پلیس: معاون شاخه های جان کاتن که حاضر به تسلیم

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:48 AM EDT Jun 4, 2020یک Cottonwood مرد حمل لود تفنگ گلوله قرار گرفت و

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

یک Cottonwood مرد حمل لود تفنگ گلوله قرار گرفت و کشته شد شستا شهرستان کلانتر و معاون او حاضر به تسلیم شدن به مقامات در خارج از Adobe جاده اصلی در اوایل این هفته مقامات گفت.

این مرد مشخص شد که 65 ساله و رابرت جیمز لیون به Shasta County, دفتر پزشکی قانونی گفت: در شب چهارشنبه.

تیراندازی رخ داده است و صبح روز سه شنبه در کاتن وود در 22200 بلوک از نرم افزار Adobe جاده ها است. معاونان شد, پاسخ به تماس 911 ساخته شده حدود 10:30 از یک زن برای درخواست کمک.

زن گفت: نمایندگان او تهدید شده توسط لیون که او گفت: حمل اسلحه گرم محققان گفت. نمایندگان آموخته که نبود شناسایی و لیون زندگی می کردند در خانه.

لیون بود و هنوز هم در داخل خانه. نمایندگان با استفاده از یک سیستم PA به صحبت کردن با او را به بیرون می آیند.

لیون آمد حمل لود تفنگ ساچمهای اما او حاضر چندین دستورات را به تسلیم شدن قبل از معاون اخراج چند عکس از تفنگ خود را در لیون و ضربه او محققان گفت. لیون بود که در صحنه مرده.

بیشتر: به عنوان مطالبات در ادامه به بازگشایی Shasta County, برخی از کسب و کار سرپیچی از دستور shutdown, بازگشایی به هر حال

این ردینگ اداره پلیس در حال بررسی این تیراندازی است.

انتشار اخبار پلیس می گویند نه آنچه باعث تیراندازی دیگر از لیون حاضر به پیروی از مقامات و معاون بود "مجبور" به آتش تفنگ خود را.

معاون که در لیون نشده است شناخته شده است. محققان همچنین نمی گفت چه رابطه ای بین لیون و زن که به نام 911.

در جریان تحقیقات مقامات متوجه لیون تا به حال گفته اخراج تفنگ ساچمهای در اوایل صبح روز سه شنبه به یک وسیله نقلیه است که ترک خانه خود را. هیچ کس گزارش داد که تیراندازی, اما همسایه ها گفت که آنها شنیده ام چند عکس تفنگ که از لیون اموال محققان گفت.

مطلب: 3 کشته و هنگامی که هلیکوپتر بازدید خط برق در شهرستان سولانو

روز سه شنبه تیراندازی در ادامه به بررسی و مقامات بخواهید هر کسی با اطلاعات مربوط به تماس با ردینگ اداره پلیس در 225-4200.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن