PGA Tour و جیم Nantz هستند اما CBS پخش خواهد شد نگاه متفاوت

کریگ Dolch ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 12:00 PM EDT Jun 10, 2020سلام دوستان خوش آمدید به تماشای زندگی می کن

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

سلام دوستان خوش آمدید به تماشای زندگی می کنند گلف. PGA Tour بازده پنج شنبه با چارلز شواب چالش در استعمار باشگاه های کشور به پایان 13 هفته استراحت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

جیم Nantz و علامت تجاری خود را باز عبارت خواهد بازگشت به 18 برج آخر این هفته در فورت ورث تگزاس, اما خواهد شد که در مورد تنها آشنا لحظه ای. با هیچ تماشاگران اجازه این خواهد بود که گلف در ناب ترین شکل آن.

آنچه ما را نمی شنوند این است که طرفداران خروش برای birdies یا عقاب (وجود دارد نمی توان پمپ-فن سر و صدا هر دو). آنچه که ما امید به شنیدن هستند نظرات از بازیکنان در طول دور که آیا آن داشتن آنها میکروفون می کردن و یا پاسخ دادن به یک سوال.

Nantz خواهد شد و ریاست این اقدام از 18-سوراخ برج, اما به جای نشستن در کنار تحلیلگر نیک Faldo و نیم دوجین دیگر CBS کارکنان Nantz خواهد بود به تنهایی در این برج با یک دوربین روباتیک اجتماعی فاصله نگرانی.

Faldo و مفسران ایان بیکر-سهره مشتری و فرانک Nobilo خواهد شد کار از یک Fl studio در گلف کانال که televises دو دور اول و اوایل پوشش در آخر هفته. سابق مشتری ساکن Dottie فلفل و علامت Immelman خواهد راه رفتن fairways و پس از دور مصاحبه آماندا Balionis خواهد شد مشغول به کار از خانه.

Nantz گفت: او را ترک هتل خود را و رفتن به طور مستقیم به 18-سوراخ برج حدود سه ساعت قبل از برنامه تلویزیونی. او نمی خواهد اجازه دیدار با تهیه کننده نیزه بارو در CBS ترکیب یا وارد استعماری را clubhouse و یا سوار شدن در اطراف این دوره است.

بیشتر: تایگر وودز Peyton Manning چسبیدن به برنده مسابقه: لیگ قهرمانان برای امور خیریه در حوب ساند

بیشتر: بزرگترین غذای آماده از مسابقه دوم: نگه داشتن میکروفن بر روی بازیکنان یک بار PGA Tour رزومه

CBS رئیس McManus گفت: حدود نیمی از تولید طبیعی خدمه خواهد بود در سایت با دیگر کارکنان کاری از استودیو در لس آنجلس و نیویورک و کنتیکت. گلف است که در سخت ترین ورزش برای تولید به دلیل اندازه و دامنه رقابت درست شد بسیار مشکل تر است.

"این سطح از برنامه ریزی است که فردا قرار است این فوق العاده است," Nantz گفت. "این یکی از بزرگترین چالش من در دیده من 35 سال فعالیت حرفه ای."

Nantz طبق معمول تنظیم خواهد شد ، گفتگو نخواهد بود فقط در مورد گلف. او قصد دارد در بحث همه گیر و های اخیر ناآرامی های اجتماعی است که گریبانگیر کشور ما است.

"من 61 سال دارم و در نظر گرفتن این مهم ترین لحظه در کشور ما در طول زندگی" Nantz گفت. "ما نمی تواند انجام آن را به درستی اگر ما نمی توجه داشته باشید که زیادی وجود دارد که در کشور ما در حال حاضر. این است برای رفتن به یک سه ساعته تفسیر."

گفت: McManus: "ما تن منعکس خواهد شد (چه خبر). زنده بازگشت از ورزش است که در یک زمان خوب است. شاید ملت ما نیاز به یک حواس پرتی."

با NBA, NHL و لیگ اصلی بیس بال هنوز idled حرفه ای گلف یک فرصت نادر به مرکز صحنه. چارلز شواب چالش می بالد ستارگان زمینه با پنج بازیکن و 16 از 20 بالا در رتبه بندی جهان در دست (اما هیچ تایگر وودز).

McManus گفت: CBS ادامه مذاکرات با PGA Tour در مورد داشتن یک زن و شوهر خیمه بازیکنان میکروفن می خواهم تا در طول دور. آنها را نمی توان سوال را صدا خواهد بود ثبت شده است.

این شبکه همچنین به معرفی یک "inside-the-طناب" بخش که در آن بازیکنان می خواسته می شود که در طول دور به ایستادن در مقابل یک کنترل از راه دور-رسیدگی و پاسخ به یک سوال. این روند می تواند در حدود 20 ثانیه است.

حرکت به اجازه می دهد بازیکن برای مصاحبه طی دور تسریع شد که اخیر بازی: قهرمانان برای خیریه مربوط به جنگل فیل مایکلسون Peyton منینگ و تام بردی در مدال درو بزرگترین کابل مخاطبان به تماشای گلف (5.8 میلیون بیننده).

Nantz در طی یک کنفرانس تلفنی روز شنبه, التماس بازیکنان به باز کردن در دور.

"ما نیاز به کمک شما" Nantz گفت. "ما در حال درخواست برای بسیاری. فقط به ما 20 ثانیه افکار خود را و ما مجبور به اجرای آن زندگی می کنند.

"این یک فرصت فوق العاده برای گلف. ما با آن روبرو هستیم ورزشی-گرسنگی ملت و آن را یک فرصت برای به دست آوردن مخاطبان بزرگتر پایه با داشتن بازیکنان نشان می دهد برخی از شخصیت خود را. آن را یک فرصت برای بازیکنان به سرمایه گذاری در بازی های خود را."

مشتری ساکن Olin براون است که در این زمینه چرا که او برنده استعماری در سال 1999 گفت: او معتقد است که این یک موضوع از زمان قبل از گلف بازان در تور PGA مصاحبه در طول دوره عنوان شده است مورد در تور PGA قهرمانان.

"بسیاری از بچه ها خواهد بود متمایل اما واضح است که آنها می خواهم ستاره ها که حرکت سوزن" براون گفت. "قطعا آنچه که ما با این بازی بزرگ بود, اذیت کردن. آنها کردم میکروفون بر روی بازیکنان در فوتبال و بیس بال. آن را اجتناب ناپذیر آن را به اتفاق می افتد در گلف."

پنج PGA Tour حوادث برگزار خواهد شد بدون فن. این مسابقات برای اولین بار اجازه می دهد تا تماشاگران خواهد بود جک نیکلاس' یادبود مسابقات که انجام قرعه کشی برای 8,000 طرفداران.

CBS televises بعدی 11 PGA Tour حوادث. آخر این هفته برنامه تلویزیونی خواهد شد شبیه هیچ دیگر است.

چگونه به سازمان دیده بان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن