PG&E هدف تنها یک "کوچکتر و کوتاه تر و امن تر' سیستم خاموش شدن در Shasta County این سال

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:08 PM EDT Jul 9, 2020با گسترده بحث بیش از چند قدرت shutoffs برای

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

با گسترده بحث بیش از چند قدرت shutoffs برای جبران خطر آتش سوزی در پاییز گذشته Pacific Gas & Electric Company گفت: این امید فقط به یک رویداد از جمله در بخش هایی از شمال کشور در این سال — با مشتریان کمتر آسیب دیده و بازگشت سریعتر از قدرت خود را به بوت.

به دلیل coronavirus همه گیر بحرانزده ابزار برگزار شد وبینار شنبه در محل چه بوده است یک فرد در سالن شهر به مختصر ساکنان شستا, Tehama و گلن شهرستانهای چگونه shutoffs خواهد شد این سال است.

ابزار تبدیل کردن قدرت برای برخی از مشتریان هنگامی که هوا بد است به اندازه کافی به طوری که یک فاجعه مانند 2018 آتش اردوگاه نیست و برخورد با آن پیری تجهیزات دوباره. PG&E می گوید هیچ یک از عوامل است که منجر به یک سیستم خاموش شدن اما برخی از این خطرات است که می تواند برای یک ترکیب شامل رطوبت در 20 ٪ و زیر باد باد حداقل 25 مایل در ساعت و gusting حداقل 45 مایل در ساعت و با حضور خشک و سوخت و قرمز پرچم هشدار از خدمات ملی آب و هوا.

بیشتر: PG&E جریمه 4 میلیون دلار در مرگ 84 نفر در سال 2018 آتش

سه نفر وجود دارد از آنها در شستا و گلن در سال گذشته و چهار در Tehama اما آب و برق گفت: بر اساس گذشته آب و هوا میانگین امید است که وجود دارد و تنها نیاز به یک سیستم خاموش شدن این سال است.

"امیدوارم 2019 شد تا حدودی از پرت گفت:" کارل Schoenhofer یک مدیر ارشد برای آب و برق که بعدها به ذکر است که این شرکت نمی تواند پیش بینی آینده آب و هوا.

این ابزار همچنین تعیین برنامه های خود را برای "کوچکتر و کوتاه تر و دقیق تر" shutoffs. به طور خاص, PG&E مقامات گفت: هدف آن است که برای مقدار از مشتریان که از دست دادن قدرت به کاهش تقریبا یک سوم, و آنها را به قدرت خود پشت دو بار به عنوان سریع به لطف فن آوری بیشتر.

آب و برق گفت: آن را نصب ریزشبکه با ژنراتور در مکان های بیشتر به نگه داشتن آنها را در صفحه پشتیبان و آن را ضربه آن هلیکوپتر قرارداد از 35 به 65 برای افزایش ظرفیت برای flyovers به مطمئن شوید که خطوط برق در حال امن برای رفتن زندگی می کنند.

مقامات با این ابزار همچنین گفت: آنها در حال افزایش ارتباطات خود را و آن را آسان تر برای مشتریان به پیوستن به برنامه های خود را به صورت الکتریکی-طراحی دستگاه های پزشکی و نصب 1,300 بیشتر ایستگاه های آب و هوا در سراسر کشور از جمله 15 برنامه ریزی شده برای Shasta County است.

با ساخت و ساز خواهد آمد موقت قدرت فراز برای برخی از مشتریان ، مقامات گفتند که می خواهم به اطلاع مشتریان را تحت تاثیر قرار در این رویداد.

علاوه بر وجود خواهد داشت بیشتر جامعه مراکز منابع برای مردم بدون قدرت برای دسترسی به گرمایش و تهویه مطبوع و شارژ دستگاه.

بیشتر: PG&E پنجه نرم می کند گناه به 84 جرم قتل نفس به حساب در بهشت آتش اردوگاه مورد

بیشتر: الیاس: شد PG&E ورشکستگی نتیجه همیشه در شک ؟

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن