پلیس: مرد مست با تفنگ ساچمهای دستگیر

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:42 PM EDT آوریل 4 سال 2020پلیس در اوایل صبح روز دوشنبه بازداشت یک مرد

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

پلیس در اوایل صبح روز دوشنبه بازداشت یک مرد به آنها گفت: مست بود و حمله کردند.

این حادثه آغاز شد و در حدود 1:30 صبح در محل اقامت در 3700 جلوگیری از اونا Creek Road, ردینگ, پلیس گفت:. افسران گفته شد یک مرد مست با اره کردن تفنگ ساچمهای در یک محل اقامت پاره کردن درب اتاق خواب, پلیس گفت:.

این مرد سمت چپ محل اقامت قبل از اینکه پلیس وارد شد و رفت و به نزدیکی یک خودرو, پلیس گفت:. وقتی ماموران وارد آنها یافت Marcial Lawson, 27, از ردینگ در پارکینگ یک مجتمع آپارتمانی پلیس گفت:.

لاوسون به چالش کشیده افسران انداخت بطری شیشه ای در آنها و سپس فرار به نزدیکی محل اقامت, پلیس گفت:. افسران دستور داد لاوسون در خارج از محل اقامت.

او از اقامت یک زمان کوتاه بعد اما همچنان به چشم پوشی از افسران سفارشات بنابراین "RPD K-9 هنک استفاده شد به لاوسون به بازداشت" پلیس گفت:.

پس از دستگیری افسران یافت اره کردن تفنگ ساچمهای در Lawson خودرو, پلیس گفت:.

لاوسون به بیمارستان منتقل شد برای صدمات خود را قبل از او رزرو شده به Shasta County زندان به ظن حمله یک افسر پلیس مقاومت در برابر بازداشت از داشتن یک اره-off shotgun و نقض آزادی مشروط.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن