رئیس جمهور از فلوریدا نوار توصیف آخرین چهار ماه به عنوان "دوره سقوط در مدیریت بحران'

پل Ivice ویژه به TCPalmمنتشر شده 7:07 PM EDT Jun 19, 2020ورو بیچ — چهار ماه گذشته از ساحل Vero وکیل جان استوار

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

ورو بیچ — چهار ماه گذشته از ساحل Vero وکیل جان استوارت سال به عنوان رئیس جمهور از نوار فلوریدا "بود و یک دوره سقوط در مدیریت بحران است."

"وجود دارد هیچ نقشه راه" استوارت گفت که او و نوار کارکنان وظیفه شد با اغلب-فوری انتشار تغییرات در مراحل دادگاه و دیگر اطلاعات حیاتی به حدود 107,000 وکلای مجاز به عمل در فلوریدا.

"عدالت فقط نمی تواند به توقف خرد," استوارت 50 و گفت: به عنوان او آماده برای نوار سالانه کنوانسیون برگزار شد آنلاین برای اولین بار.

"ما باید همچنان به جلو حرکت کند" گفت: استوارت یک شریک در ورو بیچ شرکت Rossway قو پس از سال 2016.

"برخی از مردم آماده بودند بعضی از آنها نوع teetering و برخی از مردم نیست در همه آماده اما من فکر می کنم این حرفه به عنوان یک کل انجام یک کار بسیار خوب گرفتن به سرعت اگر آنها نبودند در حال حاضر و یا اگر آنها در اجرای این شیوه در یک عجله به طوری که آنها می تواند همچنان به ارائه خدمات ضروری به فلوریدا مصرف کنندگان به عنوان مورد نیاز است."

استوارت همچنین اعتبار دادگاه عالی فلوریدا و رئیس دادگستری چارلز canady را از دست با تصمیم گیری برای انطباق با سیستم قضایی به طور مداوم در حال توسعه شرایط.

زمانی که استوارت انتخاب شد و بدون مخالفت در دسامبر 2017 به عنوان 2019-20 رئیس جمهور گفت: آن را در بخشی به دلیل "من یک کمی از مهارت های منحصر به فرد مجموعه ای به دلیل کار بار از من خواسته شد تا در اواخر سال 2012 و اوایل سال 2013 با توجه به تکنولوژی و تاثیر آن بر عمل به قانون است."

او به ریاست تکنولوژی فرعی برای سه سال مطالعه در آینده حرفه ای و نظارت اجرای دو اصلی آن توصیه.

که دانش و تجربه در آمد دستی.

"بدیهی است که همه گیر است و نه وسیله نقلیه است که من را انتخاب کرده اند به علت شتاب تغییر دهید اما ما احتمالا شتاب حرفه ای و قوه قضاییه با استفاده از فن آوری در عمل با پنج تا 10 سال و در سه یا چهار ماه" استوارت میگوید.

در برابر "افت وحشتناک یک مقدار از درد و رنج" استوارت گفت: وجود یک پوشش نقره ای.

"ما در مورد بحث های جدید معمولی و چه آن را مانند نگاه," او گفت:. "ما در حال رفتن به عقب به راه همه چیز بودند. من فکر می کنم ما وکلا در واقع بهتر است آن را مانند آنها ببینید که ما می تواند از راه دور کارکنان ما آن را دوست دارد بهتر است و بسیاری از مشتریان آن را دوست دارم بهتر است.

"آن را کارآمد تر آن را بیشتر مقرون به صرفه کاهش سربار و آن را فقط یک راه مدرن تر از انجام کسب و کار" او گفت:.

استوارت گفت: یکی از عوامل مهم در تطبیق شد به اجتناب overreaching.

"حتی اگر ما در تلاش برای پیش بینی آینده, من فکر می کنم ما اعضای قدردانی داشتن یقین و گفت: مهم نیست که چه اتفاقی می افتد بعدی چهار تا شش هفته این همان چیزی است که چشم انداز است که به مانند به طوری که آنها می تواند طرح حداقل در میانه راه به مدیریت کسب و کار خود و مشتریان خود را."

یک پروژه استوارت می خواستم برای به انجام رساندن طول مدت خود را رو دیر شروع کرد.

"ما قطعا در این کمیته هستم و ریاست در مورد ارائه خدمات حقوقی (به 75 درصد از جمعیت حقوقی نیازهای برآورده نشده)" او گفت:. "این مجموعه برای شروع در ژانویه و اجرا را از طریق یک سال از در حال حاضر, اما ما نمی شروع تا این هفته است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن