کارآگاه پلیس به حالت تعلیق در 80 ساعت پس از رفتار نامناسب; می گوید "من نفرت پلیس'

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:15 PM EDT مارس 19 سال 2020پورت سنت. لوسی — جانباز پورت سنت ل

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

پورت سنت. لوسی — جانباز پورت سنت لوسی کارآگاه پلیس به حالت تعلیق در آمد 80 ساعت پس از تحقیقات داخلی یافت او نشان داد رفتار نامناسب در هنگام دستگیری دو نفر از جمله گزارش های او شد مست و گفتند "من نفرت پلیس است."

این رفتار نامناسب اتهامات مربوط به کارآگاه کیمبرلی بیلی که در پیوست این گروه در آوریل سال 1999 ظاهر در طول های مختلف در امور داخلی بررسی که در آن اتهام علیه او تعیین می شود بی اساس است.

همراه با اخیر تعلیق Bailey, 42 کردم "آخرین شانس توافق" با توجه به اسناد و مدارک پلیس منتشر شد به TCPalm پس از درخواست ابتدا در ماه فوریه.

یکی از حوادث مربوط به چه تعيين شد او رفتار نامناسب اتفاق افتاده در طول ماه نوامبر سال 2019 دستگیری نیکلاس Hoinig, 22 در فلوریدا گشت بزرگراه در فلوریدا شاهراه در شهرستان مارتین.

بیشتر: Coronavirus: گنج ساحل, جای بدنسازی, تناسب اندام, باشگاه صاحبان بازگشایی و استقبال مشتریان

Hoinig دستگیر شد در 3:20 صبح به اتهام DUI پس از متوقف رانندگی بیلی شورلت تاهو.

بیلی بود و مسافر و Hoinig گفت: سربازان آنها در راه خانه خود را از یک کشور بار در وست پالم بیچ.

Martin County sheriff نمایندگان وارد کمک کند. معاون توصیف بیلی به عنوان intoxicated, ذکر, لکنت زبان و بوی الکل.

"در موارد متعدد, Kimberly اقدام به پرتاب توهین به من در مورد سال خدمات" یک گزارش. "او همچنین گفت: سپاهی باید نشان می دهد برخی از حرفه ای حسن نیت ارائه میدهد ... در تلافی جویانه شیوه کیمبرلی اعلام کرد که سپاهی را در یک نقطه باید به درایو از طریق پورت سنت لوسی به عنوان به خوبی."

بیلی که نقل شده است بارها و بارها به عنوان ادای سوگند حاضر به خروج از خودرو که قرار بود به یدک کشیده می شود.

"(Expletive) ... شما فکر می کنم شما کسی جز شما هیچ کس" بیلی به نقل از. "این است که چرا من نفرت Martin County است."

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: Martin County باز می شود سواحل به تمام بازگشایی پارک اسکیت بازی و حوب ساند بیچ

معاون خواست اگر او می تواند تماس با یک دوست به او را انتخاب کنید تا.

او پاسخ داد: "من به شما گفته به از بین رفتن" و گفت: اگر او نبود او می خواهم فایل به اتهام آزار و اذیت جنسی.

او گفت که او نمی مراقبت در مورد از دست دادن شغل خود و در بخشی گفت: "من نفرت پلیس ... اجازه دهید من به شما گرفتن در PSL."

او گفت: محققان در صحنه بودند rookies زیرا آنها نمی پرسید که آیا او تا به حال یک تفنگ. زمانی که مارتین معاون سپس پرسید که در مورد او گفت: "من پلیس نیست من شما چه فکر می کنید ؟ چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد ایمنی خود را در حال حاضر؟"

یکی دیگر از حادثه مربوط به چه تعيين شد او رفتار نامناسب رخ داده است در ماه اکتبر 2018 دستگیری Michael Bailey, 53 در آن زمان در میدان هامور رستوران در فورت پیرس. Michael Bailey بود زندانی به اتهام مقاومت در برابر یک افسر با خشونت و تجاوز است.

این معلوم نیست که آیا مایکل بیلی و کیمبرلی بیلی مرتبط هستند.

داخلی امور اسناد و مدارک لازم را به وضوح طلسم چه کیمبرلی بیلی بود و در عین حال پلیس پایدار یافته از رفتار نامناسب و ناکارآمدی وظایف در برابر او در این مورد.

بیشتر: Coronavirus: 2 زندانی در سنت لوسی زندان شهرستان و مواد غذایی قرارداد کارگر تست مثبت برای COVID-19; 17 دیگران قرنطینه

گزارش دولت 2019 و 2018 حوادث دستگیر شدند در تصویری که پلیس جمع آوری شده به عنوان بخشی از این بررسی است. درخواست های ساخته شده سه شنبه برای ویدئوها بودند برآورده نشده است.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن