آماده سازی جریان برای ردینگ را برای عدالت

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:46 PM EDT Jun 2, 2020شهر ردینگ مقامات می گویند که آنها در حال کار با

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

شهر ردینگ مقامات می گویند که آنها در حال کار با سازمان دهندگان راهپیمایی امروز برای عدالت به طوری که آن را "امن و مسالمت آمیز اعتراض کنند."

"در حالی که این شهر نمی تواند جلوگیری از مردم در قانون اساسی حق اعتراض و یا جلوگیری از مردم از شهر از حضور در هر گونه اعتراض در این شهرستان آماده شده است و کار با سازمان برای اطمینان از امن و مسالمت آمیز اعتراض" شهردار آدم McElvain گفت: در آزادی مطبوعات شهر فرستاده اواخر بعد از ظهر دوشنبه.

مربوط به: 'هیچ بهانه ای برای خشونت': معترضان ردینگ رئیس پلیس به تاریخ روز سه شنبه مارس

صلح آمیز مارس برنامه ریزی شده است برای شروع در 6:30 بعد از ظهر امروز بیش از کشتن جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در روز یادبود در دست پلیس مینیاپولیس.

این تظاهرات قرار است به رفتن از کول پارکینگ در 895 براونینگ سنت همراه تپه درایو به دانا درایو و در مقابل تن. شاستا بازار قبل از حلقه بازگشت.

سازمان دهندگان می گویند که آنها در حال کار با ردینگ اداره پلیس تا ماه مارس می رود هموار.

"ما هنوز هم در حال حرکت رو به جلو و به دنبال به سمت یک زمان زیبا از وحدت و صلح" Jensine ویکتوریا یکی از سازمان دهندگان گفت: صبح روز سه شنبه. "ما از صحبت با RPD در مورد هر نگرانی و بر این باورند امروز خواهد شد یک صفحه نمایش همبستگی نسبت به عدالت به عنوان یک شهر است."

در ضمن ردینگ شهرستان Manager بری Tippin گفت: این شهرستان دریافت کرده است حدود ده درخواست از مردم مایل مقامات به لغو راهپیمایی امروز به علت ترس است که آنچه را که سازمان به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز می تواند منجر به خشونت به عنوان اتفاق افتاده است در دیگر شهرستانها.

یک ردینگ سخنگوی اداره پلیس گفت: صبح امروز "احتمالی برنامه های" توسعه یافته اند به صورت مسالمت آمیز و یا nonpeaceful مارس.

"ردینگ رئیس پلیس و فرماندهی ستاد را توسعه داده اند یک طرح پاسخ و (هستند) همکاری با دیگر سازمان های اجرای قانون محلی به مطمئن شوید که ما در حال آماده به همان اندازه برای دفاع از حق مردم برای اعتراض به محافظت از کسب و کار ساختمان و اموال شخصی و دیگران باید آن را از دست" با توجه به پلیس.

Shasta County Sheriff اریک Magrini روز دوشنبه گفت که او باید نمایندگان موجود تا ردینگ افسران. Magrini اضافه اندرسون رئیس پلیس مایکل جانسون گفته اندرسون افسران در دسترس هستند بیش از حد.

ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> روز دوشنبه گفت: گشت بزرگراه کالیفرنیا نیز موجود است اگر آنها مورد نیاز است.

این شهرستان گفت: آن را به رسمیت می شناسد که اعضای جامعه در حال جمع آوری "برای حمایت از کسانی که به حاشیه رانده شده اند و احساس فراموش شده است."

اعتراض در مقابل ردینگ تالار شهر در شب جمعه صلح آمیز بود. بنابراین بود که اعتراض روز دوشنبه در رد بلاف.

"این اعتراضات می تواند کمک به جامعه ما تشخیص آنچه که اتفاق می افتد و شروع روند شفا" McElvain گفت.

رکورد افکن خبرنگاران دیوید Benda و میشل چندلر کمک به این گزارش.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن