پشتکار در میان همه گیر

اجتماعی کارگران است. آنها هنوز هم در خارج وجود دارد.آنها هنوز هم راه رفتن Skid Row با وجود COVID-19 بیماری همه

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

اجتماعی کارگران است. آنها هنوز هم در خارج وجود دارد.

آنها هنوز هم راه رفتن Skid Row با وجود COVID-19 بیماری همه گیر. آنها هنوز هم رفتن به خانه که در آن کودکان به آنها نیاز دارید. آنها هنوز گزارش به کار در بیمارستان که در آن بیماران مرگ به تنهایی و خانواده نیاز به واقع و گفت. آن کار خود را — خود کار ضروری — و آنها هنوز هم آن را انجام می دهند با وجود شرایط فوق العاده است که در حال ساخت در حال حاضر دشوار است نقش حتی بیشتر به چالش کشیدن.

"در سطح شخصی, این, اجتماعی, کارگران در حال ساخت فداکاری از سلامت خود و به طور بالقوه سلامت خانواده خود را به منظور ادامه خدمت به گفت:" لورا آبرامزاستاد رفاه اجتماعی. "آنها می دانند که آنها در حال گرفتن که خطر اما آنها احساس مانند آن را برای آنها مهم است. این مسئولیت خود را."

تاسیس در سال 1947 UCLA برنامه است که به طور گسترده ای شناخته شده و بسیار مورد احترام به خصوص در کالیفرنیا که در آن بیشتر از 90 به 100 فارغ التحصیلان هر سال رفتن به محل کار برای شهرستان و یا دولت خدمات اجتماعی سازمان.

آبرامز که صندلی رفاه اجتماعی در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی می داند زیرا او شده است صحبت کردن با برخی از آنها ارتباط با دانش آموختگان از برنامه برای زوم تماس به پیدا کردن که چگونه آنها در حال انجام است.

چه است آن را برای مددکاران اجتماعی در حال حاضر ؟

Lavit Maas که فارغ التحصیل شد و در سال 2010 با کارشناسی ارشد خود را در اجتماعی, رفاه اجتماعی, کار برای لس آنجلس وزارت بهداشت روانی را بی خانمان توسعه و تحرک تعامل تیم فراهم می کند که مراقبت در Skid Row در مرکز شهر لس آنجلس برای افراد بی خانمان با بیماری شدید روانی. Maas این نسخهها کار میکند با افرادی که در میان آسیب پذیرترین به COVID-19.

"در بسیاری از افراد مسن در Skid Row," او گفت آبرامز. "در بسیاری از افراد با شرایط پزشکی. وحشتناک است چرا که ما نمی دانیم چه باید بکنید [برای آنها]. این باعث می شود من غمگین است."

Gabby Peraza یک 2019 کارشناسی ارشد در رفاه اجتماعی فارغ التحصیل با این نسخهها کار با پرورش جوانان به عنوان بخشی از کار خود را با county گروه از کودکان و خانواده خدمات. به زودی پس از این امن تر در خانه ابوطالب او مواجه می شوند یک دختر جوان که نیاز به جدید منتقل دادن اما وحشت زده بود توسط Peraza محافظ دنده. کودک cowered در ترس پنهان شدن پشت یک پدر و مادر رضاعی.

"من تا به حال به تصمیم گیری. من یا رفتن به یک بچه گریه با من — و وادار کردن که بچه به یک ماشین با من" Peraza به یاد می آورد. "من گفت:" همه حق من قصد دارم به این ماسک کردن این دستکش و فقط درگیر با این بچه.' "

آبرامز ضبط شده است او مصاحبه های ویدئویی و آنها در حال ویرایش شده برای حفظ حریم خصوصی و وضوح قبل از اینکه ارسال شده برای اهداف آموزشی در یک صفحه ویترین نگهداری توسط Luskin مدرسه. تا کنون شش مصاحبه تکمیل شده و سه شده publicly. در همه آبرامز انتظار به انجام هشت با مصاحبه شوندگان که بازتاب گسترده ای در نوار که در آن نقش مددکاران اجتماعی شاغل هستند.

این ایده آمد به آبرامز به زودی پس از او و خانواده اش نقل مکان کرد و در داخل مطابق با اجتماعی فاصله جهت است که صادر شد 19 مارس در لوس آنجلس.

"من احساس بسیار قطع از آنچه اتفاق می افتد در دنیای واقعی" آبرامز گفت.

گفتگو در مورد تاثیر coronavirus همه گیر شد, داشتن یک دوست نزدیک در پزشکی حرفه ای led آبرامز به درک که چند نفر فکر کردن در مورد او سابق و فعلی دانشجویان در دانشگاه UCLA رفاه اجتماعی برنامه است. او می دانست که آنها تحت تاثیر قرار بیش از حد, اما چگونه ؟ بنابراین او رسیده در Facebook به دیدن اگر کسی می خواست به صحبت.

"مددکاران اجتماعی آنها نقشی حیاتی در این بیماری همه گیر" گفت: آبرامز و اشاره کرد که آنها در تعامل با مردم در حاشیه جامعه هستند که اغلب نادیده گرفته شده توسط عموم و در گزارش های رسانه ها. "چه اتفاق می افتد در جامعه به ویژه با جمعیت های آسیب پذیر مانند بی خانمان مردمی و یا افرادی که در زندان و یا مراقبت از کودکان در پرورش?"

آبرامز گفت: او آموخته است بسیاری از زوم تماس. برای یک چیز احساس ایمنی شخصی از فرد به فرد متفاوت و شغلی. یک مددکار اجتماعی در بیمارستان برای مثال گفت که او تا به حال دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی و احساس امنیت. اما کسانی که کار برای سازمان های دولتی گفت: آنها از ترس در مورد سطح خود را از حفاظت از رمان coronavirus.

بسیاری از مددکاران اجتماعی گفت: آنها در مواجهه با مشکلات غیر منتظره و "کار در فضاهای که در آن مشتریان خود را در حال گرفتن آنچه آنها نیاز دارند" آبرامز گفت. برای مثال یک alumna که با این نسخهها کار در یک مرکز تادیبی مشاهده شده است که افراد زندانی وجود دارد داده نشده مناسب دسترسی به آب و صابون به طوری که آنها می تواند مطابق با سفارشات به اغلب دست خود را بشویید.

تعجب از مصاحبه های او کشف شد که برخی از امکانات و خدمات اجتماعی هستند در واقع در حال استفاده قرارگرفته در حال حاضر. تعدادی از موارد به کار گرفته است که کمتر از حد معمول برای Peraza و برای Madison هیز دیگر 2019 کارشناسی ارشد در رفاه اجتماعی فارغ التحصیل که با این نسخهها کار در ساکرامنتو در یک پناهگاه برای پرورش جوانان است. برای کاهش موارد آینه شیب افت در تماس به خطوط تماس ویژه بحران و عدم ارجاع از اجباری خبرنگاران در مدارس دولتی.

"ما می دانیم که چیزهایی مانند سوء استفاده و سایر مشکلات خانوادگی هستند و احتمالا افزایش, اما تماس ... کاهش هستند بنابراین به طور چشمگیری" آبرامز گفت. "حفاظت از کودکان است که اساسا در حال سقوط از هم جدا چرا که هیچ پنجره ای به جهان خارج است."

صحبت کردن به مددکاران اجتماعی در این زمینه نیز یادآور شد آبرامز از بی عدالتی که همیشه در جامعه وجود داشته باشد.

"دسترسی به مراقبت های بهداشتی: چه معنا است؟" آبرامز پرسید. "دسترسی به حتی داشتن یک خانه به که پناه? من از دیدن نژادی و نابرابری و دیدن راه های که haves and the have-nots باید سطح دسترسی های مختلف در این زمان است."

مصاحبه ها نیز خاطر نشان کرد آبرامز یکی دیگر مهم — و بیشتر امیدوار — جنبه های جامعه است. مردم در حفظ و انجام شغل خود را با وجود خطرات.

"همه ما می دانستیم که به این حرفه ای است که همیشه وجود دارد رفتن به یک خطر" Peraza گفته آبرامز در مورد آنچه آن را مانند به یک مددکار اجتماعی در طول این بحران است. "ما فقط فکر این بود که به این نوع از خطر است."

Peraza گفت: آن را در مورد خودش آن را در مورد فرزندان و خانواده او خدمت می کند.

Maas اذعان خطرات به سلامت خود و ترس از آلوده شدن و انتقال این ویروس به همراه یک همکار یا یک دوست. اما کار وجود دارد که باید انجام شود.

"من دوست دارم به عنوان یک مددکار اجتماعی و به نظر من سرویس تنها چیزی که مهم" Maas گفت. "البته شما می توانید از خدمات اگر شما نمی توانید از خودتان محافظت کنید. من می دانم که. اما به خصوص در یک زمان مثل این که من باید از خدمات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن