حامله, در میان همه گیر: مادران انتظار تطبیق برنامه با کمک محلی ائتلاف

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 16, 2020ورو بیچ — راشل و ران To

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

ورو بیچ — راشل و ران Toperzer مانند بسیاری از, برای اولین بار پدر و مادر باید حدودا از طریق یک چک لیست در آماده سازی برای دختر خود.

این ورو زن و شوهر در ساحل برنامه ریزی یک دوش کودک در زمان یک تعداد انگشت شماری از زایمان کلاس ها و مواجه نگردند قبل از دستمال مرطوب کودک Remington می رسد در ماه آینده.

اما مانند بسیاری دیگر در صورت نامشخص رمان coronavirus گیر این Toperzers اقتباس شده اند تا برنامه های خود را به جا به تغییر جهان در اطراف آنها.

حمام نوزاد یک هدیه افت کردن از خانواده و دوستان است. تولد کلاس منتقل شده آنلاین. و دستمال مرطوب بچه ها backlogged و یا حتی در دسترس نیست در آنلاین وب سایت تحویل.

با وجود این تغییرات راشل و ران نگه داشته اند یک نگرش خوش بینانه و به دنبال به جلو برای شروع یک سفر جدید با یکدیگر است.

"من آماده ام برای او" گفت: 36 سال از ران Toperzer. "برای من این یک ترکیب عجیب از عصبی و هیجان زده و ترسیده تمام نورد را به یکی. اما من می خواهم به دیدار با او."

راشل گفت: آنها به عنوان آماده به عنوان آنها می توانند.

"من فکر می کنم ما خیلی خوب," او گفت:. "به طور کلی حتی با این همه به آن شده است از جمله بارداری خوب."

بیشتر: کروناویروس در ساحل گنجینه: فلوریدا وزارت بهداشت شکستن موارد توسط کد پستی

با کمک Indian River County سالم شروع به ائتلاف محلی غیر انتفاعی مراقبت از سیستم است که بهینه سازی سلامت مادران و نوزادان و خانواده راشل Toperzer و بسیاری دیگر از مادران ادامه داد: برای دریافت کمک به دست در میان عدم قطعیت است.

به عنوان از آوریل 16, کارکنان در شروع سالم ائتلاف شروع به کار از راه دور برای کمک به کاهش, فرد به فرد, تماس, گفت:, گروه, مدیر اجرایی Andrea بری.

تحت مهلت تنگ کارکنان تبدیل برنامه های خود را ظرف یک هفته برای پاسخگویی به نیازهای مادران در مراقبت از خود بری گفت. ارتباطات آنلاین سیستم عامل مانند زوم اپل FaceTime و گوگل Hangouts مورد استفاده برای ثابت نگه داشتن در تماس با انتظار مادران است.

"در بسیاری از دلهره به راه رفتن به بیمارستان در حال حاضر" بری گفت. "ما در حال تلاش برای راه رفتن روی خط می شود و آرام و موثر بر صدای."

رسیدن به مادران آسان تر است در حال حاضر است که برای حقوق مدنی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی است سست محدودیت برای گواهی پزشکی از راه دور, نرم افزار بری گفت.

به طور معمول, بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون است دستورالعمل برای چه متخصصان پزشکی می توانید از تماس با بیماران یا مشتریان خارج از فضای اداری. اما به عنوان COVID-19 گسترش قوانین اقتباس کرده اند.

"تحت این مقررات تحت پوشش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ممکن است استفاده از برنامه های کاربردی محبوب است که اجازه می دهد برای ویدئو چت و...به ارائه telehealth و بدون خطر است که OCR ممکن است به دنبال اعمال مجازات برای noncompliance با قوانین HIPAA" می خواند متوجه از دفتر حقوق مدنی.

HIPAA حریم خصوصی برقرار استانداردهای ملی برای حفاظت از افراد و سوابق پزشکی و شخصی دیگر اطلاعات سلامت و امر به برنامه های بهداشتی مراقبت های بهداشتی clearinghouses و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که انجام مراقبت های بهداشتی معاملات الکترونیکی.

برای مادران که آیا باید یک اتصال به اینترنت ائتلاف می توانید با آنها تماس بگیرید از طریق تماس تلفنی بری گفت.

بیشتر: "نه آنچه که ما خیال ضروری': Indian River County, فروشگاه صنایع دستی بسته میان COVID-19 کلانتر می گوید:

پزشکی از راه دور و مجازی meetups, کنار, وجود دارد برخی از قابل توجه لحظات برای اولین بار پدر که ران Toperzer را مجبور به دست به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر است.

به عنوان راشل 37-هفته سونوگرافی نزدیک است هفته آینده او گفته شد یک ایمیل به شوهرش نمی خواهد بود قادر به حضور به عنوان تنها یک بازدید کننده مجاز است برای هر یک از انتظار است.

راشل مادر خواهد بود در حال حاضر در طول سونوگرافی به جای او گفت:.

"او نمی خواهد بود قادر به حضور در آن است که واقعا غم انگیز," راشل گفت.

بیشتر: "من به او گفتم به خاطر مبارزه با': جامعه تظاهرات پشت St. Lucie ESE دانشجویی مبارزه با COVID-19

هر کسی که مایل به کمک به حمایت از سالم شروع ماموریت می توانید در گروه وب سایت بری گفت. در حال حاضر وجود دارد یک "نیاز بزرگ" برای پوشک و دستمال مرطوب و فرمول.

در یک پیام ارسال به تمام مادران باردار در Indian River County, پرستار انجمن فلوریدا رئیس Ann Marie McCrystal بیان کلمات از امید به همه زنان در آستانه تولد.

"به همه مادرهای دیگر وجود دارد خارج وجود دارد اعتماد است که کودک شما متولد خواهد شد به دنیایی بهتر دوست داشتنی تر و منسجم جهان" McCrystal گفت. "جایی که در آن فن آوری و پژوهش خواهد غلبه بر سختی که در آن کودک خود را....زندگی در صلح و آرامش به عنوان یک نتیجه از تغییرات مثبت است که رخ می دهد پس از COVID-19 بحران است."

در مورد سالم شروع

  • Indian River County سالم شروع به ائتلاف ارائه می دهد بخش وسیعی از, برنامه, خدمات, راهنمایی, حمایت و ارجاع به حمایت از هر نوزاد و زندگی خانوادگی در رودخانه شهرستان است.
  • برای کسب اطلاعات و به کمک بازدید https://irchealthystartcoalition.org/

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224. برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن