سیاسی دشمن فایل های اخلاق شکایت علیه دولت وکیل بیش جنسی باتری درخواست مقابله

Devan پاتل فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:47 PM EDT مه 6 2020سیاسی دشمن به دولت وکیل امیره فاکس شکایت از

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

سیاسی دشمن به دولت وکیل امیره فاکس شکایت از دولت در کمیسیون اخلاق را متهم کرده که او از ارائه ملایم درخواست معامله در یک باتری جنسی مورد در ازای مشارکت سیاسی.

آخرین سالوو بین کریس کراولی و فاکس بر ژانویه درخواست معامله زده با آصف Choudhury و صدور حکم — 364 روز در لی زندان شهرستان دو سال از جامعه شاهد و 10 سال از مجرم جنسی مشروط — او بعد از دریافت شفاعت گناه به یک تعداد از باتری دوم-مدرک جنایت علیه سه نفر از قربانیان است.

Choudhury, قبلا یک متخصص گوارش مستقر در فورت مایرز دستگیر شد و در ژانویه سال 2018 پس از او متهم دیجیتالی نافذ متعدد زنان vaginas در حالی که آنها ناخودآگاه در طول colonoscopies.

قبلی پوشش: جنوب فورت مایرز متخصص گوارش شارژ با باتری جنسی از بیماران طول می کشد درخواست معامله

Choudhury در ابتدا به اتهام سه فقره از باتری جنسی علیه یک ناتوان فرد یک درجه اول جنایت مجازات 30 سال زندان برای هر یک اتهام است.

او در شکایت ارائه شده به اخبار-مطبوعات کراولی پیشنهاد کمک های مبارزات انتخاباتی از ویلبر اسمیت وکلای دادگستری که به نمایندگی Choudhury, تحت تاثیر تقاضای رسیدگی و موجه دقیق بررسی است.

"وجود شواهد روشن است بجای مربوط به نرمی در یک جنایت, پرونده جنایی در ازای هزار نفر در سیاسی مشارکت" کراولی نوشت. "اجازه می دهد یک سریال متجاوز به فرار عدالت از طریق هزاران نفر در کمپین سیاسی و کمیته مشارکت نه تنها یک تخلف از اساسنامه فلوریدا است بلکه تهدیدی برای امنیت عمومی به شهروندان فلوریدا."

شکایت مشابه نیز فرستاده شده به وزارت فلوریدا اجرای قانون و اف بی آی است.

فاکس chalked کراولی شکایت به ترش و انگور و ارجاع او 14-نقطه پیروزی در سال 2018 توافق اولیه و شکایت دیگر که اخراج شده اند به علت عدم شایستگی.

"کراولی است نه سیاسی سابق و حریف او یک جریان سیاسی حریف که نمی توانید گذشته این واقعیت است که او resoundingly از دست این انتخابات برای دولت وکیل با وجود غیر اخلاقی نادرست و نفرت کمپین تاکتیک" فاکس در بیانیه ای گفت به اخبار مطبوعات. "او و حامیان او باید حرفه ای ساخته شده از پر کردن مکرر و بیهوده و بیمعنی سیاسی متهم شکایت با اخلاق و کمیسیون انتخابات در برابر من و دیگر اعضای دفتر دادستان ایالتی که اخراج شده اند برای عدم علت احتمالی."

روباه با اشاره به چندین شکایت با نوار فلوریدا در مقابل کراولی از جمله یکی که در آن علت احتمالی پیدا شد برای سوء. او همچنین اشاره کرد که در رضایت سفارشات از دو فلوریدا انتخابات کمیسیون شکایات "او گواهی هفت سه ماهه گزارش مالی مبارزات انتخاباتی خود در سال 2018 ختم گزارش درست و کامل که در واقع آنها نمی شد و او نتوانست به گزارش سهم."

مراقبت های پزشکی کارگران در HealthPark مرکز پزشکی و Riverwalk آندوسکوپی & مرکز جراحی گفت: کارآگاهان آنها شاهد Choudhury ارتکاب اعمال از جمله یک کارگر سابق تخمین زده شده که او شاهد آن رخ می دهد بین 10 و 15 بار.

Choudhury نیز خود را از دست داده پزشکی مجوز و تعیین شد یک مجرم جنسی به عنوان یک نتیجه از تقاضای خود را.

کراولی شکایت سوال چگونه Choudhury می تواند دریافت چنین قابل توجهی رو به پایین هنگام خروج از قانون مجازات علائم دیکته حداقل حکم 94.5 ماه در زندان و بدون شرایط کاهش فاش شد یا در دادگاه یا در صدور حکم scoresheet.

به جای کراولی opined که درخواست معامله شد و به بیش از $55,000 سیاسی و مبارزات انتخاباتی کمک های ساخته شده توسط شرکت و یا وکلای مدافع خود را به فاکس و یا کمیته های وابسته به او در انتخابات.

گذشته از توجه به تاریخ از سهم هیچ شواهد ارائه شده در این شکایت که به طور مستقیم متصل سهم به Choudhury است. اکثریت قریب به اتفاق از این بودجه نیز کمک چند ماه قبل از Choudhury بازداشت.

شکایت نمی کند متهم فاکس از تخلفات در هر یک از دیگر شکایات کیفری این شرکت به کار گرفته شده است.

سایر اسمیت شریک مدیریت از شرکت و Choudhury وکیل از رکورد نیز اخراج کراولی شکایت.

"دو سال پس از آن مسابقه و این مرد است که هنوز هم وسواس بیش از از دست دادن" اسمیت گفت. "او نیاز به اجازه دهید آن را بروید و حرکت کنید."

آنچه هنوز نامشخص است که چرا Choudhury ارائه شد نور حکم نسبت به جرم و جنایت او التماس کرد گناه را به آنچه در شرایط کاهش وجود داشته است و چه مسائلی به وجود آمد و قبل از این مورد درخواست.

کریگ Trocino مدیر دانشگاه میامی قانون بی گناهی درمانگاه گفت: این آشکار بود در بررسی شنوایی متن و صدور حکم اسناد و مدارک که درخواست معامله و مذاکره شد.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فورت مایرز, دکتر, متهم آزار جنسی HealthPark بیمار در طول عمل

بیشتر: بیماران مبتلا به سو فلوریدا doc متهم به تجاوز جنسی در طول colonoscopies

Trocino با اشاره به 364-بعد از زندان به عنوان مثال به دلیل آن مانع Choudhury از خدمت حکم او در یک دولت تسهیلات.

"364 انتخاب شده است به یک دلیل," او گفت:. "این فقط زیر یک سال, بنابراین شما لازم نیست به زندان ایالتی. نه تنها او دریافت سود در صدور حکم اما او همچنین به خدمت گرفتن آن در مرکز شهرستان."

Trocino گفت که در حالی که صدور حکم فرم از دست رفته بود در این شرایط کاهش برای چرا وجود یک انحراف از حداقل مجازات آن را لزوما به معنای آن مسائل بودند وجود ندارد و نمی آمد تا در طول مذاکرات.

دادستانی است در پاسخ به یک درخواست سوابق برای یادداشت از Choudhury مورد نادیده گرفته و سوالات در مورد هر شرایط کاهش و یا مسائل با این مورد. آن, آیا, اما, توجه داشته باشید که مورد درخواست موافقت شد تا با قربانیان و لی شهرستان مدار قاضی رابرت Branning.

"در مورد درخواست که شما می کشیدند در مورد به کار گرفته شد توسط رئیس ویژه ما قربانی واحد و تایید شده توسط قاضی و قربانیان این پرونده در دادگاه در ضبط" روباه گفت. "آقای کراولی ادعا می کند چیزی بیش از یک اتلاف پول مالیات دهندگان و دولت منابع; به خصوص فاحش در طول این زمان بحران."

Trocino گفت: قضات متفاوت است که آیا آنها را قبول فندک جملات به عنوان بخشی از تقاضای معاملات اما معمولا نیاز به همه احزاب به ثبت نام کردن.

"آن متفاوت بوده و توسط قاضی تا زمانی که دولت و قربانیان را در توافق," او گفت:. "قاضی کند باید آن را قبول و می گویند نه, این است که سخت به اندازه کافی به حکم.'"

اسمیت و رایان Fogg یک وکیل است که به نمایندگی از دو نفر از قربانیان در دعوی قضایی مدنی در برابر Choudhury بود که بعد از حل و فصل نیست پاسخ به سوالات در مورد وجود هر گونه مسائل با این مورد و یا صدور حکم است.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب