سلسله مراتب مشکل: حفاظت از درختان از سوراخ خسته کننده پرندگان

Leimone Waite استاد باغبانبه روز شده در 8:00 AM EDT Apr 24, 2020س: چند تن از میوه درختان را حلقه ای از حفره ها

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

س: چند تن از میوه درختان را حلقه ای از حفره های کوچک در اطراف تنه. حلقه امتداد به طور کامل در اطراف تنه و چند اینچ گسترده. آیا می دانید چه چیزی ممکن است باعث شود و اگر آن را به جان درخت ؟

یک: آنچه شما توصیف برای تلفن های موبایل مانند sapsucker آسیب. سری کوچک به طور مساوی فاصله سوراخ در ردیف pecked از طریق پوست در تنه یا اندام خود درختان ناشی از sapsucker به دنبال مواد غذایی است. این آسیب اغلب بدترین طول بهار به عنوان این است که پرورش فصل زمانی که پرندگان ضبط sap برای تغذیه به جوان خود را. با گذشت زمان این فعالیت مستمر گسترش تعداد ردیف سوراخ.

اکثر درختان می تواند تحمل این تغذیه سوراخ اگر آنها ارائه شده کافی آب و کود. اما در مواردی آنها می تواند کشتن یک اندام و یا اجازه می دهد بیماری و عوامل بیماری زا به ورود اندام که پس از آن باعث مرگ درخت. در برخی از موارد من دیده می شود آسیب شدید به اندازه کافی برای کشتن درخت یا درختچه.

Sapsuckers مربوط به دارکوب و لرزش; همه آنها متعلق به خانواده Picidae. دارکوب نیز می تواند گاهی اوقات باعث آسیب به تنه درخت اگر آنها تغذیه می خسته کننده و یا حشرات دیگر که در حال حمله به درخت. در اغلب موارد داده و لرزش را باعث آسیب به نرده ها یا سازه ها به خصوص آنهایی که ساخته شده از گچ یا چوب.

فیزیکی محرومیت بهترین استراتژی برای محدود کردن آسیب های ناشی از woodpeckers و sapsuckers.

تنه درخت و شاخه ها را می توان محافظت از آسیب بیش از حد با پیچیدن این منطقه با سخت افزار پارچه سفت مش سیم در بر داشت در فروشگاه های سخت افزاری که در آن آسیب بدترین است. اگر این استراتژی استفاده می شود مطمئن شوید که سخت افزار پارچه نیست و باعث آسیب بیشتر به درخت girdling شعبه یا مالش کردن پوست.

هنگامی که بسته بندی سیم در اطراف درخت شامل جداکننده مانند قطعه چوب یا لوله پی وی سی, بین پوست و سیم پس این پرنده نمی تواند فقط پک از طریق سوراخ هایی در سیم.

در سازه نصب پرنده از نوع توری برای جلوگیری از woodpeckers از به دست آوردن دسترسی به جانبداری چوب یا گچ. سبک وزن پلاستیک 3/4 اینچ مش کشیده است از پیش امدگی لبه بام به پایین تر از نقطه در ساختمان است. متناوبا, توری استفاده می شود بیش از هر سطح مسطح موضوع به آسیب مانند یک حصار پست. مطمئن باشید به ترک حداقل سه اینچ از فضای بین توری و آسیب دیده سطح پس این پرنده نمی تواند باعث آسیب بیشتر از طریق مش.

پس از تاسیس, دارکوب مداوم و نه رانده شده و به راحتی از خاک خود و یا انتخاب سلسله مراتب سایت.

دانشگاه تحقیقات نشان داده است که پرنده-ترسناک دستگاه مانند مدل های شاهین و جغد و یا مارها در حال بی اثر در برابر این پرندگان است. ترساندن دیگر دستگاه های مانند پلاستیک twirlers فویل آلومینیوم و رنگ روشن نوار پلاستیکی یافت می شوند که در تضاد موفقیت است.

بیشتر دستگاه های گران قیمت است که استفاده از درنده تماس از شاهین و دیگر پرندگان شکاری تنها به نظر می رسد اگر پرنده تبدیل شده است و نه تثبیت شده در آن مکان خاص.

اخبار مرتبط:

  • فکر شروع باغ خود را در طول اقامت در خانه ، در اینجا یک راهنمای
  • در اینجا گیاهان بهترین رشد خود را در Shasta County حیاط
  • شغالها مهم برای اکوسیستم اما کمک به نگه داشتن آنها را دور از انسان و حیوانات خانگی

شیمیایی مواد دافع حشرات به ندرت موفق اما برای woodpeckers و sapsuckers, Tanglefoot یک ماده چسبنده می تواند موثر باشد اما آن است که بسیار کثیف است.

برای اطلاعات بیشتر در این پرندگان و نحوه کنترل خسارت آنها علت اتمام این لینک کلیک کنید:

  • دانشگاه آرکانزاس' کشاورزی برنامه: https://bit.ly/2Vu6qeR
  • دانشگاه کالیفرنیا آفت یادداشت: https://bit.ly/2S1VHWV
  • دانشگاه ایالتی کلرادو اطلاعات در جلوگیری از دارکوب آسیب: https://bit.ly/3axYhKu

این شستا استاد باغبان برنامه را می توان از طریق تلفن در 242-2219 یا ایمیل mastergardener@shastacollege.edu. باغبان دفتر کارکنان توسط داوطلبان آموزش دیده توسط دانشگاه کالیفرنیا برای پاسخ به باغبان' سوالات با استفاده از اطلاعات مبتنی بر تحقیقات علمی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن