پیشنهاد بسته میانجیگری جلسه دیگری سیلی در صورت سباستین ساکنان | نظر ما

نظرهیئت تحریریه Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:56 PM EDT May 29, 2020دیگر چه نتیجه گیری می تواند یکی برسد

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

نظر

دیگر چه نتیجه گیری می تواند یکی برسد پس از بررسی ،

شهردار شهر مدیر و دادستان شهرستان شکایت سه تن از اعضای شورای این ادعا آنها قفل شده است عمومی و غیر قانونی شورای شهر نشست.

یکی از councilmen شکایت شهردار و شهرستان, مدیریت ادعا آنها نقض حق خود را به تماس با یک جلسه شورای.

سپس وکلای این دوستان موافق به واسطه اختلاف — در پشت درهای بسته!

نکته جالب? ساده لوحانه است ؟ غیر قانونی است ؟ تمام سه ؟

بنابراین می رود جاری تراژدی و کمدی در سباستین که در آن اد داد باقی مانده است شهردار پل کارلایل شهرستان مدیر و مانی چند لحظه بعد دادستان شهرستان.

حداقل در حال حاضر.

این سه نفر رای توسط اعضای شورای چارلز Mauti پاملا parris در و دامین Gilliams برگزار شد که یک, عجیب و غریب, جلسه, مارس 22 تقریبا چهار ساعت پس از کارلایل آن را لغو.

بیشتر: زمان پایان نمایش کمدی, نوجوان antics خطر انداختن سباستین ساکنان

در یک مدار دادگاه روز شنبه, Gilliams' وکیل Craig, Rappel, توافق سباستین وقت مغز اعتماد باقی مانده در کنترل شهر تا حداقل یک جلسه میانجیگری برای برنامه ریزی 1-5 بعد از ظهر پنج شنبه.

همانطور که از اواخر روز چهارشنبه با میانجیگری جلسه قرار است برگزار شود بدون حضور مردم با توجه به جاناتان Barkett وکیل برای Dodd کارلایل میبرند.

"لطفا درک کنید که میانجیگری رسیدگی شامل مذاکرات حل و فصل و به طور کلی محرمانه" Barkett ایمیل جامعه ویرایشگر لورنس Reisman در پاسخ به او "احترام تقاضا" برای ارائه به مطبوعات مجله و TCPalm دسترسی به اقدام. "بر این اساس من معتقدم که ما می تواند جای خود را درخواست می کند."

همانطور که از نوشتن این مطبوعات مجله/TCPalm و حقوقی آن تیم هنوز در تلاش برای متقاعد کردن وکلای مدافع در صورتی که مبتنی بر عقل سلیم و قانون فلوریدا — داشتن چندین عضو از بدن حاکم در حال حاضر در یک جلسه میانجیگری را نقض فلوریدا آفتاب قانون است.

روشن است در فلوریدا آفتاب دستی:

"میانجیگری منوط به آفتاب ، در نتیجه بیش از یک عضو از بدن همکاران باید حضور میانجیگری کنفرانس."

آن را نیز در نظر باربارا پترسن سابق دیرین جمهور فلوریدا متمم اول قانون اساسی پایه و مایکل Barfield در فلوریدا باز دولت ،

Barfield گفت که او فکر می کند که حداقل سه یا چهار نفر از مقامات در این مورد در حال حاضر نقض آفتاب قانون در ارتباط با لغو شد اما نشست.

"من فکر نمی کنم آنها باید ترکیب آن با یک واسطه که شفاف نیست و برای عموم آزاد نمی," او گفت:.

او درست است. به چهار دلیل اعضای شورای' وکلای شده اند forewarned در مورد پتانسیل نقض اعضای شورای نخواهد بود قادر به ادعا می کنند — اگر دولت وکیل محققان می آیند ضربه زدن — که آنها را نمی دانید بهتر است.

"شهروندان باید اصرار دولت انجام شده است در آفتاب" Barfield اضافه شده است.

چرا ؟ به عنوان یک شهروند فلوریدا آن را ما درست در زیر بخش 24 از دولت اساسی است.

همچنین کسب و کار خوب.

حقوق و قانون اساسی ما باید سنگین تر بودن از هر گونه میانجیگری محرمانه امتیاز از افرادی که برای ما کار می کنند اما کسانی که در تقابل با یکدیگر است. پس از همه, سباستین ساکنان به احتمال زیاد خواهد شد که به پای این لایحه را برای شهرستان خود را رهبران shenanigans.

Dodd Gilliams, Mauti و parris در باید صحبت زیادی در مورد دولت باز شفافیت و ارتباط بهتر — برخی برای بیش از یک سال است.

بحث این است که ارزان است. Adjourning جلسات اولیه لغو جلسات برگزاری آنها را پس از آنها لغو شده است بدون کارکنان شهرستان و یا عمومی شواهد آن است.

داشتن چهار councilmen و وکلای آنها دیدار در پشت درهای بسته برای حل و فصل اختلافات خود را توهین آمیز است. هیچ بحث و یا عمل است که بر ساکنان شهر باید انجام شود مخفیانه.

آن را توهین به.

آن را ریاکارانه.

"در نهایت این که منافع یا نه از نتیجه وساطت" Barfield گفت.

بنابراین باز میانجیگری. یا به تعویق انداختن آن تا زمانی که وجود دارد بهتر طرح که شامل ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن