عکس از بی مبالاتی? COVID-19 نیست بنابراین چرا ما اقدام مانند آن است ؟ | دیدگاه ما

نظرهیئت تحریریه Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 14 سال 2020عکس ها به شهر استوارت گسترده تر گ

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

نظر

عکس ها به شهر استوارت گسترده تر گنج ساحل و ایالت فلوریدا سیاه چشم.

و آنها پیشنهاد کرد که تلاش برای بازگشایی دولت آفتاب پس از دو ماه از COVID-19 محدودیت می تواند شکست به خاطر خود ما را بی مبالاتی.

در مارس 7 (انگلستان) Daily Mail زد یک داستان با زیر تیتر: "floridians تماس با گله به تازگی افتتاح شد رستوران ها به غذا خوردن در پتیس در آفتاب به عنوان دولت شل coronavirus محدودیت — اما بیشتر آنها در حال حاضر در حال غرق ماسک خود را."

چند عکس و فیلم همراه آنلاین داستان ضرب گلوله کشته شدند در ملوان بازگشت استوارت در اسکله محبوب رستوران که در آن چند ده مراجعان دیده می شد نشسته در جداول در فضای باز "صرف اینچ از دیگر مشتریان" -- و تقریبا هیچ کس با پوشیدن ماسک.

دیگر تصاویر گرفته شده در Spritz رستوران در مرکز شهر استوارت نشان داد کاربران که "به نظر نمی رسد نگران در همه چیز در مورد ویروس" با توجه به نوشتن شرح تصاویر و.

"همه مشتریان دیده می شد بدون ماسک و اکثر نشسته بودند کمتر از شش فوت دور از مشتریان دیگر."

این اشاره روشن بود: فلوریدا در حال احمقها.

فلوریدا در حال botching این.

ما مطمئن امیدواریم که این مورد نیست.

بیشتر: Re-opening نیاز به مسئولیت | نظر ما

بیشتر: ساحل Vero می خواهد برای کمک به دوباره باز کردن کسب و کار

بیشتر: COVID-19: مشغول اولین آخر هفته پشت ورو ساحل اقیانوس درایو

بیشتر: شما باید یک ماسک به یک رستوران دیگر سوالات پاسخ داده شده توسط کارشناسان

متاسفانه ایمیل های روزانه تصاویر تطبیق با دیگر حکایات از هفته گذشته: بسته بندی رستوران, سواحل شلوغ تعداد کمی از مردم با پوشیدن ماسک به عنوان پیشنهاد شده توسط مراکز کنترل بیماری فروشگاه رها کردن تلاش ها برای محدود کردن تعداد کاربران در داخل منجر به بزرگتر جمعیت و صف های طولانی.

یک ضرب المثل نگه می دارد که شما باید یاد بگیرند به راه رفتن قبل از اینکه شما می توانید اجرا کنید. اما بیش از حد بسیاری از ما به نظر می رسد مصمم به داش pell-mell نسبت به "حالت عادی" و بازیگران خاموش COVID-19 محدودیت به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

پس از دو ماه از cooped اصرار قابل درک است. اما همانطور که اشاره کردیم در هفته گذشته رفتن بیش از حد, بیش از حد سریع می تواند منجر به عفونت بیشتر و بیشتر مرگ و میر.

ما در عجله را انتخاب کنید تا زندگی ما که در آن ما به سمت چپ خاموش ما می تواند ساخت دور دیگری از مستندات اجتناب ناپذیر است.

این "موج دوم" اگر آن تحقق می تواند بدتر از اول است. این اعتصاب می تواند یک ضربه مهلک نه تنها علیه برخی از افراد که قرارداد این ویروس اما در برابر فلوریدا شکننده کسب و کار و خانواده.

چگونه بسیاری از رستوران ها که موفق به آن را از طریق اولیه خاموش خواهد زنده ماندن یک دوم ؟ چگونه بسیاری از رسانه های خرده فروشی به اندازه کافی پول نقد در دست به تحمل دو دور?

چگونه بسیاری از خانواده ها — به خصوص کسانی که هنوز در انتظار یک بررسی برای مزایای بیکاری است که باید تحویل داده شده است هفته پیش — می توانید استطاعت برای حفظ تهی پس انداز خود را ؟

ما نگران کوچک و کسب و کارهای محلی در خاص است. غول های دنیای کسب و کار — آمازون خارج شده — به احتمال زیاد به خروج از این بحران و حتی قوی تر. اما آنچه ما محلی mom-and-pop موسسات? چگونه بسیاری از می خواهم زنده ماندن موج دوم — و چه اتفاقی می افتد به ما downtowns اگر آنها نمی?

همه این خواسته های محتاطانه رفتار از ساکنان محلی و کسب و کار.

با این حال نا امید ما های اخیر محدودیت با این حال به شدت کسب و کار ما نیاز به درآمد ما نمی توانیم رفتار به عنوان اگر همه گیر به پایان رسیده است و تهدید COVID-19 تبخیر شده است.

ما نیاز به پوشیدن ماسک; ما نیاز به نگه دارید تا اجتماعی فاصله; ما باید به شدت رعایت دستورالعمل دولت برای بازگشایی و, بله, ما نیاز به اجرای موارد نقض.

تا مطمئن شوید که هیچ یک از ایمیل های روزانه تصاویر از مرکز شهر استوارت نشان داد قطعی نقض. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دستورالعمل های محدود داخلی صندلی در رستوران ها به 25 درصد از ظرفیت; همه عکس از صندلی در فضای باز.

و در حالی که هوای جداول قرار بود شش فوت از هم جدا و برخی از جداول در تصاویر به نظر می رسد نزدیک تر از آن غیر ممکن است برای گفتن. تصاویر نگاه بد; اما چقدر بد بود که آن را واقعا ؟

پاسخ: به اندازه کافی بد به فلوریدا شبیه احمق در جهان است.

که به اندازه کافی بد. اجازه دهید آن را بدتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن