر پشت آن است."

سوابق نشان می دهد Incorvaia "استعفا داد و به جای فسخ است."

بیشتر: 99 سال می میرد پس از ایالات متحده 1 ترافیک تصادف در پورت سنت لوسی

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب