PG&E جریمه 4 میلیون دلار در مرگ 84 نفر در سال 2018 آتش

مایکل china. org. cn, AP کسب و کار نویسنده منتشر شده 2:09 PM EDT Jun 18, 2020Pacific Gas & Electric روز پن

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

Pacific Gas & Electric روز پنج شنبه بود جریمه 4 میلیون دلار برای مرگ 84 نفر در یک کابوس شمال کالیفرنیا آتش سوزی مشتعل توسط خود را به غفلت شبکه برق. صدور حکم می آید که این کشور بزرگترین ابزار آماده برای پایان دادن به یک ماه 17 ورشکستگی اقدام باعث این فاجعه است.

حداکثر مجازات ارزیابی توسط Butte County Superior Court Judge Micahel بداند شد یک تشریفات صرف توجه به این که PG&E رسیده در مورد درخواست سه ماه پیش به حل و فصل قتل نفس و اتهامات دیگر. آنها ریشه از یک ماه نوامبر 2018 دوزخ که از بین برود بهشت, کالیفرنیا, شهر واقع شده 170 مایل (275 کیلومتر) شمال شرقی سان فرانسیسکو.

بداند سرزنش PG&E برای خود "عاطفه بی اعتنایی" برای زندگی انسان و با اشاره به این که اگر فردی تا به حال اعتراف به همان جرم به عنوان شرکت او می شده اند قادر به سفارش یک جمله از 90 سال در زندان ایالتی.

اما به عنوان یک شرکت PG&E را نمی توان زندانی را وادار قاضی به صدور حداکثر جریمه مجاز تحت قانون کالیفرنیا. اگر چه PG&E بوده و در ورشکستگی از اوایل سال گذشته مجازات نمی خواهد ترک بزرگ مالی دندانه داده شده است که آن را در آورده $17 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته است.

PG&E شدیدترین مجازات در آمد و در قالب یک بشود که گذاشته لخت تلفات وحشتناک از خود بی پروا رفتار است. شرکت dereliction نیز دقیق در خلاصه ای از یک داغدار هیئت منصفه گزارش.

صدور حکم پس از دو روز از دادگاه درام که شامل PG&E خروجی مدیر عامل شرکت بیل جانسون رسما شفاعت گناه از طرف شرکت سان فرانسیسکو برای 84 جنایت فقره قتل نفس غیر ارادی در حالی که با شروع از هر قربانی. خانواده مردگان پس از صرف عاطفی تخلیه بعد در دادگاه گفتن داستان دلخراش از غم و اندوه خود را و تخلیه خشم خود را.

PG&E استفاده می شود رسیدگی به ابراز تاسف خود را برای کشنده گیری است که باعث آتش سوزی و وعده داده است به تعمیرات اساسی یک فرهنگ سازمانی که زمانی با تاکید بر افزایش سود برای سرمایه گذاران بیش از حفاظت از ایمنی از 16 میلیون نفر از مردم که با تکیه بر این ابزار برای قدرت.

"از طرف هر کس در PG&E, من واقعا متاسفم برای از دست دادن وحشتناک از زندگی و جسمی و روحی آسیب ناشی از آتش" گفت: PG&E عضو هیئت مدیره بیل اسمیت که جای جانسون به عنوان شرکت مدیر عامل موقت ژوئن 30.

"Ï تشخیص هیچ عذرخواهی هیچ درخواست و بدون صدور حکم می خنثیسازی که آسیب" اسمیت ادامه داد: در بیانیه خود از ندامت را بداند. "و بدون گذشت زمان می تواند به کاهش غم و اندوه است که ما شنیده بیان شده در این دادگاه.

"همه ما می دانیم عمل کار برآید به سخندانی. ما را به انجام عمل و ما ادامه خواهد داد به اقدام برای مبارزه با این تهدید در حال رشد از آتش سوزی. و به نگه داشتن مشتریان ما و جوامع ما امن است."

PG&E مورد به داده های مالی جدید زندگی با قریب الوقوع تصویب آن 58 میلیارد دلار طرح برای خروج از ورشکستگی است. ورشکستگی ایالات متحده قاضی دنیس Montali گفت: اواخر روز چهارشنبه که او در نظر دارد به تصویب PG&E برنامه جمعه پس از برخی از جزئیات کوچک مشغول به کار هستند ،

این مجموعه برنامه شامل $13.5 میلیارد دلار اختصاص داده شده برای بازماندگان از firee و همچنین ده ها هزار نفر از مردم دیگر که از دست خانواده خانه و کسب و کار در دیگر آتش سوزی فاجعه بار ناشی از PG&E فاسد تجهیزات در طول سال 2017 و 2018.

قبل از آن اتفاق می افتد PG&E مجبور به تحمل یک روز بیشتر از تادیب در یک جامعه روستایی است که هنوز در تلاش برای بازیابی از ویرانی را پشت سر گذاشت تا سال 2018 آتش آن سوخته و از طریق 153,000 هکتار است. نزدیک 19,000 ساختمان ویران شد از جمله در مورد 14,000 خانه. دادستان گفت: 85 نفر در فروغ اما نمی تواند پیدا کردن شرکت مقصر برای یکی از مرگ و میر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن