PG&E پنجه نرم می کند گناه به 84 جرم قتل نفس به حساب در بهشت آتش اردوگاه مورد

مایکل China. Org. Cn آسوشیتد پرسمنتشر شده 2:38 PM EDT Jun 16, 2020SAN RAMON, کالیفرنیا. (AP) — Pacific Gas &am

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

SAN RAMON, کالیفرنیا. (AP) — Pacific Gas & Electric اعتراف شنبه به قتل 84 نفر در یک ویرانگر 2018 آتش سوزی که از بین برود شمال کالیفرنیا شهر بهشت در نوامبر سال 2018 است.

PG&E مدیر عامل شرکت بیل جانسون وارد گناه درخواست از طرف شرکت برای 84 جنایت فقره قتل نفس غیر ارادی ناشی از آتش بود که سرزنش در این شرکت در حال فرو ریختن شبکه برق.

"ما تجهیزات آغاز شده است که در آتش" گفت: جانسون که عذرخواهی کرد به طور مستقیم به خانواده های قربانیان. "PG&E را هرگز فراموش نکنید اردوگاه آتش و تمام است که آن را در زمان دور از منطقه."

اگر چه پذیرش بخشی از درخواست ایران می آمد در یک دادگاه نمایشی شنوایی طراحی شده برای عموم شرم کشور بزرگترین ابزار برای غفلت زیرساخت های آن است.

Butte County Superior Court قاضی مایکل بداند خواندن نام هر قربانی با صدای بلند در دادگاه در حالی که تصاویری از مرده بودند نشان داده شده در صفحه نمایش بزرگ به عنوان جانسون وارد یک درخواست برای هر یک از شمارش است. آتش به کشته شدن 85 نفر اما دادستان نیست برخی از آنها می تواند به اثبات PG&E مسئول یکی از مرگ و میر.

جانسون همچنین التماس کرد گناه از طرف شرکت به یک جنایت شهرستان غیرقانونی شروع آتش.

بعد سه شنبه, Butte County District Attorney مایک رمزی است که انتظار می رود به آزادی مدتها در انتظار یک هیئت منصفه کیفرخواست جزئیات شرکت در آوریم که مشتعل نوامبر 2018 آتش سوزی که نابود بهشت کالیفرنیا واقع شده حدود 170 مایل (275 کیلومتر) شمال شرقی سان فرانسیسکو.

PG&E موافقت کرده است به پرداخت حداکثر جریمه 3.5 میلیون دلار برای جنایات خود در علاوه بر این به 500.000 دلار برای هزینه بررسی است. سان فرانسیسکو شرکت نمی تواند قرار داده شده در جنایی مشروط بر خلاف آنچه که اتفاق افتاده است و پس از آن گاز خطوط منفجر محله در سان برونو, کالیفرنیا, کشته شدن هشت نفر در سال 2010. که تراژدی منجر به محکومیت کیفری قرار داده است که سن فرانسیسکو در پنج سال مشروط به پایان می رسد که در ژانویه سال 2022.

با چشم انداز از زمان زندان برای یک شرکت رمزی سعی کردم به استفاده از روز سه شنبه جلسه به نیروی PG&E برای مقابله با مرگ و تخریب ناشی از آن و فرهنگ سازمانی آن از قرار دادن یک اولویت بیشتری بر سود را برای سهامداران خود نسبت به حفاظت از ایمنی از 16 میلیون نفر در شمال کالیفرنیا که تکیه بر ابزار برای قدرت.

PG&E است, امید به ظهور از آن نزدیک به سال و نیمه بلند ورشکستگی. این شرکت موافقت کرده است به پرداخت $25.5 میلیارد دلار برای ضرر و زیان از سال 2018 آتش و شعله در سال 2017 سرزنش در آن فرو ریختن تجهیزات. این شرکت می گوید که در حال حاضر ساخته شده است تغییراتی که ایجاد خواهد شد قابل اعتماد تر و امن تر شبکه برق وجود آن که هنوز هم انتظار برای تکیه بر عمدی قطع برق در طی چند سال آینده به حداقل رساندن خطرات ناشی از بیشتر باعث آتش سوزی. بیش از 20 تن از اعضای خانواده افراد کشته شده در سال 2018 آتش سوزی انتظار می رود که به نظر می رسد قبل از اینکه بداند در یک اقدام روز شنبه.

این اقدام را آشکار به عنوان PG&E رویکردهای پایان پیچیده مورد ورشکستگی که این شرکت با استفاده از $25.5 میلیارد دلار در شهرک به پرداخت خسارت از آتش و دیگران که آتش کشیدند گسترده عصری شمال کالیفرنیا و کشته شدن ده ها تن دیگر در سال 2017. ورشکستگی معاملات شامل $13.5 میلیارد دلار اختصاص داده شده برای قربانیان آتش سوزی. یک قاضی فدرال در نظر دارد به تایید یا رد PG&E برنامه ریزی برای خروج از ورشکستگی در ماه ژوئن 30.

"ما می خواهیم این را به عنوان موثر به دلیل این که نمی تواند دیگر هیچ" Butte County District Attorney مایک رمزی آسوشیتدپرس گفت. "وجود دارد در حال رفتن به باید یک تغییر در PG&E در روش عملیات."

قاضی رسما به حکم PG&E در روز پنج شنبه یا جمعه با توجه به رمزی. این مورد درخواست و همچنین قطعات یدکی PG&E از قرار می گیرد کیفری مشروط برای بار دوم. این شرکت در میان پنج سال آزادی مشروط تحت پژمرده نظارت ایالات متحده در منطقه قاضی ویلیام Alsup برای 2010 انفجار در آن گاز خطوط است که منفجر کردن یک محله در سان برونو کشته و هشت نفر. این مشروط به طول می انجامد تا ژانویه سال 2022.

پس از تشکیل پرونده برای ورشکستگی اوایل سال گذشته PG&E می گوید: از آن شده است به طور چشمگیری تغییر فرهنگ سازمانی است که به ترتیب اولویت سود حاصل برای سهامداران بیش از ایمنی از 16 میلیون نفر که تکیه بر ابزار.

این شرکت می گوید این است که بیشتر مراقب باشند در مورد پیرایش درختان در اطراف آن خطوط برق و جایگزینی تجهیزات قدیمی قبل از آن وتکه اگر چه Alsup بارها بدحجابی PG&E برای انجام حتی بیشتر به اطمینان حاصل شود آن شبکه نیست و علت فاجعه است. به عنوان بخشی از یک معامله با کالیفرنیا قدرت تنظیم کننده های PG&E جایگزین خواهد شد 11 از 14 آن اعضای هیئت مدیره. مدیر عامل شرکت بیل جانسون گام خواهد شد ژوئن 30.

با وجود PG&E تعهد منتقدان ترس بیشتر در معرض خطر بافندگی در آینده wildfire فصل بعد از غیر منتظره ای خشک و زمستان در شمال کالیفرنیا.

جلسه دادگاه بود جریان آنلاین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن