تظاهرات مسالمت آمیز جورج فلوید مرگ راه را برای ذغال سنگ شهرستان

ناپل اخبار روزانه کارکنان منتشر شده 7:05 PM EDT Jun 1, 2020سکوت اعتراض تبدیل به یک پر سر و صدا مارس به بیش از

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

سکوت اعتراض تبدیل به یک پر سر و صدا مارس به بیش از 150 معترضان شعار می دادند سیلی گشت وسایل نقلیه و ترافیک مسدود شده به عنوان آنها راه خود را به مرکز شهر ناپل.

معترضان وارد دوشنبه برای یک تجمع سکوت به افتخار جورج فلوید در ذغال سنگ دادگستری شهرستان در ناپل قبل از مصرف به خیابان ها و بالا بردن صدای خود را.

حدود 6:45 p.m آنها در زمان بیش از ایالات متحده 41 مسدود کردن westbound خطوط و شعار "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح". بسیاری از اتومبیل های عبور honked در حمایت از. سپس آنها تبدیل شده و رهبری را U. S 41 به سمت مرکز شهر ناپل.

قبل از آن آنها ایستاده بود زانو زد و یا نشسته بر روی چمن. بسیاری از انجام پلاکارد که به عنوان خوانده شده "تغییر شروع می شود با ما" "نه عدالت بدون صلح" و "پلیس نه فوق قانون است."

دیگران بیشتر بود اشاره کرد و به سمت تقسیم بین نژادها: "عشق ما راه شما را دوست دارم فرهنگ ما" "اگر او نگاه مانند شما می خواهم که اجازه دهید او نفس" و "ما در ماه مارس yall دیوانه. ما نشستن yall دیوانه. ما صحبت می کنند تا yall دیوانه. ما مرگ yall سکوت."

زنده به روز رسانی: فلوید برادر پنجه نرم می کند برای صلح

اخبار بیشتر: جورج فلوید درگذشت از 'خفگی از فشار پایدار,' خانواده کالبد شکافی می یابد

جورج فلوید درگذشت مه 25 در مینیاپولیس خیابان یک افسر را به زانو در گردن او و محدود کردن جریان خون برای 8 دقیقه, 46 ثانیه است. افسر دستگیر شده بود به اتهام مرتبط با مرگ او در حالی که سه نفر دیگر در انتظار اتهامات عنوان شده علیه.

این فیلم ضبط شده حادثه وادار به شورش و خرابکاری در سراسر ایالات متحده است. چند شهرستانها بزرگ در پاسخ با اوایل حکومت.

در فورت مایرز معترضان با حضور در سه روز متوالی تظاهرات در حالی که مردم در بونیتا اسپرینگز بسیج دوشنبه شب. بیشتر برنامه ریزی شده برای هفته آینده.

در فورت مایرز: تجمع ده ها تن به ارمغان می آورد به گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک در فورت مایرز به افتخار جورج فلوید

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا اجرای قانون محکوم کردن اقدامات در جورج فلوید مرگ

آینده SWFL تظاهرات

از ذغال سنگ شهرستان شعبه NAACP برنامه "صلح آمیز تظاهرات/تظاهرات همبستگی" در 6 p. m. 10 ژوئن در ذغال سنگ County Courthouse مراحل 3315 تمیمی دنباله شرق در ناپل.

سازمان بپرسید کسانی که حضور در این تجمع به نام "ما نمی توانیم نفس" را علائم خود را. کسانی که حضور صحبت می کنند ممکن است در Floyd مرگ است.

یک meetup.com پست گفت: وجود عدالت برای جورج فلوید تجمع در 1 p. m. روز شنبه خواستار عدالت و برابری "فقط پیگرد قاتلان او".

آن را به فورت مایرز اداره پلیس, آدرس 2210 Widman راه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن