برنامه ای برای نیروی کار و مسکن در دروازه طلایی گلف اموال حرکت رو به جلو

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:34 AM EDT Jun 12, 2020برنامه ای برای نیروی کار و مسکن در یک ذغال سنگ

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

برنامه ای برای نیروی کار و مسکن در یک ذغال سنگ شهرستان متعلق به گلف ملک در گلدن گیت در حال شکل گرفتن.

کمیسیون در این هفته برداشت نه برای سود مسکن مقرون به صرفه توسعه دهنده برای کمک به بخش ساخت صدها خانه برای کارگران ضروری و سالمندان در بخشی از 167 هکتار دروازه طلایی گلف املاک شهرستان خریداری شده در سال گذشته است.

کمیسیون رای دادند 4-1 شنبه برای انتخاب روستا, محله, Inc., که تن به تن یک پیشنهاد برای ساخت 350 واحد در بسته واقع در تقاطع ذغال سنگ و بلوار گلدن گیت پارک وی. فلوریدا, شهرستان بر اساس گروه دوم-رتبه بندی شرکت و انتخاب شده از میان پنج شرکت.

از مقاله نویس برنت چاق شدن: نیروی کار مسکن در دروازه طلایی گلف می شود افزایش بزرگ

قبلی پوشش: Collier رهبران ثبت نام در وام برای خرید 167 هکتار دروازه طلایی گلف

کمیسر پنی تیلور رای دادند در برابر انتخاب که توسعه دهنده با استناد به بالاتر اجاره براکت نه برای سود پیشنهاد در مقایسه با دیگران است.

روستایی محله' زمین شامل یک چهارم از واحد برای مستاجرها ساخت 80 درصد از منطقه متوسط درآمد که برابر به یک اجاره ماهانه از $1,236 برای یک خوابه; یک چهارم از واحد 120 درصد از امی یا اجاره ماهانه از $1,854 فتح کند گرفته شد برای یک اتاق خواب و استراحت در 100% امی برابر میدانند برای اجاره در $1,545 یک ماه برای یک اتاق خواب.

تیلور گفت: بر اساس ارائه سهشنبه روشن بود که اولین پاسخ دهندگان' شروع حقوق آن را دشوار است برای واجد شرایط آنها را به صورت واحد در 80%) ،

"من خیلی مطمئن نیستم که تفکیک درآمد و اجاره که آنها واقعا پرداختن به این لایحه مناسب," او گفت:.

با توجه به پیشنهاد 250 واحد را هدف کارگران ضروری مانند آتش معاونان EMTs پرستاران و معلمان و 100 خواهد بود این سایت متعلق به سالمندان در سنین 55 و بالاتر با اولویت جانبازان و کسانی که در سنین 62 و تا.

رئیس کمیسیون برت ساندرز یادآوری هیئت مدیره روز شنبه که این پیشنهاد را با جزئیات خواهد بود موضوع را به مذاکرات است. "هر کس ما انتخاب خود را پیشنهاد نمی ironclad از نظر ترکیب در واحد. خواهد شد که مذاکره کردن" او گفت:.

جامعه بنیاد ذغال سنگ شهرستان در رابطه با شولتز بنیاد و Moorings پارک اختصاص 10 میلیون دلار بودجه برای توسعه نیروی کار و مسکن ارشد.

اما گفت آیلین Connolly-Keesler رئیس جامعه پایه و اساس است که پول را برای رفتن به یک غیر انتفاعی و ساز.

"ما 10 میلیون دلار را برای سود دهنده," او گفت: کمیسیون روز سه شنبه. "از آنجا که این خیریه دلار این نیاز به رفتن به یک 501(c)(3)."

بخوانید: پیشنهاد برای آوردن تکنولوژی بالا رانندگی محدوده 12-سوراخ گلف به دروازه طلایی حرکت به جلو

به علاوه دیگر پوشش: ذغال سنگ به خرید دروازه طلایی گلف برای $29.1 میلیون

دو نفر از پنج شرکت برداشت را ارائه سهشنبه بودند نه برای سود گروه است. ساندرز گفت که او "کاملا متقاعد شده" که این کمیسیون نیاز به رفتن با یکی از آن دو به منظور قادر به استفاده از وجوه اهدا شده است.

"به انجام در غیر این صورت فقط می تواند کاملا رک و پوست کنده, آجیل," او گفت:. "ما خواهد بود از بین بردن این باور نکردنی همکاری است."

شهرستان خرید ملک در تابستان گذشته به 29 میلیون.

بخشی از برنامه به redevelop بسته شامل یک زمین گلف جزء. کمیسیون در اوایل سال جاری به کارگردانی شهرستان کارکنان به مذاکره با یک شرکت است که ساخت و راه اندازی یک مکان تفریحی از جمله تکنولوژی بالا محدوده رانندگی و 12-سوراخ گلف در بخشی از سایت.

شهرستان کارکنان انتظار می رود به یک توافق نهایی در مورد نیروی کار مسکن قبل از طرح در کمیسیون در ماه سپتامبر.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن