پورت سنت لوسی به دنبال راه حل های در مورد چگونه به منظور بهبود روابط

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:15 PM EDT Jul 17, 2020پورت سنت. لوسی از آن شده است یک سال و نی

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

پورت سنت. لوسی از آن شده است یک سال و نیم پس از پورت سنت لوسی پلیس متوقف الکس Oge برای بالا بردن سرعت و دستیار مدیر Treasure Coast دبیرستان است که هنوز هم ناراحت خط از سوال.

"هنگامی که آخرین باری که شما دودی علف هرز؟" Oge گفت: روز پنج شنبه در شهرستان فروم در روابط و ورود به یک پنل متشکل از شهردار گرگ Oravec رئیس پلیس جان Bolduc شهرستان مدیر اهل بلکبرن و ترزا اسقف مدیر اجرایی میزگرد سنت لوسی شهرستان است.

"من باور دارم که افسر با استفاده از آنچه من به نام ضمنی و تعصب" Oge گفت. "من حتی نمی دود سیگار. که در آن نقطه او موفق به خدمت و محافظت می کند."

بیشتر: St. Lucie دانش آموزان نشستن فارغ التحصیلی بیش از 'Black Lives Matter' دیگر 'نامناسب' پیام

بیشتر: ساکنان مارس در امتداد خیابان ها در پورت سنت لوسی در صلح آمیز تظاهرات, تظاهرات در نزدیکی اداره پلیس

Bolduc گفت: Oge حادثه "هرگز نباید اتفاق افتاده اند" و گفت: هر کسی باید شکایت رسمی هر گونه گزارش منفی برخورد آنها با اجرای قانون است.

"اگر ما در مورد آن بشنوند و سپس ما فرض می کنیم همه حق است" گفت: Bolduc که او نیز گفت: مردم می توانند گزارش های خوب افسران آیا در جامعه است.

"اگر با شما تماس و ناظر تلاش برای شما صحبت از تشکیل پرونده شکایت سپس بخواهید به صحبت می کنند به یک مدیر است که یک ستوان یا بالاتر."

حدود دو دوجین از مردم نشسته در مخاطبان به پیشنهادات خود را در شهر چگونه می تواند فراگیر باشد. بسیاری از مردم اظهارات فرستاده شده از طریق ایمیل و حتی بیشتر از تماشا در Facebook Live و زوم به دلیل اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل به دلیل COVID-19.

شهر فرصت از دست رفته شامل خرده فروشی است که نژادی و اقلیت های قومی می خواهم برای دیدن در این شهرستان با انتخاب عمدتا سفید خرده فروشی مشاور گروه کهربا مارتین نوشت: در یک ایمیل به مقامات شهرستان.

"چگونه ما اطمینان حاصل شود که ما در حال آوردن کسب و کار به این شهر است که نشان دهنده نیازها و می خواهد از همه شهروندان و سطح درآمد اگر ما تنها استراتژیسازی از منظر سفید شهروندان؟" مارتین نوشت.

Oravec گفت: این شهرستان انتخاب این شرکت به دلیل آن را تا به حال تجربه ملی و جهانی خرده فروشان مانند Costco که از شهرستان می خواهم به اینجا.

برخی از ساکنان دیدم بدون نیاز به فروم و متهم مسئولان شهرستان با استفاده از مسابقه به تقسیم جامعه.

"هر کسی که تلاش برای دولت یک شهر نژادی مشکل این است که اطلاعات غلط," ساکن مایکل Glennon نوشت. "این شهر یک دیگ ذوب از تمام ملیت ها و غیر ممکن است می گویند که هر قومی یا نژادی گروهی زندگی می کنند و در هر منطقه خاص از شهر است."

"من به عنوان یک سنت لوسی شهرستان اقامت دارم بدانم که چرا بسیاری وجود دارد و نژاد پرستی سفید در برابر افرادی مثل من که انجام داده اند چیزی اشتباه است ؟" ساکن شارلین بلیک نوشت: در یک ایمیل به شهرستان.

کشیش انگشت کوچک Hendley, از فورت پیرس گفت: فروم باید گسترش یافته و شامل تمام سنت لوسی شهرستان است.

"ما با هم مخلوط" Hendley گفت. "هر آنچه اتفاق می افتد در پورت سنت لوسی نمی ماند در پورت سنت لوسی."

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن